علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

یه جای دنج...

1392/1/31 20:50
نویسنده : الهام
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

من از اولشم موافق نبودم بابام این خونۀ کوچیک و بخره... دلم یه خونۀ بزرگ میخواست مثل خونه مادر جونم که به راحتی بشه توش هر گونه بازی، زورآزمایی و تفریح کرد...

70 متر برای من خیلی کمه و از اونجا که همیشه خونمون میدون جنگه و وسایل و تجهیزات کارم توش ریخته ست جایی برای بازی با لگوهام پیدا نکردم و مجبور شدم به زیر میز پناه ببرم که البته اونجا هم کمتر از میدون جنگ نیست...

 

این یکی دیگه واقعا بازی با اَعمال شاقه ست....

آااااااااااااااااای کمرم شکست... یکی بیاد این میز و برداره!!!!

به امید روزی که بابام توانمند!!!!!!!!!بشه و یه خونۀ بزرگ بخره که به راحتی بشه تبدیلش کرد به باشگاه، پیست موتورسواری و میدون جنگ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گلبرگ
1 اردیبهشت 92 0:15
عزیزم، ما که مساحت خونه مون (خونه ی خودمون نیستا) دو برابر شماست و همیشه هم میدون جنگه، بازم پسرک جا کم میاره و همش میره رو میز تلویزیون یا میز وسط پذیرایی

میدونید یه جورایی بهانه مون متراژ خونه ست و گرنه ما اگه خونه 200 متر هم باشه بازم دنبال جاهای دست نیافتنی هستیم.
مامان امین
1 اردیبهشت 92 8:05
الهی جیگر تو، من برم آخه زیر میز جای بازی کردنه نگفتی بلند میشی سرت می خوره زیر میز به قول کوچکی های امین اوخشِ میشی ها،
خاله جون ایشالا که هرچه زودتر بابا براتون یه ویلا می خره تا این گل پسر ما هم راحت بتونه به کاراش برسه.

ایشالا در صد سال آینده...
مامان عبدالرحمن واویس
1 اردیبهشت 92 12:27
ای جان عزیزم زیرمیز هم شدجای بازی جیگرتوبخورم پسرجون
مامان ایمان جون
1 اردیبهشت 92 15:02
وااااااااااااااای جیگر طلا جای دیگه نبود برای بازی؟اونجا خطرناکه,یه وقت بلند میشی سرت به میز میخوره عزززززززززززززیزززززززززززم.

نه خاله جون آخه خونمون کوچیکه جا برای بازی من نیست.
مامان آرمينا
1 اردیبهشت 92 19:08
واسه عليرضاي بانمك
مامان کیان کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:32
واقعا که جای دنجیه .. آخه چرا نی نی ها همش میرن زیر میز
فک کنم دلشون میخواد خونه داشته باشن ؟؟؟؟

منم فکر می کنم همین طوره.