علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

مراسم یادبود

1393/5/20 12:26
نویسنده : الهام
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز تهرانی

مراسم یادبود دوست عزیزم و خانواده شون که در سانحۀ سقوط هواپیما از بین مون رفتند امروز 20 مرداد از ساعت 14:30 تا 15:30 در مسجد النبی واقع در  خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، جنب پاساژ مفید برگزار خواهد شد.

این مراسم از طرف ستاد توسعۀ فناوری نانو و با حضور خانواده های این دوستان برگزار میشه

حضور شما دوستان عزیز باعث تسلی خاطر خانواده هاشون خواهد بود

××××××××××××××

از همۀ شما دوستان عزیزم که لطف داشتید و با کامنتهای پرمهرتون همدردی کردید ممنونم

متاسفم که در شرایطی نیستم که جوابگوی محبتتون باشم

فردا جواب آزمایش DNA دوستانم مشخص میشه و چهارشنبه مراسم خاکسپاری هست.

چند روزی نیستم و برای شرکت در مراسم عازم شهرستانیم.

امیدوارم بتونم تو شادی هاتون جبران کنم

××××××××××××

برای آشنایی با سوابق و فعالیت های علمی این دوستان به لینک زیر (سایت ستاد توسعۀ فناوری نانو) سر بزنید:

سایت ستاد نانو

پسندها (11)

نظرات (37)

مامانی فاطمه
20 مرداد 93 13:06
تا حالا وبتو به این غمگینی وسنگینی ندیده بودم خدا روحشونو قرین رحمت بی انتها بگرداند وبه شما دوست عزیزم وخانوادشون صبر بده
یه مامان
20 مرداد 93 13:18
سلام و عرض تسلیت خدمت شما مامان عزیز و بزرگوار http://mamanschool.niniweblog.com/post1234.php
فاطمه
20 مرداد 93 16:45
الهام خانم سلام واقعا از دست رفتن عزیز خیلی سخته - منم از صبح تا حالا درگیر روحی با خودم هستم از سایت اوینا که در وایبر اطلاع رسانی شد شما را پیدا کردم - دلم می خواهد به شما برای از دست دادن دوستانتان تسلیت بگویم و ما را درغم خود شریک بدانید دیر مطلع شدم مسجدالنبی ختم است چون ما در کنار مسجدالنبی هستیم حتما ختم شرکت می کردم به هر حال خداوند هر سه نفر این عزیزان را در بهشت قرین هم گرداند و به شما و سایر بستگان صبر عنایت فرماید - فاطمه سعدی از تهران
مامان سوده
20 مرداد 93 18:36
الهی بمیرم....روحشون قرین رحمت...بحدی ناراحت هستم نمیدونم چی باید بگم...الهی بمیرم برای صورت قشنگش ...اخه چرا؟؟؟؟کی جوابگو هست...چرا؟؟؟
مامان ناهید
20 مرداد 93 18:53
الهی بمیرم امروز اصلآ حالم خوب نیست الهام جون چه برسد به شما کاش منم تهران بودم لااقل می تونستم ختم شرکت کنم کمی خودمو سبک می کردم همه ش به خانواده هاشون فکر می کنم الهام جون بیا یه چیزی بگو داریم می ترکیم
مامان کیامهر
20 مرداد 93 23:42
وای خدای من! چه حادثه ی وحشتناکی ، خدا به بازماندگانشون صبر بده دوستم تسیلت ما را بپذیرید
مامان جونم(سوگند من)
21 مرداد 93 0:06
دوست گلم خدا رحمتشون کنه مهندس مولا پسندی هم و همکارانشون در این هواپیما جان باختند اونم دردناکه من چند بار ایشون تو باغ برادرشوهرم دیده بودم و با همسرم دوست بود من که چند بار دیدمشون دلم داشت می ترکید حالا شما عزیزم با این دوست خوبت و دختر نازش و همسر مهربونش الهی بمیرم برات عزیزم
صدف
21 مرداد 93 0:16
ای خدا من چرا انقدر دیر متوجه شدم . اصلا نمیدونم چی باید بگم . تمام بدنم داره میلرزه و اشک امونمو بریده . آخه این چه قسمتیه ... واقعا متاسفم که انقد دیر اومدم اینجا که حتی از مراسم هم بیخبر موندم . واقعا دلم گرفته . خدا صبرتون بده الهام خانم .
مامانی
21 مرداد 93 1:05
عزیزم منم تسلیت عرض میکنم و خیلی خیلی ناراحتم از روزیکه این سانحه رخ داد اعصابم به هم ریخته ولی اطلاع نداشتم این اتفاق برای آوینا جون و خانوادش افتاده خیلی خیلی ناراحتم تازه بامداد سه شنبه فهمیدم خیلی متاسفم ... روحشان شاد و یادشان گرامی.
صدف
21 مرداد 93 1:43
الآن متوجه شدم مهدیه خانم دخترعموی دوست خواهرم بودن . وقتی داشت درمورد از دست دادن خانواده اش برامون میگفت و گریه میکرد وقتی گفتم منم کمتراز تو ناراحت از دست دادن عزیزان و دوستان مجازیم نیستم . متوجه شدیم که جفتمون داغدار یه خانواده هستیم. وقتی گفت درمورد کودکی به اسم آوینا کاظمی داره حرف میزنه انگار قلبم آتیش گرفت . وای خدایا ... هنوز باورم نمیشه
مامانی فاطمه
21 مرداد 93 7:14
الهی بمیرم برای دلت ایشااله خداصبر بده بهتون مواظب خودتون وعلیرضا عزیزم باشید
mahtab
21 مرداد 93 7:39
سلام دوست خوبم اگر پست ثابتمون رو نخوندین لطفا یه نگاهی بهش بندازین، رمز رو هم که دارین به اون وبمون هم سر بزنین منتظرتونم
mahtab
21 مرداد 93 7:39
خدا رحمتشون کنه واقعا متاثر و متاسف شدم
مامان امیرمحمد
21 مرداد 93 9:24
روحشون شاد .... خیلی خیلی ناراحت شدم .... آوینای عزیز ....
**مامان آزیتا**
21 مرداد 93 10:08
سلام الهام جون بهتون تسلیت می گم انشاالله که غم آخرتون باشه خدابه شماوخانوادش صبربده
خاله هنگامه
21 مرداد 93 10:11
الهام جون من امروز فهمیدم.چه اتفاق وحشتناک افتاده، واقعا متاثر شدم. بهت تسلیت می گم.امیدوارم خداوند روح پاکشون رو قرین رحمت خودش بکن و به تمام بازماندگان صبر عطا کنه.
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 10:43
خیلی بهتون تسلیت میگم..روحشون شاد
مامانی ماهان جون
21 مرداد 93 12:28
الهام عزیزم..سلام اصلا امروز حالم بد بد شد..متاسفم ..خیلی برا مهدیه جون و آوینای ناز ناراحت شدم..با اجازت یه مجلس ختم تو وبم برا یادبودشون میگیرم و با اجازه از روح پر فتوح مهدیه عزیزم و شما چند تا عکس از آوینا جون از وبش برمیدارم..روحشون شاد شاد
الهام
پاسخ
ممنونم دوستم
الهام مامان امیر علی جون
21 مرداد 93 12:33
خدارحمتشون کنه. باورش خیلی سخته. اشکام بند نمیاد. خدایاااااااااااااااااااااااااااااا. چرا ؟؟/واقعا کی جوابگوئهههههههههههههههههههههه/ ؟؟///؟///؟؟/
خاله منیره
21 مرداد 93 13:25
خدا به خانوادشو شما صبر بده الهام جان،پریروز یکی از دوستانم تو وایبر گفت همکار همسرش که رابطه نزدیکی هم داشتن با خانوم و دختر سه سالش هم بودن،کی فکر میکرد اون دختر سه ساله اوینا کوچولوی خودمون باشه..بمیرم براشون یاد اینکه میفتم چقدر ترسیده قلبم اتیش میگره..
مامان نازنین جون
21 مرداد 93 13:29
واااااااااااااااااااااااای خدای من چقدر جانسوزخدا بهتون صبر بده عزیززززززززززززززززززززم
مامان حلما
21 مرداد 93 13:54
عزیزم تسلیت میگم ... اصلا نمیتونم باور کنم... و باورش برام خیلی سخته... خیلی سخته وقتی شنیدم کسی که دو سال پیش با هم همکار بودیم و ولی با هم دورا دور ارتباط دوستی داشتیم هم چین اتفاقی براش افتاده... صورت مهدیه و آوینا اصلا از جلوی چشمام دور نمیشه... تسلیت میگم
الهام
پاسخ
منم بهتون تسلیت میگم
مریم مامان آیدین
21 مرداد 93 13:58
الهام عزیزم از صمیم قلبم براتون متاسف و ناراحتم....فقط خدارو شکر که هر سه با هم بودن ولی این از اوج در و ناراحتیمون هیچی کم نمیکنه....الهی روحشون قرین رحمت باشه.
مامانی آلما
21 مرداد 93 15:00
سلام. خیلی دردناکه. امروز صبح وقتی این خبر رو خوندم با وجود اینکه نمیشناختمشون خیلی حالم خراب شد و کلی گریه کردم. به هر حال مشیت الهی در همین بوده. خدا به شما و خانوادشون صبر بده. روحشون شاد.
مامان
21 مرداد 93 15:43
وای خیلی ناراحت شدم.نمیدونم اصلا چی بگم....
ساناز
21 مرداد 93 18:18
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم روحشون شاد
مامان ناهید
21 مرداد 93 18:45
سلام الهام جون خوبید؟ من از بس ناراحتم نمی دونم چکار کنم هی مزاحم شما میشم
خاله منیره
21 مرداد 93 23:16
فکر میکنم از این به بعد قصه های اوینا رو اینجوری باید برای علیرضا تعریف کنید:یکی بود یکی نبود یه فرشته کوچولو بود که جاش تو زمین نبود،اصلا زمینی نبود،اون فرشته کوچولو اومده بود تا لذت خیلی چیزارو به یه زن و مرد عاشق بچشونه و بعد هم دو تا دیگه از فرشته های خدارو با خودش ببره..فرشته کوچولومون چون زمینی نبود مامان بابای زمینی هم نمیخواست اومد مامان باباشم اسمونی کردو پر زد.. حالا اوینا جون با مامان بابای اسمونیش تو یه جای سرسبز و قشنگ که بهش میگن بهشت بازی میکنه.. گوش کن علیرضا،اگه خوب گوش کنی صدا خنده های اوینا جونو میتونی بشنوی.. فدای دل پر غصت بشم الهام جون..
مامان یاغمور
22 مرداد 93 0:23
با سلام و عرض تسلیت و خواستار صبر برای بازماندگانشون وقتی به وبشون سر زدم بغضم نا خواسته ترکید الاهی بمیرم به اون گلی که تو بهار زندگیش پر پر شد اما من ایمان دارم که همشون الان یه جای بهتر و ارومتری هستن خدا بیامرزدشون
سحر
22 مرداد 93 10:39
واقعاً دردناکه، خدا به بازماندگانشون صبر بده.
مامان عطرین
22 مرداد 93 12:04
الهام جون من از نینی سایت خبرو فهمیدم وقتی رفتم وبلاگش و عکس علیرضارو دیدم یهویی یاد عبارت من و اوینا جانمان افتادم و بدنم یخ کرد . خیلی غم بزرگ و سنگینیه خدا بهتون صبر بده واقعا دلم به درد اومد انشالاه بهشت جایگاهشون باشه
mahtab
22 مرداد 93 15:28
الهام جانم میدونم الان سرت شلوغه و حال و حوصله هم نداری اما لطفا هروقت تونستی بهم خبر بده رمز به دستت رسید یا نه؟!
الهام
پاسخ
بله عزیزم. ممنونم
زهرا
22 مرداد 93 15:37
من واقعا از صمیم قلب ناراحت شدم این خبر توی وبلاگ جشن تولد تم دار خوندم نمیدونید چه غمی با خوندن این خبر توی دلم نشست بد جوری حالم بد شد هیچ وقت نمیتونستم باور کنم یه روز توی این وبلاگ یه همچین خبری رو بخونم تسلیت عرض میکنم و برای بازماندگان از خدای متعال تقاضای صبر دارم نمیتونم بغضمو کنترل کنم خیلی حالم بد شد
مامان ناهید
22 مرداد 93 18:13
سلام الهام جون حالتون خوبه؟پس کجایید فدات بشم
الهام
پاسخ
خوبیم.نگران نباش عزیزم.ممنونم از لطفت
مامان سپهر كوچولو
22 مرداد 93 18:26
سلام عزيزم من از ساكنان شهرستان طبس هستم اين اتفاق ماها رو هم خيلي بهم ريخته كل شهر عزادار شده من وقتي وبلاگ شمارو خوندم و فهميدم آوبنا جون و خانواده اش هم توي هواپيما بودن خيلي ناراحت شدم و بي اختيار اشكام فرو ريخت . خداوند روح همه اونها رو غريق رحمت كنه آمين.
الهام
پاسخ
بهتون تسلیت میگم عزیزم
بهار مامان ائلمان
23 مرداد 93 8:33
الهام جان مصیبت سنگینی است و با هیچ جمله ای نمیتوانم بار آن را ازروی شانه های شمابر دارم .برای شما و همسر گرامیتان و مرد کوچک زندگیتان از خداوند صبر ارزو دارم . خدا وند خودش عزیزان از دست رفته را در اغوش امنش پذیرا باشد .
مامان آنيسا
23 مرداد 93 15:46
دوست عزیزم واقعا از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم غم بزرگیه خیلی بزرگ ایشالاه غم آخرتون باشه وقتی فهمیدم از بچه های وبلاگی هم تو اون هواپیما بود خیلی خلی خیلی ناراحت شدم