علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

شش سال قمری با علیرضا خان

1396/3/27 18:44
نویسنده : الهام
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

تولد قمری شش سالگی اینجانب علیرضا خان در نیمۀ ماه مبارک رمضان و با دعوت از خان دایی محسن مان و نیز دوست عزیزمان یاسمین بانو که حالا یک داداش کوچک هم دارد، برگزار شد.
 


 
همه میهمان های ما و یک نفر عکاس که مادرمان باشد پشت دوربین
 

 
و هنرنمایی های ما و خان دایی محسن مان در عکاسی و سوژه سازی
 

 
نمونه ای دیگر از سوژه سازی
 
 

 
و ما در کنار یاسمین بانو در حال سوژه سازی


پایان شش سال قمری مان در حالی می گذرد که به تاریخ شمسی این رویداد تاریخی نیز چند صباحی بیش نمانده است و ما که دارای مادری هستیم که همه عمر در حال دویدن و تلاش بوده است و در پس همین تلاش های وافر برخی از برهه های زندگی اش گم شده است امسال به مدرسه نمی رویم و به امید خدا میهمان پیش دبستانی هستیم.
از همان روزهای پایان سال 95 مادرمان قصد ورود به نی نی وبلاگ و پست گذاشتن را داشته اند که میسر نشده است و مطالب زیادی روی هم رفته است، چرا که مادر ما که به مدد وجود ما سه سالی از وادی علم و دانش فاصله داشته است این روزها بدجور تخته گاز می رود تا مرزهای علم و دانش مملکت را درنوردد خندونکزبان و رتبه علم و فناوری ایران را در رنکینگ جهانی جابجا کنددرسخوان و اینگونه است که رسیدگی به خانه مجازی ما هر روز به تعویق می افتد!
اتفاق خوب ماجرا ابداع ربات نی نی وبلاگ در تلگرام است که پست گذاری در وبلاگ را بسیار راحت کرده است و نه نیازی به کم کردن حجم عکس هاست و نه زمان زیادی برای آپلود عکس لازم است. آااااااااای حال می دهد پست گذاری به شیوۀ نوین!!
مخصوصا که مادرمان مدت هاست برای حفظ آرامش خاطر تلگرام را از گوشی خود پاک نموده اند و فقط با لب تاپ به تلگرام آمد و شد دارند و این گونه است که تایپ با صفحه کلید لب تاب هم بس ساده می کند پست گذاری در وبلاگ ما را!
خلاصه اینکه هموطن و هم خانۀ مجازی به قسمت ارتباط با تلگرام نی نی وبلاگ سر بزن و بروز رسانی وبلاگت را انجام بده تا دیگر بار رونق بگیرد آن خانه های مجازی گذشته مان!

پسندها (7)

نظرات (11)

صدف
29 خرداد 96 19:22
چه عاللللی که دوباره مینویسید. دلمون تنگ شده بود حسابی تولد گل پسر مباررررک عزیزززم یاسمین داداش دار شده 😍 همیشه به جشن و خوشحالی باشین 😍😍😍
الهام
پاسخ
ممنونم صدف بانو و چه عالی که بازم شما ما رو می خونید فدای شما بعله مامان ایشون همت کردند و مسئولیت رو قبول کردند و خدا بهشون یه داداش بانمک داده و همین طور شما
مریم مامان آیدین
31 خرداد 96 19:54
سلام الهام عزیزم تولد قمری علیرضای گلم مبارک الهام جونم خیلی خوشحال شدم از دوباره خوندن وبت و دیدن عکس های علیرضا و بزرگ شدنش خیلی دلتنگ هم بودم و چقدر از تدبیرت تو مدرسه نفرستادن علیرضا لذت بردم...مثل هميشه بهترین تصمیم خیلی ببوسش و اميدارم همیشه اینجا پر از خبرهاي شاد باشه و سلامتی
الهام
پاسخ
سلام مریم جانم ممنونم از لطفتون منم از دیدن وبلاگ بروز شدۀ شما و خوندن نظر پرمهرتون و رونق گرفتن خونه های مجازی مون حسابی خوشحالم این نظر لطف شماست. حقیقتش اینه که نمیخوام مثل خودم تو زندگی تحصیلی و آموزشی تحت فشار باشه. ایشالا که تصمیم درستی باشه فدای شما و منم امیدوارم برای همگی همین طور باشه
مامان مهری
1 تیر 96 1:14
سلااااااااااااااااااااااااااااام به الهام خانوم و علیرضا عزیزم. خیلی خیلی خوشحالم که باز هم می بینم هرچند خیلی کند ولی داره نی نی وبلاگ رونق دوباره میگیره..... هزار ماشاله و الله اکبر به آقا علیرضا که واقعا چقدر بزرگتر و چهره اش مردونه تر شده بخصوص تو عکس های مسجد جمکران... الهام جون از خوبی های ربات تلگرامی گفتی که حرف دل ماست. آی حال میده. خدا بانیان این کار رو خیر عظیم بده بحق این ماه به همین واسطه می دونم که خیلی زود از ثبت این نظر باخبر خواهید شد. پس پیشاپیش عیدتون مبارک . والتماس دعا
الهام
پاسخ
سلااااااااام مهری بانو مامان دو فرزند زیبا منم همین طور انگار گمشده ی رو پیدا کردم این نظر لطف شماست ممنونم و عید بر شما مبارک و سعی این عزیزان تلگرامی و نی نی وبلاگی جمیعا مشکور
مامان مهری
1 تیر 96 1:19
جشن تولد شش سالگی علیرضا خان مبارک.. وقتی با خودمون مقایسه می کنم که هر چند سالی اگر کسی یادش بود ممکن بود یه کادو نصیبمون بشه می بینم بچه های امروز چه شاهانه و خوشبخت هستن. ان شاله که همیشه شاد باشید و موفق
الهام
پاسخ
ممنونم مهری جان هیچکی ما رو دوست نداشت ممنونم عزیزم و همین طور شما
مامان مهری
1 تیر 96 1:23
پست های تلگرامی شما هم بسی خواندنی و زیباست ولی یادش بخیر عکس هایی که سالیان قبل از هنرنمایی و بازی های علیرضا جان با جعبه کیک و مراسم کیک خوری اش و علاقه اش به کیک ما را مهمان می کردین. البته چند احتمال است 1. بواسطه بزرگتر شدن دیگه خبری از اون مراسمات نبوده باشه 2. کوتاه بودن پست های تلگرامی 3. بی حال شدن عکاس روزه دار و عدم ثبت تصاویر
الهام
پاسخ
این نظر لطف شماست. هنرنمایی های این روزهای علیرضا خان از دید ما بیشتر جنبۀ خرابکاری و از دید خودش جنبۀ هنری داره ایشون هر کاغذی رو تو خونه پیدا کنه سریعا اونو به کمک قیچی مخصوص خودش که همانا قیچی آشپزخونه ست به هزاران تکه نامساوی تقسیم می کنهو به سبک مهد مثلا داره کاردستی درست می کنه گزینه چهار درستهاین موارد مونده برای یک پست مجزا که بزودی میاد
مامان علی
8 تیر 96 12:05
سلام دوست عزیزم. خوشحالم دوباره میبینمتون و پست میزاریم. ماشالله چه آقایی شده علیرضا جان .ببوسش عزیزم امیدوارم خودت هم موفق وسلامت باشی تولد عزیز دل هم مبارک .همه عمرسلامت وتندرست باشه الهی عکس ها هم زیبا ⚘🤐 چرا علیرضا رو دیر میفرستی مدرسه .فکر میکنی کمک بزرگیه بهش؟ من خودم این دغدغه ر و دارم لمسال بفرستمش پیش یا نه چون خیلی سنش نسبت به هم کلاس هاش کمتر هست.من این تجربه رو داشتم زودتر رفتم مدرسه وبقیه خواهر برادرهام یکسال دیرتر هردو ناراضیم ودلایل خودمون روداریم! من پرس وجو زیاد کردم.ولی کشورهای پیشرفته آموزش رو از ۵ یا ۶ سالگی شروع میکنن درسته شیوه آموزشیشون متفاوت هست.اما پروسه نظم و چهارچوب آموزشی نزدیک هست.منم مستاصل هستم چه کنم😄😥😍😍😍💖💖💖 ایشالله بازم پست های جدید وچشم نواز رو ببینم💖👀😍😍😍😍
الهام
پاسخ
سلام و ما خیییلی بیشتر دلم خیلی برای شما و علی جون تنگ شده بود در مورد مدرسه رفتن علیرضا متولد 25 مرداده و باید بره تو کلاسی بشینه که متولد مهر سال قبل که حدود یک سال ازش بزرگتره هم کلاسیشه و علیرضا خواسته یا ناخواسته ناچاره از لحاظ ذهنی و بدنی با اونا مقایسه بشه و حتی رقابت کنه و احتمال پایین اومدن اعتماد بنفس و فشار اومدن بهش بالا میره. ترجیح میدم دیرتر بره مدرسه و با اعتماد بنفس بالاتر درس بخونه تا اینکه زود بفرستمش مدرسه و تو رقابت های ناخواسته اذیت بشه. حتی بعد از چند سال فشار اومدن به بچه ها و فرستادنشون به پیش یک و پیش دو آموزش پرورش متوجه اشتباه خودش شده و دیده که خیلی از بچه ها سال اول و حتی دوم مدرسه بعد از چند ماه مدرسه رفتن پشیمون میشن و یا دیگه نمیرن و یا با بی میلی میرن برای همین الان فرستادن بچه ها به مدرسه تا نه سالگی آزاده. علیرضا امسال هم مهد رفت و مهر امسال میره پیش دبستانی ایشالا. توکل بخدا. ایشالا که تصمیم درستی گرفته باشم البته قبل از اینکه اینجا مطرحش کنم مطمئن بودم تصمیم درستی گرفته مولی با تعجب هایی که از مامانا دیدم الان دارم توکل می کنم اون نظم و چهارچوبی که ازش صحبت می کنی تو پیش دبستانی هم برقراره ولی با فشار کمتر. مثلا تو ژاپن بچه ها تا ده سالگی هیچ آموزشی نمی بینن و فقط تو کارهای مدرسه مثل نظافت و ... همکاری میکنن و بعبارتی سبک زندگی رو می آموزند. من فک می کنم نگرانی دوستان از این بابته که همه میخوایم بچه هامون هم مثل خودمون بدو بدو کنن همۀ زندگی رو، ولی من با وجود اینکه خودم همچنان در حال بدو بدو هستم ولی سعی میکنم بدو بدو کردن علیرضا رو کنترل کنم تا حداقل اون درست زندگی کنه
مامان محمدحسین
9 تیر 96 22:36
سلام عزیزم؛تولد قمری گل پسری مبارک
الهام
پاسخ
ممنونم الهام بانوی عزیزم
مامان علی
14 تیر 96 8:57
آهای وفادار کی بودی تو اومدم از طرف نی نی وبلاگ اسکارت روبدم دردانه من💖😍😍😍😍سلام علیکم.مرسی واسه کامنت های وبم وتوصیحات خوبت در جواب کامنتم. میدونی وضعیت علی از علیرضا هم بدتره چون تیر ماهی هست!!خخخ حالا اینجا یک جایی هست بنام مدرسه طبیعت خانومه دکتراش رو تو خارج گرفته وبا متد اونجا میخاد جلو بره ولی آموزش ومرورش مجوز صدور پیش تمیده چون کتابهای گاج رو تدریس نمیکنه.فعلا تصمیم گرفتم بفرستمش یک پیش خوب ودوزبانه بعد اگه دیدم مریض زیاد میشه😭 و سختش هست چون الان خیلی واسه کلاس های فوق برنامه علاقه نشون میده.سال بعدش رو میزارم مدرسه طبیعت.اینجوری مجوز پیشش آماده هست ویکسالم طبیعی😋😒آموزش ببینه حالا تارزان نشه صلوات. علی خیلی سخت تمرکز میکنه بشینه یکجا وهمش ابراز خستگی میکنه که خوب اوناهم دلایلی داره که😣😭...الان از حوصله خارجه.واسه همین مرددم .فعلا تصمیمم گرفتم بره پیش تا بعد ببینم دیرتر بفرستمش مدرسه یا نه.ایشالله شما هم تو تصمیمتون موفق باشین. آره تا ۹ مجوز صادر میشه حالا یعنی ۱۰ ساله بشن میزارن بیسواد بمونن😑باید این عدد سنی رو هم اصلاح کنن. آخه خانوم بدوبدو کن باید بیام کنترلت کنم ها به خودت رحم کن .روزهای جوونیمون داره عین برق وباد میره.من درعوض بحران هایی رو گدروندم که الان جون عزیز وجون سخت شدم💖😋 والبته بسیوور گشاد😂 درحدی که یک سال نشستم کتاب گرفتم ووقت گداشتم وتحقیق و.. تهش نرفتم سر جلسه ارشد👀😁 دیدم دل از خواب نمیکنم وسختی به خودم نمیدم🤐😁 ایشالله موفق وموید وسلامت باشین همیشه
الهام
پاسخ
وفادار نی نی وبلاگ دیگهخندونک اسکار هم داره خداییشخندونک کو کجاست اون اسکاری که میخواستی بدی؟!؟شاکی عزیزم تیرماهی باشه که بهترهخندونک اینقد هم سر یک ماه چونه نزدن که اگه این پسرها صد سال دیگه هم بخوان برن مدرسه کارشون رو درست انجام نمیدن و علاقه ندارن بزرگ بشنخسته مراقب خودت و علی باش به میزان زیادیآرام ما که راضی هستیم از این که بچه مون امسال میره پیش! میام به زودی می نویسم از روزهای پیش دبستانی شبای بای 
مامان عطرین
20 تیر 96 18:39
سلام خوبید بانو چقدر علیرضا بزرگ شده ماشالله این چند وقتی که نبودید. تولدش هم مبارک . سالیان سال زنده و پیاینده باشه الهی
الهام
پاسخ
سلام عزیزم، شما خوبید عطرین و ثمین عزیز خوبند؟ ممنون که به یادمون بودید و بهمون سر زدید مدتیه نتونستم بیام بخاطر درگیری های کاریغمگین ایشالا از این به بعد سعی می کنم ادامه دار  بنویسمآرام دخترهای گل رو از طرف من ببوسیدبوس
مامان فهیمه
26 مهر 96 18:39
سالم و تندرست باشی عزیزم در کنار مامان و بابای گلت
الهام
پاسخ
ممنونم فهیمه جانمبوس امین گلم رو می بوسممحبت
کینگ وب
16 بهمن 96 10:49
سلام خیلی خوشکله وبلاگتون  اگه میشه سایت ما رو توی قسمت پیوند هاتون اضافه کنید ممنون  کینگ وب ( https://wks.ir )