علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

مراسم یادبود در تهران

1393/5/28 12:24
نویسنده : الهام
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

مراسم هفتمین روز درگذشت برادر مجید کاظمی و سرکار خانم هوایی و فرزند عزیزشان، چهارشنبه 29 مرداد در مسجد النبی (ص) واقع در خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، جنب پاساژ مفید، از ساعت 14 الی 15:30 برگزار خواهد شد. لطفا اطلاع رسانی کنید.

ستاد توسعۀ فناوری نانو

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

به مناسبت در گذشت دوستان سفر کرده مان مراسم یادبودی در تاریخ پنج شنبه 30 مرداد ماه از ساعت 17:30 الی 19 در خیابان سبلان جنوبی، خیابان انصار الحسین، جنب دفتر کمک به سالمندان کهریزک، هیأت ابوالفضلی نیشابوری های مقیم مرکز و با حضور خانواده های این دوستان برگزار خواهد شد.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

وظیفۀ خود می دانیم از مامان هدیۀ عزیز و صدف دوست داشتنی به خاطر حضور در مراسم یادبود گذشته سپاس ویژه به عمل آوریم و همین طور از تک تکِ شما عزیزان که با حضور خود در وبلاگ مان و ثبتِ پیام های تسلیت خود با ما همدردی نمودید... درست است که دوستانِ خود در دنیای حقیقی را از دست داده ایم ولی حضور دوستانِ عزیزی چون شما در کنارمان بسی باعث دلگرمی ست... ان شا اله در شادی هایتان جبران کنیم...

دوستان عزیز به دلیلِ بُعدِ مسافت در تهران بزرگ انتظار حضور هیچ یک از شما عزیزان را در این مراسم نداریم و عدم حضور تک تک شما دوستان همیشگی برایمان کاملاً قابلِ درک است و اطلاع رسانی مان فقط از آن جهت است که احتمال می دهیم ممکن است حتی یک نفر باشد که با محل برگزاری مراسم فاصلۀ زیادی نداشته و تمایل به شرکت در مراسم را داشته باشد... که این حضور باعث تسلی خاطر خانواده های این عزیزان خواهد بود...

از همۀ شما عزیزان خواهشمندیم به وقتِ خواندنِ این پست برای این عزیزان یک حمد بخوانید...

بسم الله الرحمٰن الرحيم الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ مَـلِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

پسندها (9)

نظرات (31)

Eadver
28 مرداد 93 12:55
با سلام با ما تبادل لينك كنيد و آمار بازديد سايتتان را افزايش دهيد كافي است در سامانه تبادل لينك Eadver ثبت نام كنيد شبكه بزرگ تجاری Eadver با هزاران بازديد در روز ، مكان مناسبي است براي اينكه سايت يا وبلاگ شما هم ديده شود و بازديد بيشتري داشته باشد. لينك ثبت نام : http://www.eadver.com/exchangelink.aspx
زهره مامانی فاطمه
28 مرداد 93 13:36
روحشون شاد وقرین رحمت پروردگار
مامان و بابا
28 مرداد 93 15:15
الهام جان تسلیت میگم عزیزم از خدا براتون صبر میخوام چه اینکه بهترین دوستتونو از دست دادین اما یادمون نره که مرگ تولد دوبارس تولد دوبارشون مبارک و روحشون شاد و رحمت خداوند شامل حالشون ان شاله
مامان عليرضا
28 مرداد 93 15:18
خدا رحمتشون کنه
مامان ناهید
28 مرداد 93 17:25
خدا بیامرزد وبهشت برین جایگاهشان باد
مامان فهیمه
28 مرداد 93 22:10
روحشان شاد
مامان امیرصدرا
28 مرداد 93 22:52
سلام دوست عزیز خدارحمتشون کند و روحشان شاد باشد واقعا ناراحت شدم
زهرا مامان ایلیا جون
29 مرداد 93 1:38
امیدوارم جایگاهشون بهترین جای بهشت باشه کاش میشد شرکت کنم الهی بمیرم الهام جون تو این روزگار داشتن وست خوب واقعا نعمته حیف که دوست به این خوبی ر از دست دادی خیییلی متاسف شدم دلم میخواااد کسایی رو که تو این موضوع مقصر بودن و بکشم بسکه از دستشون حرص میخورم والا سر درد میگیرم
زهرا مامان ایلیا جون
29 مرداد 93 1:41
واای خدا چقدر تاسف بر انگیزه ... که خیلی راحت چشم روی فاجعه به این بزرگی میبندن و میگن که مسافرا خودشون تو جریان بودن تاسف برانگیز تر اینکه 400 روز زمن خواستن برای اعلام مشکل و خوندن جعبه سیاه خدای من
خاله منیره
29 مرداد 93 9:09
روحشون شاد
من اسم ندارم
29 مرداد 93 9:33
روحشون شادٰ خدا خودش مقصران این جنایت رو مجازات خواهد کرد
مامان محمدحسین
29 مرداد 93 11:56
سلام عزیز دلم... انقد ناراحت شدم که خدا میدونه... باور کن اشکی که برای آوینا جان و خاله مهدیه عزیز ریختم کم از عزاداری های این چند وقته نبود.... خیلی سخته ....وقتی بعد از درگیری های این چند روزه ام وبلاگت رو باز کردم از عنوان مطلب شوکه شدم... میدونم که حرفام هیچکدوم تسلی خاطرت نیست فقط برات از خدا صبر میخوام... خدا روحشون رو قرین رحمت کنه...
الهام
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ناراحتم که شما با وجودِ اون همه دردی که خودتون دارید باز هم باید با خوندنِ این مطالب ناراحت بشید. ممنونم از همدردیت خداوند روح دایی های عزیز و تازه درگذشته تون و همۀ رفتگان تون و قرین رحمت کنه.
مامان بردیا
29 مرداد 93 13:43
از ته دل بهتون تسلیت میگم روحشون شاد....
الهام
پاسخ
ممنونم دوستم
مامان کیامهر
29 مرداد 93 16:57
ای کاش میشد برای عرض تسلیت خدمت برسیم الهام جون صبر و ارامش براتون ارزو دارم
الهام
پاسخ
فدای محبتتون بهار جان شما نیومده هم خیلی به ما لطف دارید
بهار مامان ائلمان
29 مرداد 93 18:34
الهام عزیز متاسفانه به دلیل بعد مسافت امکان شرکت در مراسم دوستان تازه از دست رفته ممکن نبود از همین جا حمد و سوره ای برای روح معصوم اوینای معصوم و پدرو مادر مهربانش میخوانم باشد کسی مارا هم در روز نیاز یادی کند. خداوند به همه داغ داران این حادثه صبر عنایت بفرماید واقعا غم عظیمی است
الهام
پاسخ
ممنونم بهار جان. همین که به وبمون سر می زنید حضور شما باعث دلگرمی ست
مامان سویل و آراز
29 مرداد 93 21:35
خدا رحمتشون کنه واقعا در تعجبم چرا تلویزیون اینهمه که در مورد غزه و عراق و ... خبر میداد ولی در مورد حادثه هواپیما چیز زیادی نگفت اونم صدا و سیمای ایران که عاشق دادن خبرهای ناراحت کننده و ناامید کننده س کاشکه که ادمک شجاعت یه ابراز شرمندگی و معذرت خواهی ساده رو داشت
الهام
پاسخ
ممنون شهره جون
sahar
30 مرداد 93 10:22
یاد آوینا جان که همیشه عکس هاشو و ماجراهاشو میدیم لحظه ای از ذهنم بیررون نمیره . بچه ها آدمو سحر میکنن . خدایا ... تسلیت میگم الهام خانوم . واقعا متاسفم
الهام
پاسخ
ممنونم سحر جان
مامان مریم
30 مرداد 93 13:03
الهام عزیزم این عزیزان اولین قربانی آدمک نبودن و متاسفانه آخرین ها هم نخواهند بود خدای این عزیزان و آدمک خیییلی بزرگ و منصفه...به امید روز حساب!!! خدا روح همشونو قرین رحمت کنه
الهام
پاسخ
ممنونم مریم جان
مامان هدیه
30 مرداد 93 13:42
سلام الهام خانم شرمنده چون مسیربرام دور هستش نمی تونم بیام و امیدوارم عذر بنده حقیر را پذیرا باشید و خدا رحمتشون کنه کی می یاین دوباره کنارمون واقعا دلمون براتون تنگ شده جاتون خیلی خالیههههههههههههههههه
الهام
پاسخ
سلام عزیزم. خواهش می کنم همین که دیروز و هفتۀپیش اومدید یک دنیا ازتون ممنونم ایشالا به همین زودی. ممنونم از لطف تون
خانم طاهره نادری
30 مرداد 93 13:45
این چه حرفیه من وظیفم بود که اومدم اصلا راضی نبودم که شما ازم تشکر کنید کوچولوتون رو هم بیرون دیدمش چقدر ناز بود خدا حفظش کنه براتون خیلی دلم می خواست برم نزدیک و ببینمش منتها همسرتون کنارش بود و منم روم نشد برم
الهام
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم منم وظیفۀ خودم می دونم ازتون تشکر کنم ممنونم از لطفتون. کاش می موندید می آوردمش پیش تون نمی دونستم بچه دوست هستید
مامان ناهید
30 مرداد 93 17:07
سلام الهام جان خوبید ؟ باور کن دلم خیلی برات تنگ شده هر روز حضورتون رو حس می کردم ولی با روزهای قبل فرق می کرد الهام جون منم حالم خرابه هنوز خوب نشدم بازم شما می توانید در مراسمات شرکت داشته باشید وعقده دلتون واون آتشی که در درونتون هست را کمی خاموش کنید ولی متاسفانه من حتی سعادت شرکت در مراسم این بزرگان را هم ندارم چون ما بوشهریم وشما تهران از همین جا از خدای منان طلب مغفران برای روح این عزیزان دارم
الهام
پاسخ
سلام. فدای محببتت ناهید جان منم همه اش سعی می کنم بهش فکر نکنم ولی در اوجِ خنده هم که هستم ته دلم غم داره و سنگینه
یه مامان
30 مرداد 93 19:42
سلام روحشون شاد باشه و خدا رحمتشون کنه ان شاالله و به شما وخانواده هاشون صبر بده ان شاالله بسم الله الرحمٰن الرحيم الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ مَـلِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ باز هم تسلیت میگیم
الهام
پاسخ
سلام ممنونم دوستم
صدف
30 مرداد 93 22:45
وظیفم بود الهام خانم . تشکر نیاز نیست ... فقط کاش هیچ وقت همچین جایی اولین دیدارمون اتفاق نمی افتاد . شرمنده من امروز از صبح بیرون بودم الآن به وبتون سرزدم درجریان مراسم امروز نبودم . روحشون شاد
الهام
پاسخ
ممنونم ازت صدف جان. ای کاش... فدای محبتت عزیزم. همین که دیروز اومدید ازتون ممنونم
مامان نازنین جون
30 مرداد 93 22:56
روحشون شاد ویادشون تا ابد گرامی
الهام
پاسخ
ممنونم دوستم
فائزه مامانه سوگند
31 مرداد 93 22:17
الهام جان خدا رحمتشون کنه واقعا نمی دونم چی بگم فقط متاسفم عزیزم ممنونم به سوگند رای دادی
الهام
پاسخ
فدای محبتت عزیزم
مامان سمانه
1 شهریور 93 13:57
الهام جون از ته قلبم از خدا میخوام ک بهت صبر و آرامش بده تا با غم از دست دادن عزیزات بتونی با این موضوع راحتتر کنار بیاین... و دوباره شادی ب صورتت برگرده... انشا... وبرای این 3 عزیز و عزیزای دیگه ی هم وطنمون از خدا میخوام تا روحشون در آرامش هر چه بیشتر و برای خانوادشون صبر و شکیبایی انشا...
الهام
پاسخ
یک دنیا ممنونم سمانه جون بابت این همه محبتت آرزوی قلبی منم اینه که همیشه شاد باشی و شادکام
سمانه
2 شهریور 93 10:29
سلام عزیزم...خبر کشته شدن چندتا از نی نی بلاگیها رو قبلا شنیده بودم اما نمی شناختم و وبشون بلد نبود... امروز سری به وب رادین جوانمرد کوچک اومدم و از اونجا تونستو وارد وب آوینا جون بشم و البته شما رو پیدا کنم... خبر بسیار بسیار تاسف باری بود.. شوکه بود... متاسفم.. خدا رحمتشون کنه..من اولین بار بود می رفتم وبشون اما واقعا واقعا بسیار بسیار ناراحت کننده بود... خدا به دل بازماندگانشان صبر بده... یادشون همیشه زنده... با افتخار لینک شدید.
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم. منم شما رو لینک می کنم
مامان سمانه
2 شهریور 93 12:23
الهام جون با افتخار لينكتون كردم
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم به امید دوستی پایدار
سحر
3 شهریور 93 12:28
خدایا روح این عزیزان را در بهشت برین قرین رحمت کن و به بازمانگانشون صبر بده.
الهام
پاسخ
ممنونم سحر جان
مينا مامي سام
3 شهریور 93 12:57
سلام الهام جون. من ديشب جريان دوستتون مهديه رو فهميدم. اصلاً باورم نميشه مگه ميشه اخه؟ خدا بهتون ارامش بده خيلي سخته.
الهام
پاسخ
سلام. ممنونم مینا جون. غم نبینی
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
4 شهریور 93 15:14
سلام من رفتم تو وبلاگ اوینا دیدم شما نظر گذاشتید انگار ی افطارو با هم گذروندید اره؟؟؟الهی من بمیرم هنوز آوینا و خونوادش تو جمع ما بودن
الهام
پاسخ
سلام. بله افطاری ها و سحری ها و نهارها و شام های زیادی رو بیرون با هم گذروندیم ولی افسوس...