علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

تولد یک سالگی

1392/1/30 10:24
نویسنده : الهام
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

تولد من مرداد ماه بود.25 مرداد و چون تولد من 15 ماه رمضان بود تولد یه سالگیم می افتاد 25 اُم ماه مبارک.

بابام که روزه می گرفت و مامانم هم با این که از چند روز قبل یادش بود ولی اونقدر که در حال سحری و افطار پختن بود روز 24 مرداد نزدیک غروب یادش اومد که میخواد برام جشن تولد بگیره و سریع رفتیم برای خرید تولد...

دایی علی هم اون روزا تهران بود و ما می تونستیم یه تولد چهار نفره بگیریم البته مختصر و مفید...اینطوری....

و این منم با کلاهم که اصلا ازش خوشم نمیاد و میخوام درش بیارم...

و بالاخره کار خودم و کردم و شروع کردم به خراب کردن کلاهم اونم با خشم تا درس عبرتی بشه برای مامانم که از این کلاه ها سر من نذاره..

 اصلا تولد خلوت بهم خوش نمیگذره... آخه یه آهنگ گذاشتند ولی کسی دست دست نمیکنه...پس باید خودم جشن تولدم رو شاد کنم....

و اینم از کیک تولد چهارنفره ما...

این کیک آدم و می بره تو فکر...پس کی موقع کیک خوردن میشه آخه...

و من هنوزم اندر کف کیکم...

یک سالگی گذشت ایشالا جشن تولد دو سالگی من همتون دعوتید دوستان خوبم...

 

پسندها (1)

نظرات (8)

آقا آرمان
30 فروردین 92 11:35
علیرضا جون مطلب رمز دار را برای همه ازادکردم
می توانی بری ببینی راستس من در استان کرمان و شهرستان بردسیر زندگی می کنم
بیا بردسیر می برمتون همه جایش را نشانتان میدهم
ودرآخر هم تولدت مبارک
حتما به شهر ما بیایید

مرسی عزیزم.من از مهمان نوازی کرمانیها خیلی شنیدم. ممنونم ازت.ایشالا تولد دو سالگیم که شما هم دعوتی...
آقا آرمان
30 فروردین 92 11:52
علیرضا جون
میشه آدرس ایمیل تورا داشته باشم اگر میشود برام ایمیل کن


باشه عزیزم.برات میذارم.
آقا آرمان
30 فروردین 92 11:53
علیرضا تودر کدام شهر زندگی می کنی؟؟

من ساکن تهرانم.ولی مامان و بابام اصالتا خراسانی هستند.
مامان عبدالرحمن واویس
30 فروردین 92 18:42
ای جون عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120ساله شی
مامان امین
30 فروردین 92 21:38
عزیز گلم مقدمت گلباران. دوست دارم هزاتا زنده باشی هزارسال
مامان ایمان جون
30 فروردین 92 23:11
ایشالله امسال یه تولد تووووووووووووووپ. من خودم برات یه عالم دست میزنم خوشکلم
مامانی فاطمه
25 مرداد 93 12:37
قربون اون چشمات خاله ماشاالههههههه
مامان ناهید
25 مرداد 93 16:05
سلام گلم علیرضا جان چه تولد 4 نفره با حالی داشتین اینم به جای خودش خاطره های شیرینی به جا می ذاره ببین ما الان که داریم بعد دو سال اینو می بینیم خیلی برامون جالبه که چقدر کوچک بودید مبارک باشه الهی 200 ساله شی