علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

پایان یک انتظار

1395/3/15 23:10
نویسنده : الهام
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان و همراهان همیشگی

به لطف بی پایان پروردگار و پس از گذران یک انتظار طولانی، فردا عازم عراق هستم.

اگر خداوند بپذیرد در کربلای معلا و نجف اشرف نائب الزیاره تک تک شما دوستان و همراهان عزیز خواهم بود.

اگر در این مدت خواسته یا ناخواسته به گونه ای قلم رانده ام که باعث رنجش شما عزیزان شده است، لطفا بر من ببخشایید و در همین لحظه حلالم کنید.

پسندها (7)

نظرات (10)

زری
16 خرداد 95 1:52
التماس دعا عزیزم مواظب خودتون باشین
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم. به روی چشم
زهره مامانی فاطمه
16 خرداد 95 8:53
خوش به سعادتت عزیزم حتما حتما دعامون کن انشااله بسلامتی برید وبرگردید عزیزم
الهام
پاسخ
ایشالا قسمت شما و همه آرزومندان بشه.ممنونم از محبتت زهره جان. به روی چشم
مونا
17 خرداد 95 23:51
سلام دوست عزیززززززز . التماااااااس دعاااااا . سفر به خیررررررر .
آجی فاطمه
18 خرداد 95 0:41
سلام عزیزم خوشا به سعادتت زیارتتون قبول باشه گلم التماس دعا راستی شماهم هر خوبی بدی دیدین حلال کنید دعا کنید برامون اقا مای گناهکارم بطلبه
مامان خدیجه
20 خرداد 95 0:33
انشالله بسلامتی برین و برگردین.التماس دعا دارم
مامان ریحانه
20 خرداد 95 11:52
سلام الهام جون خوشا به سعادتت عزیزم الهام جون خیلی خیلی التماس دعا تو رو خدا برای نازنین زهرا خیلی دعا کن به خاطر مشکلش چند وقت دیگه تکلیفش معلوم میشه دعا کن خوب شده باشه و نیاز به عمل نداشته باشه خدا پشت وپناهتون باشه دوست خوبم دعا کن که آقا ما رو هم بطلبه
مامان محمدحسین
21 خرداد 95 20:08
آقا قبول نیست من اینترنتم قطع بود این چند وقته ، ایشالا که برای سلامتی مون دعا کنی ، مخصوصا ......، التماس دعا
الهام
پاسخ
عزیزم م م اگه خدا قبول کنه براتون خیلی دعا کردم الهام جون در چند روز آینده نوشتن سفرنامه رو شروع می کنم و شما باز هم می تونید همسفر مجازی من باشید
زهره مامانی فاطمه
30 خرداد 95 9:51
سلاااااااااااام رسیدنت بخیر عزیزم زیارت قبول بیصبرانه منتظر دیدن وخوندن روایت سفرت هستیم عزیزم
الهام
پاسخ
سلام زهره جان. ممنونم عزیزم متاسفانه مشغول تصحیح برگه بودم و امروز اولین پست سفرنامه رو ارسال کرده م ایشالا برای ثبت ادامه ش سرعت بیشتری اعمال می کنم
مامان فهیمه
31 خرداد 95 10:37
سلام الهام جونم زیارت قبول عزیزم روزی هر سالتون باشه ایشالا
الهام
پاسخ
سلام فهیمه جان ممنونم عزیزم ایشالا روزی شما و همۀآرزومندان بشه
صدف
3 تیر 95 18:49
زیارت قبول... منتظر سفرنامه پر از احساس و معنوی شما هستیم . انشالله به زودی سفر مکه
الهام
پاسخ
سلام صدف جانم ممنونم عزیزم.به روی چشم فقط کمی دیر شد متاسفانه ایشالا برای شما