علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

ژلۀ تزریقی

1392/12/25 18:38
نویسنده : الهام
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب که میهمانِ عمو داود بودیم به وقتِ شام با ژله های تزریقی پریسا خانم عکاس و مادرشان حسابی غافلگیر شدیم و دریافتیم که پریسا خانم نه تنها عکاسی زبردست هستند بلکه ژله سازی نیز از انگشتانشان می باردنیشخنددر واقع پُر واضح بود که ایشان زمانِ زیادی را به آماده سازی آن اختصاص داده اند. راستش مادرمان چند بار عزم خود را برای درست کردن این نوع ژله جزم کرده اند ولی به علت زحمت فراوانی که برای درست کردنش لازم است همیشه در آخرین مرحله منصرف شده اندمژهما نیز تصمیم گرفتیم تصاویر این ژله ها را آپلود نماییم و هنرهای پریسا خانم و مادرشان را به رُخ دوستان مان بکشیم و آاااااااای پُز بدهیمنیشخندنیشخند از شوخی گذشته واقعا هنر به خرج داده بودندتشویق


طرز تهیۀ ژلۀ تزریقی را در اینجا می توانی ببینیلبخند

برای مشاهدۀ سایر ژله های تزریقی ساخت پریسا بانو و مادرشان بیا به ادامۀ مطلبقلب

 

 

و این هم نمونه ای از ژلۀ خورده شیشه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

فهیمه
25 اسفند 92 19:53
بسیار زیبا بود. دست گلشون درد نکنه. هنر نزد ایرانیان است و بس
الهام
پاسخ
واقعاً همین طوره
مامان محمدحسین
25 اسفند 92 23:30
خیلی زیبا بود... راستی فکر نکنی بهت سر نمیزنما .... همه پُست ها رو خوندم....
الهام
پاسخ
عزیزم شما همیشه ما رو مورد لطف و محبتتون قرار می دید
مهمان
26 اسفند 92 0:06
خیلی خوشگل بودن،ولی همین طور که گفتین الهام جان خیلی هم سخته و درست کردن اینها خیلی همت و خوصله میخواد..احسنت به پریسا خانوم گل
الهام
پاسخ
بله واقعا پر زحمته و حوصله میخواد ما که پیر شدیم و دیگه با بچه حوصله مون به ژلۀ تزریقی نمی کشه خواهر ولی شما می تونید امتحان کنید
مامان نازنین جون
26 اسفند 92 7:24
خیلی زیباست دستشون درد نکنه
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان کوثر
26 اسفند 92 7:57
وای الهام جون اول که عنوان پستت رو دیدم گفتم چه هنرمنده این دوست مااااداشتم حسابی خودم رو سرزنش میکردم که ببین چقدر تو بی هنری که شکرخدا!!! با خوندن متن پست خیلی زود به خودم امیدوار شدم راستی الهام جون اخرش تونستی پست وب کوثرو بازکنی؟؟
الهام
پاسخ
عجب پس شما در یک رقابت پنهان با ما هستی و ما بی خبر حالا لازم می بینم از هنرهای خودم رونمایی کنم تا تو این رقابت پنهان برنده بشم عزیزمی شما کماکان به خودت امیدوار باش چون خیلی از من هنرمندتری نه عزیزم فکر کنم بهتره به جای ایمن سازی وبلاگ به فکر برداشتن رمز باشی
مامان کوثر
26 اسفند 92 10:57
عزیزم در هنرمندی شما که شکی نیست، ولی از اونجا که من شاغلم همیشه به کارهای هنری که بقیه خانوم ها انجام میدن و من نه غبطه میخورم، بعدم خودم رو دلداری میدم که خب اونا اکثرا خونه دارن حالا شما هی میخای این استدلال دلگرم کننده منو نقض کنی البته من سعی میکنم برای مورد استثنای شما (شاغل و هنرمند) هم یه استدلال دیگه بتراشم
الهام
پاسخ
شما لطف داری عزیزم. اتفاقا هنر شما خیلی از قشر زنان خانه دار بیشتره که هم به بچه و همسر رسیدگی می کنی و هم بیرون مشغولی از اونجا که من نیمه شاغل به حساب میام چیزی برای گفتن ندارم جز این که " این نهایت محبت شما رو نسبت به من می رسونه" و من هم هنرهای شما رو می ستایم
زهره(مامان فاطمه)
26 اسفند 92 11:11
چقدر قشنگن دستشون درد نکنه
الهام
پاسخ
مامان پارسا
26 اسفند 92 11:13
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
الهام
پاسخ
فدای معرفتت رفیق نوروز بر شما هم مبارک
مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 92 11:34
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست نوروز بر شما و خانواده گرامیتان شاد باش
الهام
پاسخ
سپاس دوست خوبم نوروز بر شما هم مبارک
صدف
26 اسفند 92 12:53
سلاممم وای باریکلا عجب ژله هایی. من یه بار تابستون تلاش کردم که از این ژله ها درست کنم ولی نشد که نشد واقعا هنرمندن ایشون
الهام
پاسخ
سلام عزیزم شما اگه یه کم حوصله به خرج بدی شک ندارم که بهتر از این و درست می کنید به نظر من کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند خیلی زود تو همۀ کارها توانمند میشن
مامان کوثر
26 اسفند 92 13:48
عزیزم رمزو برداشتم
الهام
پاسخ
ممنونم خدمت می رسیم
مامان محمدحسین
26 اسفند 92 21:21
ممنون از همدردیت عزیزم..... خصوصی داری....
الهام
پاسخ
وظیفه ست رفیق
حامده(مامان امیرمحمد)
27 اسفند 92 8:49
زیبابود دست گلشون دردنکنه
الهام
پاسخ
الهام مامان یسنا
27 اسفند 92 17:32
به به دستشون درد نکنه خیلی خوشگله. واقعا این ژله حوصله میخواد و اینکه کسی وسط کار مزاحمت نشه که الهام جون ما نداریم و با وجود این وروجک ها نمیشه خیلی کارهای هنری انجام داد الهام جون سال نو پیشاپیش مبارک. بهترین ها رو براتون آرزو دارم. برای دوست خوبم و علیرضا جون
الهام
پاسخ
موافقم ممنونم عزیزم. من هم بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:08
خيلي قشنگ بود واقعا لذت بردم!! آفرين به پريسا خانوم و مادرشان
الهام
پاسخ
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 18:09
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
الهام
پاسخ
این نصیحت آخری رو با گوش جان شنیده و عمل می کنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 اسفند 92 5:59
واقعااا عجب هنری دستشون درد نکنه..
الهام
پاسخ
خاله الهام
28 اسفند 92 8:47
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک... عزيزم سال خوبي داشته باشيد عليرضا جونمو هم ببوس ببخشيد غيبتمون غيبت كبري شد
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا چه در غیبت و چه در حضور دلتون شاد باشه
مامان ایمان جون
28 اسفند 92 11:29
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
الهام
پاسخ
نوروزتون خوش
مامان علی مرتضی
28 اسفند 92 18:13
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله فاطی
28 اسفند 92 20:24
دستشون درد نکنه چقدر باسلیقه
الهام
پاسخ
مينا مامي سام
29 اسفند 92 0:31
عزيزم نوروز مباارك. اميدوارم سال جديد براتون سالي پر از شادي و سلامتي باشه.
الهام
پاسخ
ممنونم میناجونم من همه هر آن چه از خیر و خوبی در نزد پروردگار است را برایتان آرزومندم
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:01
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
الهام
پاسخ
سلام عزیزم من هم همه خیر و خوبی رو براتون آرزومندم
مهناز مامان ترلان کوچولو
29 اسفند 92 12:28
سلااااام عیدتون مبارک
الهام
پاسخ
سلام. عید بر شما مبارک
الهام
29 اسفند 92 17:51
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .عیدتم پیش پیش مبارک آپم با " عیدمون مبارک "
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم به روی چشم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 فروردین 93 6:30
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم. نوروزتان به شادی
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:37
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
الهام
پاسخ
عید بر شما مبارک
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:39
خیلی قشنگ و زیبا بود یعنی عالی بود
الهام
پاسخ
بله من هم موافقم با شما
مامان آیسلی
3 فروردین 93 14:26
عیدتون مبارک عزیزم
الهام
پاسخ
فدای محبتتون عزیزم روزهاتون همه نوروز
فهیمه
6 فروردین 93 11:26
بهار بهترین بهانه برای اغاز و اغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک
الهام
پاسخ
نوروز بر شما هم مبارک عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
9 فروردین 93 9:09
سلاااااااااااام عیدتون مبارک ایشااله سالی پراز سلامتی وشادی پیش روتون باشه ..نیستی خانمی حتما رفتی وطن.هرجا هستی خوش باشید
الهام
پاسخ
سلام بر زهرۀ عزیزم. نوروز بر شما هم مبارک بله تازه برگشتیم
سعیده
10 فروردین 93 16:52
خیلی خوشگل و اشتها آورن
الهام
پاسخ
ممنونم سعیدۀ عزیز