علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

میلاد نور مبارک

1392/4/2 17:37
نویسنده : الهام
480 بازدید
اشتراک گذاری

امام مهدی: "برای فرج من بسیار دعا کنید زیرا که فرج شما نیز در آن است"

نیمۀ شعبان و روز میلاد منجی رو تبریک میگم

در این شب عزیز

همه آرزویم این است:

سلامتی، آرامش و شادی برای همه مون

نزدیک شدن ظهور آقا و دیدن روی ماه مهدی

برآورده شدن حاجات همه و رفع گرفتاری ها

برای مشاهدۀ اعمال این شب روی لینک زیر کلیک کنید:

اعمال شب نیمۀ شعبان

از همۀ دوستان التماس دعا دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله الهام
2 تیر 92 18:40
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك
خاله الهام
2 تیر 92 19:26
چه كنيم ديگه خراب رفيقيم يه كوشولو آپم
mamane m@ni
3 تیر 92 1:21
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی این عید فرخنده بر شما نیز مبارکککککککک
مامان محمدطاها
3 تیر 92 15:41
عیدتون مبارک
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:35
الهام جون عید شما هم مبارک عزیزم خانم چرا پیش ما نمیای

ممنون عزیزم.شرمنده عزیزم.چند روز مهمون داشتم. اومدم ریحانه جون.
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 12:47
مرسی مامانی از این همه محبتت
علیرضا جونو از طرف من ببوس

باشه عزیزم.قربونت.
مامان ملینا و کوروش
4 تیر 92 14:39
عید بر شما مبارک
آپ کردیم با عکسای تولد کفشدوزکی
ملینا
http://aramejanam.niniweblog.com/
کوروش
http://fenchool.niniweblog.com/

اومدم عزیزم.مبارکه.
SaYa
4 تیر 92 17:48
سلاااااااااااام الهام جون خوبی گلم؟وای ببخش که من دیر اومدم آخه نظرت خصوصی بود
الانم یه لحظه دیدم
شرمنده بخدا
راستی...یادم رفت
واقعا چی میخواستم بگم؟
آها میخواستم بگم تو این روزای عزیز
بهترینهارو برات میخوام
عیدتونم با تاخیر مبارک فدات بشممن بازم میام الان یه کوشولو کار دارم شرمندتم دوسی

خواهش می کنم عزیزم.