علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

کار با آب!!!!

1392/3/7 16:55
نویسنده : الهام
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستم

صبح بخیر...من عاشق صبحم...درست مثل خودت...می دونی چرا؟

آخه صبح با کلی ناز و اَدا از خواب بیدار میشم و مامان میزنه شبکۀ پویا و برنامه خردسالان و نگاه میکنم و هم زمان در جوار مامانی صبحانۀ مطلوبم و میل می کنم و جای شما سبزه کنارم... و اما بعد...

در یک فرصت مناسب لیوان چایی مامانی رو که تقریباً همیشه یه مقدار از چایی ته لیوان باقی می مونه  رو بر میدارم و به یه گوشه دنج پناه می برم و تا مامانی یه سر به نی نی وبلاگ بزنه و کلیک تایید بر نظر لطف شما دوست خوبم بزنه دور از چشمش با چاییِ ته لیوان کلی حال می کنم...این طوری...

چند تکه از لگوهام و هر چی تو خونه افتاده باشه و تو مرتب کردن آخرِ شب خونه از دست مامان دَر رفته باشه،مثل این توپ، رو برمیدارم و تا جایی که لیوان اجازه بده می ریزم داخلش تا معجون مورد علاقه ام درست شه...

این مداد هم طفلک خیلی تنهاست و از آب تنی صبح جامونده .. بیا دوست خوبم تو هم می تونی از آب تنی لذت ببری...

و حالا با دقت هر چه تمام تر مداد رو در چاییِ داخل لیوان غسل میدم تا پاکِ پاک بشه..

و با این مداد خیس میشه حس گرفت و نقاشی های زیبا روی میز خلق کرد..

و بعد از خلق این آثار هنری می تونم مدادم و کنار بذارم و احساس غرور کنم..هاهاهاهاهاهاه...

به به این آقای خوش تیپی که عکسش تو شیشۀ میز دیده میشه، منم؟؟؟....چه موهای مرتبی!!!چه صورت تمیزی!!!

عجب میز تمیزی؟! واقعاً به به گفتن داره خونۀ ما...

و حالا همه چی رو با هم مخلوط می کنم و با مداد قشنگم هم میزنم تا بتونم به معجون مورد نظر دست پیدا کنم و هم زمان ظرفیت لیوان رو هم ارزیابی کنم...بیا توپ کوچولو برای تو هم جا پیدا میشه تو لیوان...

وای بچه ها الان یه ساعتی میشه سر پا ایستادم احساس می کنم پام درد گرفته...پس با ناز به مامانم میگم اُخ اُخ...

و برای این که مامانم بیش تر از این برای عکسبرداری از من معطل نشه و به کار و زندگیش برسه میرم تو اتاقم تا به یه سؤال اساسی که ذهنم و درگیر کرده فکر کنم:"مامانم که ظرفیت چایی خوردن خودشو میدونه چرا هر روز اضافه بر ظرفیت، چایی می ریزه برای خودش؟؟؟"

من بِرَم که کار امروزم در اومد و تا شب باید فکر کنم!!!! اصلا فکر نکنی دارم میرم یه جای دیگه آتیش بسوزونم....نه ....اصلا!!!

...فعلا بای ی ی ی ی ی ی ی ی ی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان هدیه
7 خرداد 92 20:47
سلام وبلاگ شادی داری آدم احساس شعف پیدا میکنه دخترتم که ماشالا یه پا هنرمند مثل مامانش بوووووس تا بعد

ممنون عزیزم.خیلی لطف دارید.این نی نی که می بینید پسره و همش هم ادعاش میشه که مرد شده.
مامان امین
7 خرداد 92 20:55
الهی بگردم، گل پسر پاهاش اوخ شده مامان براش صندلی بزارید لطفاً، شاید اگر پاهاش درد نمی گرفت به کارش ادامه می داد و مواد جدیدی کشف می کرد.

باشه فهیمه جون.خدارحم کرد پاهاش اوخ شد وگرنه ما تا شب برنامه داشتیم با این آقا.
مامان ایمان جون
8 خرداد 92 0:53
علیرضاجونم باریک الله از هر چیزی برای خودت یه بازی قشنگ میسازی بوووووووس
من عاشق این شیرین کاریاتم
فداااااااات

ممنون خاله جون.منم عاشق دوستم ایمان جون هستم.
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:36
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .


واقعاً همین طوره.ای کاش قدر هم و بیشتر بدونیم.
مامان ترنم
8 خرداد 92 9:45
صبح بخیر علیرضا جون. احتمالا صبح ها حواست هست که مامانت خواب نمونه؟؟؟؟؟
چه پسر نازی که اینقدر زود بیدار شده و چه فکر آماده ای برای آتیش سوزوندن داری.ما وقتی بیدار میشیم تا یک ساعت هنوز گیج خوابیم اونوقت تو به این زودی اسباب و وسایل خرابکاری رو هم پیدا کردی.؟بخورمت مرد کوچولووووووووووووووووو.

صبح بخیر خاله جون.آره من همش نگرانم که مامانم خواب نمونه!!!
خاله الهام
8 خرداد 92 11:11
وروجك خاله فكر كنم شب كه ميخوابي
براي فردات برنامه ريزي ميكني
بوسسسس براي وروجك خودم ومامانش

ما هم ....
مامان کیان کوچولو
8 خرداد 92 13:00
ای جانم خاله جون همه زندگی مامانتو که خیس ِ آب کردی ..

عزیزم رمز و خصوصی برات میذارم و از این به بعد هم رمز همه ی مطالبم هم همین هست

ممنون از اعتمادت گلم.
الهام
8 خرداد 92 15:38
سلام الهام جون
خوبید؟؟
چه شیطونی میکنه!!!چه تمرکزی هم کرده!!
الهام جون ممنون سر زدی بهمون!
من لینکتون کردم
ببوس شیطونکو
راستی ما هم یه گلیم مثل گلیم شما داریم!!

ممنون عزیزم.منم شما رو لینک می کنم.
عجب تفاهمی!!
مامان آرمينا
8 خرداد 92 22:02
اين گل پسر ما با هر چيزي خودش رو مشغول ميكنه و بازي هاي جديدي رو كشف ميكنه مخصوصا الان كه اول صبحه و پر انرژي.چه ميكنه تا آخر روز

آره مریم جون فقط برای منِ بیچاره کار درست می کنه!!!