علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

یه دندون جدید

1391/11/25 16:45
نویسنده : الهام
577 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اومدم که بگم بعد از مدت ها که دندون های من تو هشت تا ثابت شده بود امروز که مامانم داشت باهام بازی می کرد دندون جدید منو تو فک بالایی سمت چپ رویت کرد و کلی ذوق کرد. فکر کنم دلیل بی اعصابی های این دو هفته اخیر همش انفولانزا نبوده و روییدن این دندون جدید هم بی تاثیر نبوده. اینم دندون جدید منه که داره در میزنه که باز کنیم بیاد تو دهانم.

 در هر صورت این دو هفته حسابی از مامانم انرژی گرفتم و دستش بخاطر همین درد می کنه. الان هم که نمیذارم بنویسه.مرتب میام دستش رو می گیرم و میبرمش جلو تلوزیون تا فیل کوچولو (تو توپولوها) رو که داره حموم آب و گل میکنه بهش نشون بدم. بقیه کارتون های مورد علاقه من اسکار، بعبعی ناقلا، و دس دسی هستند.

جدیدا از "توپولوها" خیلی خوشم اومده و مامانم چند قسمت برام از شبکه پویا ضبط کرده که نگاه کنم. از بعضی کاراشون خوشم میاد و بلند بلند میخندم .دیشب تو خواب با صدای بلند میخندیدم مامان و بابام از صدای خنده من بیدار  شدند و فکر کردند بیدارم ولی خواب بودم و درست یادم نیست شاید خواب یه خرس مهربون میدیدم.

 وقتی که با بچه ها بازی می کنم و اونا خودشون و میندازند من از شدت خنده دل درد می گیرم. قهقهه شاید هم خواب بازی با امیر محمد یا مهدی رو میدیدم که این قدر می خندیدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)