علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

سنجش قدرت دندونها

1392/1/26 20:26
نویسنده : الهام
430 بازدید
اشتراک گذاری

جالبه بدونید که من تو دندون در آوردن به شدت دوره ای عمل می کنم...

اول دو تا دندون از هر کدوم از فک بالا و پایینم جوونه زد بعد تا مدت ها از دندون خبری نبود تا اینکه دوباره چهارتا دندون کنار دندون های قبلیم به بالا و پایین اضافه شد و باز هم رفتم مرخصی تا اواسط اسفند. از اسفند دوباره پروژۀ دندون درآوردن من شروع شد و تا الان همه درگیر دندون های من بودند و با بی اعصابیام کنار می اومدند آخه میدونی دست خودم نیست این دندون های کناری واقعا سخت جوونه می زنند و آدم و عصبی می کنند...

یه نکته دیگه اینکه چون برای دندون های قبلیم مامانم و خیلی اذیت نکردم فکر میکنه در اومدن دندون های کرسی هم مثل دندون های قبلیم الکی و راحته!!!به عبارتی میشه گفت توقعش از من رفته بالا و انتظار داره مثل یه مرد رفتار کنم...

خداروشکر تازه مرحلۀ سخت پروژۀ دندون درآوردن من تموم شده و دندونام جوونه زده و حالا دندون هام داره قد میکشه مثل خودم و میخواد مرد بشه!!!

منم دارم بهشون کمک میکنم که بهتر قد بکشند و قوی بشن...ببین...

عمو مسعودم برام چند تا توپ گرفته تا وقتی میرم حمومی باهاشون بازی کنم ولی من فکر می کنم این توپ ها میتونه وسیلۀ خوبی باشه برای تقویت دندونام...به نظر شما این طور نیست؟؟؟؟

مامانم همیشه منو رو زمین دراز می کنه و یه کاری می کنه تا بخندم منم که خوش خنده!!!! میخندم و از اوضاع دندون هام خبر می گیره. در حال حاضر که این آزمایش روی من انجام شده دو تا دندون به هر کدوم از سمت راست و چپ فک بالا و پایینم اضافه شده که در مجموع میشه هشت تا دندون و با دندون های قبلی من شدم علیرضای 16 دندونه...پس میتونم برای خودم خوش باشم و بشکن بزنم و به راحتی توی دلم، نه زیر دندونام قند آب کنم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ماماطهورا
26 فروردین 92 23:09
سلام الهام جان خدا عليرضات و برات حفظ كنه وروز به روز شاهد قد كشيدنش باشي ماشالله خيلي نازهههههههه براش اسفند دود كن

مرسی عزیزم.ایشالا نی نی شما هم زود بیاد.
مامان امین از وبلاگ همه وجودم امین جان
26 فروردین 92 23:33
مبارکه علیرضا جان، دیگه داری برای خودت مرد میشی خاله، در مورد گاز گرفتن توپ ها هم هر چی شما می گی درسته دیگه، حتماً به درد این کارت بیشتر می خوره تا بازی کردن


مامان زهرا
27 فروردین 92 1:11
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی و ازم دعوت کردی امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم پسرخوشگلت فقط چند روز از ایلیای من بزرگ تره متولد 4/6


مامان حسنا
27 فروردین 92 12:19
عزیزم مروارید های جدیدت مبارک

مرسی خاله جون
آقا آرمان
27 فروردین 92 21:58
سلام
علیرضا جون
من آرمانم
من وبلاگتو خیلی دوست دارم و لینکش کردم
تو هم به وبلاگ من سر بزن و نظر بده اگر دلت هم خواست لینکش کن


باشه دوست خوبم.دوستی با تو مایۀ افتخار منه.
مامان محمدطاها
28 فروردین 92 0:12
پسملی ما هم از این کامیونا داره ورانندشم من بیچارم