علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

یک زیارتِ نابِ مجازی

1393/10/8 12:46
نویسنده : الهام
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

پیشنهاد ویژۀ ما به شما: قبل از خواندنِ این پست، پست حرم تا حرم سال گذشته مان را حتما ببینید.

چند روز اخیر دقیقاً در موقعیتی مانندِ سالِ گذشته که همسفر مادرجانمان توفیق زیارت حرم تا حرم نصیب مان شد، امسال نیز چهارشنبۀ گذشته در معیت باباجانمان عازم مشهد شدیم و بعد از زیارت امام هشتم، روز جمعه راهی تهران شدیم... شنبه شب به قصدِ زیارتِ حضرت معصومه و اقامۀ نماز در مسجد مقدس جمکران به قم سفر کردیم و جایت بسی سبز نائب الزیارۀ تک تک شما دوستان عزیز بودیممحبت

××××××××××××××××××××××××××××××××

چهارشنبه شب بعد از ورود به مشهد الرضا به دیدارِ یک دوست رفتیم و تجدید دیدار نمودیم. سپس به منزل خاله الهه مان رفتیم و ما در معیت امیرعلی جانمان زمین و زمان را به هم دوختیمشیطان از آن جا که دهۀ آخر صفر حسینیۀ شاهرودی ها در مشهد میزبانِ بهترین مداحان اهل بیت می شود، خاله جانمان نیز هر ساله در معیت خانواده از حضور در این مجلس بی بهره نمی مانند و جایت خالی بود ببینی امیر علی جانمان چگونه با هنرمندی هر چه تمام تر هر آنچه را که مداحان در این دهه خوانده بودند (با تمام حرکاتشان) را در حافظه ثبت نموده بودند و تمام وقت در حالِ ارائۀ هنرهای خود برای ما و مادرمان بودندخندونک و مادرمان به فیلمبرداری از اجرای امیر خان و ما هم به تقلید از امیر جانخندونک

صبح پنج شنبه عازم حرم مطهر شدیم...مدت ها بود که مادرمان در همه حال به ما توضیح می دادند که برای یک طفل معصومِ بیمار دعا کنیم و روز قبل هم به ما یادآور شده بودند که:" پسرم وقتی رفتیم حرم امام رضا به امام رضا بگو حال .... کوچولو رو خوب کنه" و ما هم قبل از خروج از منزل همواره این جمله را تکرار می کردیم... در خیابان امام رضا به سمت حرم در حال حرکت بودیم که مادرمان ضریح مطهر را که تازه خودنمایی کرده بود به ما نشان داده و خودشان و بابایمان زیر لب زمزمه هایی می کردند و سلام می دادند... ما هم که تازه متوجه حضور حرم شده بودیم با ذوق و شوق و فریاد زنان، رو به مادرمان:" حرم امام ریضانه...حرم امام ریضانهفرشته" و مادرمان:" به امام رضا سلام کن پسرم" و ما:" سلام امام ریضا..." و مادرمان:"قرار بود به امام رضا چی بگی علیرضا؟" و ما:"خدا قوت"خنده (خدا قوت از الفاظی هست که وقتی با مادرمان بر سرِ زمین های زعفران باباجانمان حاضر می شدیم از زبان رهگذران می شنیدیم که به جای عبارت "خسته نباشید" به مادرجانمان می گفتندآرام و بعد از آن همیشه تکرار می کنیم...) می دانی ما با تمامِ وجودمان درک کرده بودیم که امام رضا در روزهای اخیر پذیرای میهمانانِ زیادی بوده اند و به این دلیل این عبارت را به کار بردیم که لابد باید امام رضا در این میهمانداری خسته شده باشندخندونک 

و روز شنبه ساعت چهار بعد از ظهر بود که از تهران خارج شدیم و اندکی بعد از اذان مغرب در مسجد جمکران حضور یافتیم.

با ما به ادامۀ مطلب بیا و در یک زیارت مجازی، تو نیز به اندازۀ تمامِ ارادتت به امام هشتم، خواهرش فاطمۀ معصومه، و امام دوازدهم سلام کن...محبت

فایل های صوتی چند شعر جدید توسط ما و نحوۀ گذاشتنِ فایل صوتی شعرخوانی کودکان در وبلاگ نیز در انتهای این پست توضیح داده شده است...آرام

        السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا                           السلام علیک یا غریب الغُرَبا

                  السلام علیک یا معین الضعفا                          السلام علیک یا شمس الضحی

از آن جا که مدتی هست که ورودی پارکینگ های زیرگذر حرم تغییر کرده است گذر از خیابان شیرازی برای ورود به پارکینگ لازم می شود و عکس سمت چپ بعد از دور زدن از دوربرگردان از ورودی شیرازی به ثبت رسیده استآرام

السلام علیک یا سلطان یا ابا الحسن یا علی ابن موسی الرضا و رحمة الله و برکاته

به محض ورود به صحن مطهر امام رئوف ما نیز رأفت مان گل کرده بود و یک ماشین قراضه را که در دست مان بود، به همگان تعارف می زدیمخندونک طبق معمول با استقبال بسیار خوشی از طرف خادمان ورودی حرم مواجه شدیم و قصد داشتیم ماشین مان را به آقای مُفتّش ورودی حرم بدهیمفرشتهدر حالِ درآوردنِ کفش هایمان نیز یک عدد نی نی دیدیم و سخاوتمندانه ماشین مان را به ایشان دادیم و مادرمان تازه فهمیدند ما نیز بدجور جوگیر رأفت آقایمان امام رضا شده ایمآرام

از مادرمان جدا شدیم و ما به همراه بابایمان راهی حرم شدیم و مادرمان جداگانه از ورودی خواهران به سمت ضریح مطهر حرکت کردند... ما داخل حرم برای خودمان یک دوست هفتاد ساله پیدا کردیمخندونک و از آن جا که ما در روانشناسی آدم ها، استاد هستیمراضی ایشان را پرحوصله یافته و  با ایشان حسابی سرگرم بودیم به گونه ای که وقتی بابایمان ما را برای بیرون آمدن از داخل حرم آماده کردند ما بسیار ناراحت بودیم و گریۀ جانسوز سر دادیم و دلمان نمی خواست از دوست مان جدا شویمگریه

بعد از زیارت از سقاخانۀ حضرت آب نوشیدیم و به سمت منزل عموجانمان به راه افتادیم... بعد از ظهر آن روز در معیت خانوادۀ پدری مان که با ما به مشهد آمده بودند، در همان فرصت اندک به دیدار چند خانواده از فامیل پدری رفتیم و به ما بسیار خوش گذشت...آرام

صبح جمعه عازم تهران شدیم و شب هنگام به منزل رسیدیم و با دایی محسن مان که از کربلا آمده بودند دیدار کردیم...آرام

و شنبه شب زیارت خوانِ حضرتِ فاطمۀ معصومه و نمازگزار مسجد مقدس جمکران بودیم... این شما و این هم عکس های ما از مسجد مقدس جمکرانزیبا

السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ                         السَّلامُ عَلَيْكَ يَا عَيْنَ اللَّهِ فِي خَلْقِهِ

السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللَّهِ الَّذِي يَهْتَدِي بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ يُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ

السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخَائِفُ                            السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْوَلِيُّ النَّاصِحُ     

السَّلامُ عَلَيْكَ يَا سَفِينَةَ النَّجَاةِ                                 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا عَيْنَ الْحَيَاةِ   

السَّلامُ عَلَيْكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ

  در عکس سمت چپ ما باز هم دستانِ کوچک خود را رو به آسمان گرفته و در حال دعا برای همان فرشتۀ کوچک مذکور هستیمفرشته لطفا شما نیز همین حالا برای سلامتی همۀ کودکان مریض دعا کنیددلشکسته

و در مسیر برگشت از مسجد جمکران...

بعد از مسجد جمکران به حرم حضرت معصومه شرفیاب شدیم ولی به علت نداشتنِ زاویۀ مناسب موفق به عکسبرداری از حرم نشدیم و بعد از خواندنِ زیارت نامه به گشت و گذار در اطراف حرم پرداختیم...زیبا

از دیدگاهِ ما مادرمان فقط و فقط یک عادت بسیـــــــــــــار پسندیده ای دارندخندونک و همانا آن عادت این است که هر گاه ما را به زیارت می برند نشد ندارد که برایمان یک عدد اسباب بازی نخرندخندونک و علتش این است که ما از مکان های مقدس خاطره ای خوش داشته باشیم و بعدها هم در منزل با دیدنِ آن اسباب بازی رفتن به زیارت و داستان های مربوط به آن را یادآور شویمآرامفرشتهو ما در زیارت امام هشتم صاحب یک عدد ماشین بنفش شدیم و در زیارت حضرت معصومه مالکیت سه عدد ماشین کوچک پلیس+آمبولانس+ آتش نشانی را عهده دار شدیمزیبا

دیگر دیدار ما با حرم مطهر حضرت معصومه در شهریور ماه 92 را اینجا ببینید و همزمان سلامی هم به بانو عرض نماییدآرام

تمامِ آرزویمان برایت این است که به زودی از نزدیک یک زیارت حقیقی را جایگزین زیارتی مجازی کنی و ما را از دعای خیرت بی نصیب نگذاریمحبت

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××

بی ربط نوشت:

این شما و این هم علیرضا خان و اجرای آهنگ "گریه نکن" از ابیخندونک

البته شما در این مهم، علاقۀ وافر پدرمان به جناب ابی و صدای ایشان را در آموزش بی سر و صدای ما دست کم نگیر! خندونک وقتی روزهای تعطیل و در حال پیک نیک رفتن شنوندۀ آهنگ ها باشی، شک نکن که آن ها را خواهی آموخت و یک روز که در دنیای کودکانۀ خودت در حال زمزمۀ آهنگ باشی توسط مادرت به ضبط کشیده خواهی شدخندونک

بعید می دانیم کسی از شما این آهنگ را نشنیده باشد ولی در هر صورت متن این آهنگ را می توانی اینجا ببینی و در صورت تمایل آن را دانلود کنی... و اینک:

فایل صوتی قسمت ابتدای آهنگ "گریه نکن" از ابی، با صدای علیرضا خان نوری

و اینک فایل صوتی آهنگ "شیرینی ام شیرینی"، سرودۀ مادرمان، که متن آن را در انتهای پست "پاییز...پر..." خوانده ایخندونک

شیرینی ام شیرینی 1

شیرینی ام شیرینی 2

اگر سیستم شما خودبخود با باز شدنِ وبلاگ، صدای ما را پخش می کند لازم نیست فایل های صوتی این قسمت را اجرا کنید چون همۀ فایل ها به کد آهنگ وبلاگ نیز اضافه شده است و به طور خودکار در ادامۀ آهنگ "اتل متل ستاره" که قبلا روی وبلاگ گذاشته بودیم، پخش خواهد شد.

و بنا به درخواست دوستان:

برای آپلود فایل صوتی دلبندان خود مراحل زیر را انجام دهید و گوشِ ما را به صدای دوستان وبلاگی خود شنوا کنیدخندونک:

1- صدای کودک خود را با موبایل و یا هر سیستمی که دارید ضبط کنید.

2- به این سایت سر بزنید و فایل خود را به فرمت mp3 تبدیل کنید.

3- سایت ذکر شده به شما یک لینک خواهد داد، بر روی آن راست کلیک کرده و گزینۀ "save link as"  و یا " save target as" را انتخاب کنید و فایل خود را به فرمت mp3 در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

4- سپس به این سایت سر بزنید و فایل خود را آپلود کنید و آدرس فایل را تحویل بگیرید.

می توانید این آدرس را مانند لینک هایی که ما قرار داده ایم در وبلاگ خود بگذارید تا دوستان بر روی آن کلیک نموده و به صفحۀ پخش بروند.

در صورتی که میخواهید آن را به عنوان موزیک وبلاگ خود به صورت خودکار پخش کنید به قسمت "ابزار کاربردی" در منوی "مدیریت وبلاگ" خودتان بروید و بر روی "پخش موزیک و آهنگ" کلیک کنید. تمامی مراحل ساخت کد آهنگ توضیح داده شده است و به راحتی کد ساخته می شود.

5- کد آهنگ ساخته شده مطابق مرحلۀ چهارم را در اسکریپت های اختصاصی (در قسمت تنظیمات وبلاگ) و به عنوان اولین کد قرار دهید و تغییرات را ذخیره نمایید.

6- وبلاگ خود را باز کنید و گوش تان را به صدای دلبندتان شنوا کنیدراضی

اگر سوالی هست، پاسخگو هستیم.محبت

پسندها (6)

نظرات (31)

مامانی
8 دی 93 13:33
ممنونم الهام جون خیلی باحاله این شعر خوندنش، حسابی خستگیم در رفت
الهام
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم. وظیفه ستبازم اگه سوالی بود در خدمتم
مامان و باباي امير
8 دی 93 13:42
سلام خانومی عزیز دانلود کردم صدای علیرضا جونو وگوش دادم خیلی قشنگن الهی الهی الان دندونام تیز شدن مرسی از توضیحات قشنگت هم مثل همیشه از شما یه چیز تازه یاد گرفتم اما مندلم مشهد میخواد اما امام رضا طلب نمیکنه توروخدا هروقت رفتین مارو خاص بطلبین خیلی دلم هوای مشهدو کرده خیلی کاش دل همسری به رحم بیاد بریم اخه کارهای خونه جدیدو بهانه کرده میگه نمیشه اما من یه ساله که بدجوری دلم هوای مشهدو کرده زیارت شما قبول باشه خداروشکر که سالم وسلامت رفتین وبرگشتین ایشالا زیارت کربلا مکه قسمت بشه
الهام
پاسخ
سلام نسرین جانم این نظر لطف شماست عزیزم وظیفمه دوستمخوشحالم که براتون مفید بوده آرزو می کنم به بزرگی خودش شما هم هر چه سریعتر میهمان حرم و رأفت ومهربانی اش باشید و البته که به یادتون بوده ام و براتون دعا کرده امامیدوارم خداوند دعای من و مستجاب کنه و شما هم به زودی برید زیارت احساستون رو هم حســــــــابی درک می کنم چون خودم هم شرایط شما رو در رابطه با رفتن به زیارت امام حسین و امام علی دارم ایشالا کارهای خونۀ جدید روبراه بشه و با فراغ بال بتونید برید زیارت صدرا جون و می بوسم
مریم مامان آیدین
8 دی 93 15:41
ای جووووووووووووونم خییییییییییییلی شکره الهام جون برای من وبت چیزی پخش نمیکنه و سکوته!!! البته این صداهای نااااااااازو دانلود کردم ولی منظورم موزیک خود وبه.... راستش من هم چند تا فیلم از آیدین ارم و دوست داشتم تو وبش بزارم ولی فکر میکردم باید سخت باشه حالا تلاشمو میکنم و البته صدا هم ایده خوبیه مرسی عزیزم....ببوووووووووووس ابی کوچولورو
الهام
پاسخ
قربان محبتتون مریم جونم سمت چپ وبلاگم تو قالب یه منو هست به نام "امکانات جانبی" (پایین ترین منو)، اولین خطش باید یک خط راست سبز رنگ باشه که علامت استپ(یک مساوی معکوس) و یا علامت play (یک مثلث) گوشه چپ خط باشه. اگه هست روی اون مثلث کلیک کن تا پخش بشه. اگه هیچی نیست و سیاهه دوبار روش کلیک کن یه پیغام میاد که شما فلش پلیر رو فعال کنید روی هر کدوم از گزینه هاش که کلیک کنید پخش می کنه. اگه بعد از دوبار کلیک کردن پیغامی نمیاد یعنی شما فلش پلیر ندارید و باید نصب کنید. ولی بعید می دونم نداشته باشید سیستمی که هر روز به اینترنت وصل میشه حتما مرتب آپدیت میشه امتحان کن و مشکلات احتمالی ت و بگو تا دوباره راه چاره کنیم. چون من مرتب میخوام شعرهای علیرضا رو بذارم روی وبلاگم و شما محکوم هستید به شنیدنش راستی با فایرفوکس باز کن و این کارهایی رو که گفتم انجام بده
مریم مامان آیدین
8 دی 93 15:41
راستی پست ثابت خییییییییییلی قشنگه
الهام
پاسخ
مثل همیشه نظر لطفته مریم جانم
مریم مامان آیدین
8 دی 93 16:09
راستی به اینجا یه سری بزن ببین چیزی میپسندی همه صفحاتشو ببین http://fa.picjoke.net/tag/Collage+2+photos
الهام
پاسخ
ممنونم از لطفت مریم جانم. به روی چشم. الان رفتم. می دونی به دنبال یک فرم دو تایی و یا سه تایی هستم. تو فوتوفونیا چند تا سه تایی بود ولی عکس ها توش کش می اومد و قشنگ نبودند ممنونم رفتم که ببینم
سيدفاطمه
8 دی 93 19:05
سلام الهی خاله قوربون اون صدای نازش بره خداحفظت کنه نفس من فداش میشم با اون هنرای نقاشیش بچم هنرمند به تمام معناست عاشقتمممممممممممممممم الهام جون همیشه متنات زیباست ایول اینم بوس واسه علی من
الهام
پاسخ
سلام خدا نکنه سید فاطمه جون خدا شما رو حفظ کنه و عاقبت به خیر بشید عزیزم خیلی خیلی لطف دارید عزیزم این نهایت لطف شما رو می رسونه
مامان مهری
8 دی 93 22:07
زیارتتون قبول..... آموزش هات خیلی کامل بود... سعی میکنم من هم این کار رو انجام بدم.کلی قربون صدقه علیرضا جونم رفتم. چه شیرین حرف میزنه.
الهام
پاسخ
ممنونم مهری جانبسیار به یادتون بودم عزیزمایشالا قسمت شما و همه آرزومندان بشه این نظر لطف شماست مهری جانمایشالا ما هم شنوندۀ صدای مهراد جان باشیم راستی اسم مهراد و با اسم خودت ست کردی آاااااا
مامانی
9 دی 93 13:24
الهام جون این صدای علیرضا یه سره تو گوشم، یه سره برا خودم میخونم اتل متل ستاره... تازه برا کوثر هم خوندم، با دانسته های قبلیش قاطی شده، میگه اتل متل توتوله ستاره ...
الهام
پاسخ
این نهایت لطفت و می رسونه عزیزم اتفاقا خودم هم مدت ها زمزمه ام همین اتل متل ستاره بود و تازه رفتم برای تکرار شعرهای دیگه کم کم راه می افته و قوۀ تشخیص ش بالا میره. شما ناامید نشو و به تلاشت ادامه بده
مامان امیرحسین
9 دی 93 16:12
ما که اشک تو چشمامون حلقه زد ان شالله قبول باشه و خدا اجرت بده عزیزم، عکس های بسیار زیبایی بود ممنونم بسیار بسیار دلم میخواد که بتونم صدای امیرحسین رو بزارم تو وبلاگ، ان شاله در اولین فرصت ممنون از راهنماییتون
الهام
پاسخ
قبول باشه عزیزمچه زیارتی بهتر از این مهم همون ارتباط قلبیه و بُعد مسافت مهم نیست ایشالا
مریم مامان آیدین
9 دی 93 17:32
و باز هم زیارت قبول الهام جان و علیرضا جوووونم و باز هم دلم هوایی مشهد شد.....خیلی وقته قم هم نرفتم و عکس ها نشون میده خیلی تغییر کرده و قشنگتر شده....دلم جمکران هم خواست و حرم حضرت معصومه ایشالا همیشه سفرهاتون زیارتی باشه و سیاحتی و با شادی دوستم خدا همه مریض هارو شفا بده و کوچولوهارو زودتر ....قربون دل مهربون و کوچولوی علیرضا برم من با اون دعا کردن قشنگش
الهام
پاسخ
ممنونم مریم جانجای شما و آیدین جان خالی ایشالا قسمت شما و همۀ آرزومندان بشهنمی دونم چه حکمتی هست که ما هم با وجود مسافت کم، خیلی کم قم می ریم من یک بار شهریور 92 رفتم بعد دی ماه دوباره با مامانم رفتیم. تابستون امسال که از زاهدان بر می گشتیم بازم دیروقت بود و همسرم خسته فقط از دور سلام دادیم تا این بار که تونستیم از نزدیک بریم زیارت البته مجرد که بودم و تهران دانشجو بودم زیاد می رفتم قم ولی از وقتی متاهل شدم برعکس شده و خیلی نرفته ام و همین طور برای شما ایشالا که همه مریض ها شفا پیدا کنند
مامان عليرضا
10 دی 93 1:37
سلام دوست گلم زیارتتون قبول.ممنون که به یاد ما هم بودی. دلم انقدر هوای یه زیارت خوب رو کرده ولی الان دیگه مطمئنم تا آخر امتحانای همسری حتی شاه عبدالعظیم هم نمیتونیم بریم. قربون دل کوچیک و مهربون و بخشنده ی پسر نازم برم. انقدر با خوندن امام ریضانه خندیدم که نگو کلی دلم شاد شد.خدا حفظش کنه علیرضای عزیزم رو. چرا نذاشتید بچم با دوست جدیدش بازی کنهبس که پسرم مردم دار و مهربون رنج سنی براش بی معنیه. خیلی دوستون داریم
الهام
پاسخ
سلام عزیزم وظیفمه الهام جون ایشالا که امتحاناتشون به خوبی و خوشی تموم شه و بعدش همواره به گشت و گذار باشید فدای محبتت الهام جونم آره واقعا بامزه میگه! از وقتی داداشم رفته کربلا هم که هر گنبدی رو می بینه اشاره می کنه و میگه :"حرم امام حسینه" همین که یک آدم خوش برخورد می بینه شروع می کنه به سر به سر گذاشتن باهاش ما خیــــــــــــلی بیشتر عزیزمعلیرضای نازنین و می بوسم
مامانی فاطمه
10 دی 93 13:53
سلام عزیزم دوباره زیارت قبول آخ که چکار خوبی کردی زیارتنامه رو نوشتی اصلا دلم یه حالی شده وصف نشدنی همین الان دلم حرم امام رضا میخواد حرم حضرت معصومه میخواد فدای علیرضای عزیزم بشم من چه مامان با تدبیری داری علیرضا جون من چقد چیزای خوب ازت یاد میگیرم الهام جونم که از این به بعد جاهای زیارتی که رفتم بیشتر براش چیز بگیرم و توضیح بدم که اینو از کجا گرفتم الان فاطمه بیشترین چیزی که یادشه من براش گرفتم از تهران ماموریت که رفتم چون باهام نبود بخاطر عذاب وجدانم همش براش سوغاتی میگرفتم الان وقتی بهش میگن فاطمه لباسات چه خوشگله میگه مامان برام از ماموریت گرفته من صدای علیرضا رو با گوشیم گوش میدم دلم آب شد فقط اگه نتونستم کامنت بزارم پیامک میفرستم خدمتتون
الهام
پاسخ
ممنونم زهره جانایشالا روزی شما بشه خدا رو شکر که حس خوبی از خوندنش بهتون دست دادهمنم هر وقت جایی متن هایی اینگونه می بینم حس خوبی دارم از خوندنش و انگار خودم تو حرم هستم و دارم سلام میدم این نهایت لطف شما رو می رسونه که من و باتدبیر می دونیاتفاقا خیلی هم خودت باتدبیر هستی و خبر نداریهمین که برای فاطمه جون از تهران سوغاتی آوردی بسیار عالیه و زین پس اگه از روی اجبار بری ماموریت به راحتی و به امید سوغاتی ازت جدا میشه و پیش باباش و مامانت می مونه قربان محبتت عزیزم. لطف داری با گوشی من که صدای وبلاگ ها پخش نمیشه
مامانی فاطمه
10 دی 93 13:57
اینو یادم رفت بگم قربون خداقوت گفتنت برم علیرضا جوونم امام رضا نگهدارت عزیزم
الهام
پاسخ
فدای محبت تون خاله زهره جان خدا به شما و فاطمه جون خیر دنیا و آخرت و بده
مامان کیامهر
10 دی 93 14:14
ای جانم شعر خوانی علیرضا جون گل زیارت قبول پسر مهربون عزیز و بخشنده ! عاشق شماییم به خدا
الهام
پاسخ
فدای محبتت بهارم ممنونم عزیزم ایشالا قسمت شما و همۀ آرزومندان بشه ما خیــــــــلی بیشتر خاله بهار جونم
مامان کیامهر
10 دی 93 14:17
راستی دوست جان عکس و شما و همسرتون خیلی شبیه ها!!!!! عکس علیرضا جون هم که دیگه نگووووو
الهام
پاسخ
خودم هم همین فکر و می کنم وقتی بعد از ازدواجمون محسن اومده بود محل کارم همکارام همه می گفتند که خیلی شبیه به هم هستیم من خیلی از زن و شوهرها رو می بینم که شبیه به هم هستند، حالا نمی دونم که بعد از ازدواج شبیه به هم میشن یا از اول خدا اون دو تا رو شبیه به هم می آفریند؟!
مامان ناهید
10 دی 93 16:23
الهام جان زیارتتون قبول انشالله هرساله این سعادت بزرگ نصیبتون شود وبه زودی زیارت خانه خدا وکربلای معلا نصیبو وجود نازنینتون بشه امیــــــــــــــــــــــــــــــن زیارت دایی محسن هم قبول باشه
الهام
پاسخ
ممنونم ناهید جان. خیلی به یادتون بودم و براتون دعا کردمایشالا قسمت شما و بچه ها بشه و ایشالا خداوند دعای شما رو در حقمون مستجاب کنه و مقدمات سفرمون به عراق آماده بشه
مامان ناهید
10 دی 93 16:24
الهام جون ممنون من جواب سوالمو اینجا گرفتم می دونستم شما خانومتر از اونی که فکرشو کنیم خودت فکر همه چیزو کردید ممنون عزیزم انشالله منم بتونم موفق به گذاشتن فایل صوتی بشم
الهام
پاسخ
این نظر لطف شماست ناهید جان ایشالا هر چه زودتر ما هم صدای دسته گل های شما رو بشنویم
مامان سوده
11 دی 93 3:49
سلام عزیزممم...زیارتتون قبول ...خوشا به سعادتتون...انشاالله همیشه در پناه خدا و امام رضا باشید...
الهام
پاسخ
سلام سوده جان ممنونم از محبت تون و همین طور شما دوست خوبم
مامان سوده
11 دی 93 3:51
مهربان دوستم!این تولد امیر مهدی نبود این گل پسر دوست وبلاگی امیر مهدی و هم اسم خودشه.عمه های گلش همیشه نسبت به ما لطف داشتن خواستم تا با این کار ازشون تشکر کنم...و اما ایکاش من برادر داشتم....
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت رفع ابهامی که برام پیش اومده بود هر کس هوای آدم و داشته باشه مثل برادر آدم می مونه سوده جان. نگران نباش عزیزم
سيدفاطمه
11 دی 93 12:45
سلام عزیزم خوبین علی خاله چطوره فدای اون صداش الهام جون باور کن انقده به وبتون عادت کردم که مرتب باید بیام ببینم که پست جدید چی گذاشتی ؟ من یه سوال داشتم چرا به وبلاگ بعضیها سر میزنم صداش پخش میشه ولی وب شما نه ؟من انقد دوست داشتم صدای آوینا جون بشنوم ولی وارد وبش میشی پخش نمیشه سیستم من مشکل داره؟ ویه چیز دیگه اگه من تهران بودم حتما حتما یه قرار میزاشتم فسقلی ببینم تا قشنگ بچلونمششششششششششش عاشقشم دیگه
الهام
پاسخ
سلام سید فاطمه جوناین نهایت لطف و مهربونی شما رو می رسونه عزیزم در مورد پخش صدا پاسخم به اولین نظر "مریم مامان آیدین" تو همین پست، رو بخونید. اگر باز هم پخش نشد باید از آدرس زیر اول نرم افزار فلش پلیر رو نصب کنید: http://www.adobe.com/go/getflash تا پخش بشه ولی تصور می کنم این نرم افزار رو دارید که می تونید تو بقیۀ وبلاگ ها موزیک رو بشنوید بنابراین باید با همون توضیحی که به مریم جون داده ام موفق بشید صوت وب آوینا و وب ما رو بشنوید. در نهایت اگر موفق نشدید وقتی فایل خوندن علیرضا رو که من تو متن پست گذاشتم گوش می دید می تونید روی مثلث "play" کلیک کنید و گزینۀ "Save audio as" رو انتخاب کنید و فایل صوتی علیرضا رو روی سیستم تون ذخیره کنید تا اینترنت ماهیانه تون بخاطر گوش دادن به صدای علیرضا و بازکردن مرتب وبلاگش هدر نره عزیزم بازم اگه با این توضیحات موفق نشدید برام پیغام بذارید تا راهنمایی تون کنم. چون از این به بعد فایل صوتی زیاد خواهم گذاشت و دلم نمیخواد شما برای شنیدنش به زحمت بیفتید بازم ممنونم از محبتی که به ما دارید
صدف
11 دی 93 18:42
سلام الهام خانم زیارتتون قبول .. خانوادگی این مدت با این همه زیارت ائمه بدجور دل مارو هوایی کردینا ... از زیارت امام اول تا امام دوازدهم خوش به سعادتتون خب نمیگید ما هم دلمون میخاد ایشالا همیشه بهترین سفرهای زیارتی و سیاحتی و تفریحی رو برید و همیشه خوش باشین . من خیلی وقته جمکران نرفتم با دیدن عکسایی که از جمکران گذاشتید خیلی حس قشنگی بهم دست داد . ممنونمممم . بعد از خوندن این پستتون هم راهی مسجد نزدیک خونمون شدم تا بلکه با خوندن نماز مغرب و عشا به جماعت کمی به حال و هوای این پست شما نزدیک بشم . گرچه جای زیارتی نبود ولی به شدت به دلم نشست و دعاگوی شما هم خیلی خیلی بودم . خب بلاخره بهتر از هیچی دیگه فدای اون امام ریضا گفتن علیرضایی. کلی به خدا قوت گفتنش به امام رضا خندیدم ... چقد این بچه ها ماهن خدا همه بیماران رو شفا بده خصوصا بچه هارو که واقعا بی گناه و معصومن درمورد پی نوشت هم عالییییییی بود ... عجب تناقضی هم با قسمت اول پستتون داشت ... بعد از یه زیارت ناب مجازی گوش فرادادن به آهنگ ابی
الهام
پاسخ
سلام صدف جانم ممنونم عزیزم. ایشالا قسمت شما و همۀ آرزومندان بشه. البته شما که قبلا کربلا رفته اید و منم همین آرزو رو برای شما دارمو هزاران هزار آرزوی خوب دیگه نمازتون+عبادت تون+ حس قشنگتون+نزدیکی بیشتر به خدا قبول باشه و گوارای وجودتون ممنونم که به یاد ما هم بودی عزیزم م م آره کلی هم باحال گفت :"خدا قوت" خدا همۀ بچه های مریض و شفا بده و به ما هم بینشی بده که درک کنیم حال و روز این طور مادران رو و شکرگزار داشتنِ فرزندی سالم باشیم یعنی اگه خدای نکرده ابی دست از خوندن برداره اصلا نگران نباشید چون علیرضا هست و با حنجره ای مطابق با حنجرۀ ابی خواهد خواند
مونا
12 دی 93 10:47
سلام مهربانم خوبی؟علیرضاخوبه؟اپ شدم بالاخره. یه سوال داشتم. اینکه بجای نظر دهید عبارت دیگه ای مثل مثلا مال شما یادگاری مهربونها بنویسیم باید چه تنظیماتی انجام بدیم؟ممنون
الهام
پاسخ
سلام مونا جان ممنونم عزیزم. باید برید تو قسمت "ویرایش قالب" در منوی "مدیریت وبلاگ" و عبارت" نظر بدهید" را پیدا کنید و اون رو با چیزی که مد نظرتون هست جایگزین کنید
مونا
12 دی 93 11:22
ممنونم از راهنماییت استاد عزیز. از نظرات قشنگت هم خیلی سپاسگزارم....حتما مفصل جواب میدم
الهام
پاسخ
فدای محبتت موناجانمخواهش می کنم وظیفه ست
مهتاب
12 دی 93 17:14
سلام الهام خانم کامنتم نیومد؟؟؟ البته بعداز یه تاخیر و نبودن بزرگ سلام... ببخشید ولی به یادتون بودم و خاموش میخوندمتون... ای جانم علیرضا...
الهام
پاسخ
سلام مهتاب جانم خیلی خیلی خوشحالم که بازم اینجا کامنت تون و می بینمحالتون خوبه؟ امتحانات به خوبی می گذره؟ این تنها کامنتی هست که ازتون دریافت کردم متاسفانه کامنت دیگه ای نرسیده ممنون که به یادمون بودی مهتاب عزیزم م م
زهره مامانی فاطمه
13 دی 93 15:08
باگوشیم دانلودش کردم و گوش دادم چقدر قشنگ بود صداش، فداش شم
الهام
پاسخ
خیلی بهمون لطف داری زهره جانم مثل همیشه با این همه محبت وسوسه ام می کنی که عید شال و کلاه کنم بیام اهواز
مامانی فاطمه
14 دی 93 8:58
اگه بیای که خیلییییی خیلیییی خوشحال میشم عزیزم قدمتون به روی چشم
الهام
پاسخ
ممنونم از لطفت زهره جانم ایشالا فرصتش پیش بیاد با کله می یام فدای تو و همۀ مهربونی هات زهرۀ عزیزم
سيدفاطمه
14 دی 93 9:54
سلام الهام جون ممنون از راهنماییت من بررسی کردم داشتم ولی بازم نمیشه؟ راستی علی جونه خاله شعر ابی که خونده بود همسرم انقد خوشش اومد آخه خودش یکی از طرفدارای پر پا قرصشه کلی قوربئن صدقش رفت
الهام
پاسخ
سلام عزیزم. اگه بازم باز نشده با یک مرورگر دیگه امتحان کنید مثلا با کروم و یا فایرفوکس من با فایر فوکس کار می کنم و برای خودم پخش میشه اتفاقا همسر منم طرفدار پرو پا قرص ابی هستند، چه وجه اشتراکیخوشحالم که خوش شون اومده. اتفاقا چند روزی میشه که کاملتر می خونه آواز ابی رو
مامان مانی
16 دی 93 15:09
زیارتتون قبول باشه علیرضا جونم چقدر صدات دلنشینه اینو از صمیم قلب می گم کوچولوی دوست داشتنی چقدر هم قشنگ بلدی دعا کنی الهام جون بابت آموزش آخر پستت هم ممنون
الهام
پاسخ
ممنونم فاطمه جان این نهایت لطفت رو می رسونه عزیزم مانی جون و می بوسم
مامان مريم
17 دی 93 23:47
زیارتتون قبول باشه.خوشا به حال و سعادتتون . عزیزم این گل پسر که اینقدر دل کو چیکش پاک و مهربونه.انشالله زیارت هر ساله شما باشه وانشالله قسمت ما هم بشه
الهام
پاسخ
ممنونم مریم جان جای شما خالی... ایشالا قسمت شما و همۀ آرزومندان بشه
زهرا مامان ایلیا جون
20 دی 93 3:02
زیارت قبول عزیز دلم... ای جونم الهی فدات با این ابی خوندنت قربون صدای نازت ممنونم بابت اموزش
الهام
پاسخ
ممنونم زهرا جانجای شما سبز قربانِ محبتتون خالۀ عزیزمخواهش می کنم وظیفه ست ایلیا جون و می بوسم
مــــامــــانی
8 دی 94 19:29
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
الهام
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم که به ما سر زدید، به زودی میام پیشتون