علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

عشقم جاروبرقی!!!!

1391/11/18 17:16
نویسنده : الهام
379 بازدید
اشتراک گذاری

جالبه بدونید یکی از بهترین وسایل مورد علاقه من جاروبرقیه(البته جاروبرقی بعد از بعبعی در درجه دوم علاقه قرار داره... وای نگو مامان بابام و از بعبعی خیلی بیشتر دوست دارم باور کنتعجب). خدا نکنه تو تلوزیون جاروبرقی ببینم و یادش بیفتم یا جایی که میریم جاروبرقی ببینم اونوقته که حتما باید جاروبرقی رو بدن باهاش جارو کنم و گرنه عصبانی.از وقتی کوچیک بودم همیشه با جارو برقی میونم خوب بوده و هیچوقت ازش نترسیدم...از خود راضی گاهی وقتها چند روز جارو برقی تو اتاق میمونه و کسی جرات جمع کردنش و نداره. یه روز که مامانم واسه نماز صبح بیدار شده بود به هوای اینکه من خوابم اومد جاروبرقی رو جمع کنه که من سریع پریدم و رفتم دنبالش که برش گردونم!!! البته من خواب بودم نمیدونم چی شد که بیدار شدم...عشقه دیگه خواب و بیدار نمیشناسه...

ببین چه حرفه ای جارو می زنم....

 

مامان روی میز و یادت رفته تمیز کنی الان برات تمیزش می کنم...

 

 

اگه پام برسه خونه فاطمه مستقیم میرم سراغ جارو شارژی.

اینم یه عکس از جارو کردن خونه خالم. خاله جونم یادت نره من تو این سن خونه شما رو جارو کردم آااااااااااااااااااا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلبرگ
18 بهمن 91 16:41
وای خدای من!
پسر من هم عاشق جاروبرقیه، یعنی با این عشقش دیوونم کرده. تازه همش هم میگه بیاریم بکشیم


سلام عزیزم.
به وبتون سر زدم خیلی خوب می نویسید. با اجازتون شما رو لینک کردم.


سلام عزیزم.
به وبتون سر زدم خیلی خوب می نویسید. با اجازتون شما رو لینک کردم.