علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

تجربۀ شرایط سخت...

1392/1/25 22:26
نویسنده : الهام
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....سلام...

مامانم همیشه میگه آدم باید بتونه خودش رو با شرایط سخت وفق بده و بچه سوسول نباشه...

از اونجا که من خییییییییییییییییییییییلی حرف گوش کن هستم و تمام توجهم به حرف های مامانمه!!!!! دارم بازی در شرایط سخت رو تجربه می کنم...

اصلا فکر نکنید من از شدت شیطنت رفتم زیر میز نهارخوری و دارم با ماشینم ویراژ میدم... من فقط دارم شرایط سخت رو تجربه می کنم...

و حالا هم که دارم به مامانی لبخند می زنم تا کاری به کارم نداشته باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امین
26 فروردین 92 8:02
خاله جون از چشم هات معلومه که شیطون نیستی فقط داری شرایط سخت رو تجربه می کنی زنده باشی گلم.


مامان ایمان جون
26 فروردین 92 8:52
جیگگگگگگگگگگر طلای شیطون


مامان محمدطاها
26 فروردین 92 16:41
ماشالله
خیلی خوردنیه
از طرف من بچلونیدش

لطف داری عزیزم
مامان حسنا
27 فروردین 92 12:17
شیطون شدیا