علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

در باره من

1391/11/25 13:34
نویسنده : الهام
852 بازدید
اشتراک گذاری

بابا محسن و مامان الهام برای اولین بار در دی ماه 87 همدیگر رو ملاقات کردند و پس از یک دوره آشنایی 6 ماهه در تاریخ 23 تیر 88 با هم پیوند ازدواج بستند.

از 13 آبان 89 رفتند زیر یک سقف و 25 مرداد 90 من به جمع دو نفرشون اضافه شدم...

.... و نکته مهم اینه که من زندگی جفتشون رو دگرگون کردم و بهشون لذت هایی بخشیدم که هیچوقت شبیه شو تو زندگی شون ندیده بودند.

پسندها (1)

نظرات (6)

matin
18 اسفند 91 17:02
با سلام به شما دوست عزیز برای داشتن یک سایت مستقل به سایت ما مراجعه کنید .
آدرس سایت ما : http://site3az.tk


مامان علیرضا
19 اسفند 91 13:52
ایشالا زندگیتون همیشه پر از زیبایی و محبت باشه و با وجود علیرضا جون لحظه هاتون پر از خنده و نشاط


مرسی گلم.
طلایه
19 تیر 92 15:30
سلام الهام جون مرسی ک بهم سر زدی گلم جوابتو زیر نظرت دادم عزیزم....لینکیدمت توام دوس داشتی ب اسم طلایه منو بلینک

سلام عزیزم.
مرسی از لطفت.منم شما رو لینک کردم.
مهسا
25 تیر 92 12:26
عالی بود خوشحالم میشم به وبلاگ منم سر بزنی گلم

اومدم عزیزم.
کيميا
6 مرداد 92 20:50
سلام الهام جون ،خسته نباشی عزيزم کار بسيار زيبايی انجام دادی .اميدوارم منم يه روزی برسه که يه وبلاگ واسه جيگر طلام باز کنم .البته اول بايد باباش و پيدا کنم اونی که بيشتر منو به وبت علاقمندتر کرد اينه که هم اسم هستيم .انشاالله زير سايه ی پروردگار متعال سالم و سلامت و خوشبخت باشين از روی ماه علی رضا هم ببوس


سلام عزیزم

ایشالا به خوبی و خوشی ازدواج می کنی و وبلاگ هم میزنی برای کوچولوی نازت.

ممنون عزیزم.


poori-7
14 مرداد 92 16:43
من به شما رای میدم ...اما من عمو نیستم ها...
امیدوارم برنده بشید...


ممنونم خاله جونم.