علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

من فقط میخوام فکس و درست کنم...

1391/9/9 17:31
نویسنده : الهام
392 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته احساس میکنم فکس خراب شده و وقتی با مادرجونم الو میکنم گوشی صدای بدی میده...یادش به خیر قبلا خوب کار میکرد ولی از شانس من هنوز چند بار باهاش الو نکردم که خراب شد!بابام وقت نمیکنه درستش کنه...

امروز تصمیم گرفتم خودم درستش کنم ببینید...

 

نمیدونم چرا هر چی تلاش میکنم باز نمیشه...

 

بالاخره موفق شدم بازش کنم ببینم چه مشکلی داره؟

 

اینجا که مشکلی نیست فکر می کنم ایراد از این سیم باشه...

 

مامان بیا امتحان کن ببین گل پسرت چه کرده...

چیکار کنیم دیگه ما تو کارای فنی استادیم...گوشی ها رو باز میکنیم، جارو برقی رو باز می کنیم، جارو شارژی و لپ تاب و خلاصه همه چی رو تعمیرات میکنیم دیگه...

فقط نمیدونم چرا بعد از تعمیرات دیگه خوب کار نمی کنند!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
22 اسفند 91 11:08
دست این مهندس کوچولو درد نکنه خاله جون شما کارتو خوب انجام می دی ولی اونی که می خواد با این دستگاه ها کار کنه وارد نیست.