علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

وای استراحت بعد از کار خیلی میچسبه...

1391/11/19 17:07
نویسنده : الهام
377 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه حالم خوب نیست.شبها همش بیدارم و تب شدید دارم مامانم تا صبح بیداره و درجه تبم و چک میکنه که بالا نره.دکتر گفته یه سرمای خفیف خوردم حالا به نظر شما این تب شدید به سرمای خفیف میاد!!! امان از دست این آقای دکتر!!!

البته من خداروشکر موقع بیماری هم دست از شیطونی بر نمیدارم و با وجود خوردن داروهای خواب آوری (که مامانم بهش میگه آدامس) که دکتر داده کمتر از همیشه میخوابم و نهضت ادامه دارد....

مامانم به هوای من رفت دراز کشید که منم بخوابم خودش خوابش برد وقتی بیدار شد دید همه اسباب بازی ها و وسایل دم دستم و ریختم بیرون و خونه رو کردم بازار شام!!!!

در اثر بیداری دیشب مامانم اینقدر خسته بود که اصلا متوجه سرو صدا نشدقهقههبه نظر من که خونمون از همیشه قشنگ تره با سلیقه ام مگه نه؟؟؟؟

خودمم بعد از یه بازی طولانی سرحال جلوی تلویزیون نشستم و دارم تلویزیون نگاه میکنم اونم در این پوزیشن...

سلام مامانیییییییییییییییییییییی...خوب خوابیدی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)