علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

ولنتاین مبارک

1391/11/24 16:46
نویسنده : الهام
669 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مامانم منو پیش بابام گذاشت خونه و رفت بیرون و در عرض دو ساعت با کلی وسایل برگشت خونه. برای من و بابام به مناسبت ولنتاین کادو خریده بود و قصد داشت تا موقعش نرسیده بهمون نشون نده... ولی بسی خیال واهی بعد از اینکه یکی یکی پلاستیک ها رو بهمون نشون داد من رفتم سراغ همون پلاستیکی که نباید می رفتم... بله مامانم برام یه بعبعی ناقلا خریده بود آخه من بعبعی ناقلا خیلی دوست دارم و اگه اجازه داشته باشم از صبح تا شب کارتون بعبعی ناقلا می بینم اونم تکراری. جالبه که اصلا از دیدنش خسته نمی شم...میدونم خیلی دلت میخواد بعبعی منو ببینی...

نه جانم اون یکی برای من نیست برای بابامه. وای خدا کنه بابام ولنتاین و یادش نره وگرنه دل شکسته...

ولنتاین مبارک مامانی.اینم یه هدیه برای مامان خودم و به شیوه خودم...

وا چه جالب این گل می تونه ماشین خوبی باشه مگه نه؟؟؟

من فکر می کنم این گل میتونه زیباتر بشه چند لحظه صبر کن ببین....

مامانی عکاسی رو بی خیال شو بیا این گل و نجات بده و گرنه من در اثر کنجکاوی گل و کالبد شکافی می کنم و به جای گل....  میدونم خیلی دوستم دارید  مامان و بابا منم دوستون دارم یه عالمه حتی بیشتر از بعبعی و جارو برقی....خیال باطل

دوستان خوبم ولنتاین مبارک همتون و دوست دارم.....

همیشه عشق بورزید به شیوه خودتون.عشق ورزی رو از ما بچه ها یاد بگیرید که حتی وقتی از مامانمون دلخور میشیم بازم اول از همه به آغوش مامان پناه می بریم و تو بغل مامان گریه می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)