علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

هنرهای جدیدِ من...

1392/4/1 15:22
نویسنده : الهام
506 بازدید
اشتراک گذاری

من و مامان و بابا مدت مدیدی ست که فقط برنامه کودک نگاه می کنیم و آهنگ های عمو پورنگ و عموهای فیتیله و خاله شادونه و سایر خاله ها و عموها....زیباترین ملودیِ زندگیِ ماست... (به علت تعدد خاله ها و عموها در شبکه های مختلف از ذکر نام تک تک آن ها خودداری می شود و گرنه حالا حالاها باید بنویسیم...)

حتی بابایی هم در کمال ناباوری مجبور شد از پخش کردنِ موسیقی های مورد علاقۀ خودش (اِبی) دست بکشه و با من و مامان همراه بشه. البته اینو در نظر داشته باشید که گوش دادن به موسیقیِ کودکانه باعث شادی انسان و فارغ شدنش از غم و غصه میشه!!!به خاطر همین من اصرار دارم مامان و بابا برنامه کودک و ببینند..

البته از روزی که دایی محسن اومده گاهی اوقات با موبایل برامون آهنگ های شادمهر و میذاره تا روحیۀ همه رو عوض کنه...بعد از شروع پخشِ موسیقی خودش و بابام به خوابِ ناز می رن...مامان هم که مشغولِ کار خودشه و به آهنگ کاری نداره... و امــــــــــــــــــــــا این منم که به آقای شادمهر حال می دم و با آهنگ هاش دس دسی می کنم و از همه مهم تر منم باهاش آهنگ می زنم، البته به شیوۀ خودم... این طوری...

می بینی که هنرهای جدید از مغز من تراوُش می کنه...

لب هامو تا حداکثر میزانِ کشیدگی دراز می کنم و صداهای زیبا از خودم خلق می کنم...و با قدرتی هر چه تمام تر هنر به خرج میدم...و گیتار می نوازم...

این عکس رو صرفاً برای خنده و عوض شدنِ روحیه ات گذاشتم...

جهت به هم نخوردنِ حال شما دوست عزیز از گذاشتنِ بقیۀ عکس ها جداً خودداری می شود!!!

حالا با حالِ خوش برو حالشو ببر!!!!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهرا مامان ایلیا
1 تیر 92 16:10
الهی خاله
ای قربون اون لبای نازت بشم خاله جون چقدر با مزه شدی عزیزم



ممنون خاله زهرا
مامان بردیا
1 تیر 92 16:30
سلام.ممنون که به ما سر میزنید.با پست جدید و عکسای تولد بردیا جون پذیرای شما هستیم.حتما به ما افتخار بدین

چشم.با کمال میل.
الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:30
لباشو!!
چیکار میکنی شیطون؟!ساز میزنی؟


آره خاله جونم.
مامان امین
1 تیر 92 17:08
ای هنرمند، ای باهوش، ای منظم، ای همه کاره دوست دارم

ای خالۀ مهربون، ای عزیز دلم منم دوستتون دارم
خاله الهام
1 تیر 92 18:17
آفرين خاله جون به راهت ادامه بده فكر ميكنم تو زيادي هم بهشون لطف داري خونه ما بدتره وقتي هم كه TVخاموش باشه آهنگ هايي كه دانلود كرديم با آرتميس گوش ميديم وميخونيم هيچكس در امان نيست

آفرین به شما خالۀ باحال و آرتمیس جون
منتظر
2 تیر 92 0:13
امام زمان ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) : من کان فی حاجه الله , کان الله فی حاجته هرکس به دنبال خواسته خداوند باشد , خداوند نیز به دنبال خواسته اوست. ميلاد نور مبارک
پرهام ومامانش
2 تیر 92 0:38
ایول به شما الهام جون یه چند روز نیاییم باید کلی پست جدید ببیینیممممممممممم
بابا فکر ماهم باش که چجوری نظر بزاریممممم

عزیزم شما همین که میاید سر می زنید برای من خیلی ارزش داره با نظرتون خوشحالم می کنید ولی اگه نظر هم نذارید من دلخور نمیشم. دوستی با شما برام خیلی ارزشمنده.
الهام
2 تیر 92 11:35
سلام عزیز آپم...(دوستی های دختر وپسر)یادت نره جواب آخرین سوالمو بدی... منتظرتماومدیا....
الهام
2 تیر 92 13:19
در مورد هر دو،ولی با یه سری استثنائات با دوستیهای دوران نوجوانی کاملا مخالفم!!! ولی دوستیهای دوراین جوانی هم یه سری استثنائاتی داره... بعضیاشون خوبه و بجا و بعضیاشون از ریشه غلط!!! یجایی خوندم همه آدما بعد 30 سالگی دیگه رفتاراشون عوض نمیشه... ولی دخترا قبل 21 و پسرا قبل 26 شخصیت ثابتی ندارن... که البته اینجاهم باز بحث بلوغ هس...بعضیا زود به بلوغ میرسنو پخته میشن!!! خوبه که هستی الهام جون و داری داستانتو تعریف میکنی...همین وابستگیه که دخترو کن فیکون میکنه...ازینجور افسردگیها کم ندیدم،واقعا بغضم میگیره که چرا با یه دختر با خودش اینکارو کرد!!! خواهش گلکم...حرفات عالی بود(باهات موافقم)گل کاشتی
الهام
2 تیر 92 13:26
حسین تقصیری نداره...موضوع اینجاس که خیلی از پسرا دخترارو نمیشناسن...
از نامردیشون نیس،شاید یه اتفاقاتی میوفته و اعتمادها از بین میره...وقتی دختری احساساتشو میگه اونرو به دروغ برداشت کنن...

همیشه با نحوه اموزش و پرورش ایران مشکل داشتم...
یه سری چیزایی که هیچوقت بکارمون نمیادو تو مخ ما فرو کردن...
دریغ از اینکه یه پسر باید دختر رو بشناسه و یه دختر هم همینطور رو به ما نگفتن...

البته سال چهارم دانشگاه یه مشاوری میومد برامون صحبت میکرد(هفته ای یکبار)اسم مطلبشم پسرشناسی بود...

ته حرفش گف من یه پسرم از همینجا به همتون میگم به هیچ پسری اعتماد نکنین!!!
این جملش هیچوقت از یادم نمیره

حق با شماست الهام جون.نظر منم همینه!! البته رفتار غلط اجتماع هم بی تقصیر نیست...
شهرزاد مامان آنیتا
2 تیر 92 16:52
الهام کامنت خصوصیت رو خوندم و از خوشحالی اشک ریختم.مرسی عزیزم که اینقدر به یادمون بودی و سفارشمون کردی.
انشالله همینجوری که گفتی بشه
ای خدا.
ماشالله به این پسر خوشگل
خدا حفظش کنه گلم

خواهش می کنم عزیزم
من مطمئنم که خوبی در راهه عزیزم
پس صبور باش
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:00
مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان . . . ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
نرگس
3 تیر 92 10:55
سلام
کامنتتون رو تو مشهد دیدم و براتون دعا کردم.
من اصلا نمیتونم یک لحظه آنیتا و مامنش رو فراموش کنم
ماشاالله پسر نازی دارین با موهای فرفرییییییی. خدا بهتون ببخشه

قبول باشه زیارتتون.ممنون عزیزم. شما لطف داری.
مامان آرمينا
3 تیر 92 12:29
خيلي بامزه شده
چه پسر هنرمندي داشتيم و خبر نداشتيم

ممنون خاله جون
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:38
ای قربونت برم خیلی بانمک شده گل پسرم

ممنون ریحانه جون.
(زهره)مامان فاطمه
5 تیر 92 11:45
عزیزم واقعا روحیه ام عوض شد خدامیدونه چه صدایی خارج میکردی .

خواهش می کنم خاله جون.قابل شما روو نداشت..خدا رو شکر که روحیه تون عوض شد..
صداش که بماند...چنان آبی از دهنم سرازیر شده بود که بیا و ببین...واسه همسن بقیه عکس ها رو مامانم نذاشت...
مامان طاها
6 تیر 92 17:09
نگاه لبای خوشگلشو.


مامان طاها
6 تیر 92 17:10
آفرین به این مامان زرنگ که وبلاگ علی رضا جونو انقدر زود زود آپ میکنه.


پرهام ومامانش
7 تیر 92 11:50