علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

چگونه مثل یک جِنتِلمَن رفتار کنیم؟

1392/3/8 23:41
نویسنده : الهام
3,486 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم همش تبعیض قائل میشه!!

وقتی میخوایم میوه بخوریم برای دایی محسن و بابام و خودش چنگال میاره ولی برای من میوه ها رو تیکه های ریز می کنه و میذاره تو ظرفم تا با دستم بردارم و بخورم...

آاااااه ه ه ه ....آرزوم اینه که منم میوه رو با چنگال بخورم...آخه می دونی احساس می کنم این طوری خیلی جنتلمن میشم!!!

امروز دیگه تصمیم گرفتم علیه مامان تبعیض قائل شوِ خودم قیام کنم و بعد از این که ظرف میوه رو دستش دیدم طبق معمول دست به دامن مامان شدم و با قدرتی هر چه تمام تر و در حد پاره شدن، دامنشو کشیدم و بردمش جلوی جا قاشقی تا بهم چنگال بده و تصمیم دارم میوه ها مو با چنگال بخورم...

بر چنگالم بوسه می زنم که به من حس جِنتِلمنی بخشید...

بیا ادامۀ مطلب و با علیرضای جنتلمن حال کن!!!

اول با چنگال تیکه های طالبیِ داخل ظرف رو هدف قرار می دم...ولی علی رغم تلاشی که می کنم موفق به شکار طالبی نمیشم...

پس به شیوۀ خودم رفتار می کنم و اول با دست طالبی رو برمیدارم و برای این که جنتلمنیِ خودم و از دست ندم طالبی رو میذارم رو چنگال...خودت ببین..

به باد کردگی لپم نگاه نکن...همش ژسته...

این طالبی که دارم میخورم خیلی بی مزه ست یعنی بهت بگم مزۀ آبم نمیده... دلتون نخواد.. منم دارم به هوای جنتلمن بودن و حس چنگالیِ خودم می خورم وگرنه اگه پای چنگال وسط نبود نگاهشم نمی کردم!!!

و حالا مرحلۀ حساس کار...منظورم مرحلۀ چنگالیه!!!

و با یک نفس.....

وای بچه ها چه حالی میده جنتلمن بودن....

و حالا که تونستم موفق بشم می تونم موفقیت خودم رو جشن بگیرم اونم به شیوۀ جنتلمنی!!!

و حالا حرکات موزون جنتلمنی رو داشته باش...

حیف و صد حیف که مامانم اجازه نداده با دهن پُر حرف بزنم وگرنه یه آواز جنتلمنی هم چاشنی حرکات موزون می کردم..

اُم م م م م م م م م....مَ مَ مَ....

و اینک از امکانات موجود هم کمک می گیرم...

و در اوج جنتلمنی بر ابزار جنتلمن بودنم بوسه می زنم و سرورم و ابراز می کنم...و نهایت سپاس خودم و از خداوند بخاطر آفریدن چنگال ابراز می کنم....

اُه ه ه ه ه ه بچه ها چه حاااااااااااااالی میده جنتلمن بودن!!!

یادم باشه:

جنتلمن بودن به چنگال و لباس و ماشین مدل بالا و خونه زیبا و استفاده از الفاظ آن چنانی نیست...

بابا جونم همیشه به مامانم می گفت:"هر وقت بین مردم رفتی و غرور بی جا رو کنار گذاشتی و دلت برای مردم تپید به معنای واقعی جنتلمنی...

هر وقت مشکل دیگران و حل کردی به معنای واقعی جنتلمنی...

هر وقت احساس مردم رو درک کردی و خودت رو حتی برای چند لحظه جای اون ها گذاشتی به معنای واقعی جنتلمنی...

هر وقت خودت رو بزرگ و دیگران رو ریز ندیدی اونوقت به معنای واقعی جنتلمنی..."

منم به حرف های بابا جونم(بابای مامانم) خیلی فکر کردم...و وقتی دقیق می شم می بینم که چه حرف قشنگی زده!!!و خودش هم چه خوب عمل می کنه!!!

و نظر شما چیه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پرهام ومامانش
8 خرداد 92 23:40
مامان امین
9 خرداد 92 9:03
آفرین به آقا علیرضای جنتلمن، خاله جون اگه همینطور ادامه بدی و روی خواسته هات پافشاری کنی در آینده یک مرد به تمام معنا خواهی شد.
جنتلمن بودنت منو کشته خاله جون

منم دوست دارم جنتلمن باشم اما به شیوۀ بابا جونم!!
مامان ایمان جون
9 خرداد 92 10:36
آفرین علیرضا جوووون
باچنگال میوه خوردن حق توئه پس باید از حق خودت دفاع کنی مگه نه؟


عاشق حمایتتونم خالۀ عزیزم
مامان آریا
9 خرداد 92 12:40
عالیه علی رضا، ادامه بده پسر خوب
یه کم با چنگال کار کنی، حرفه ای میشی

باشه خاله جون.کم کم حرفه ای میشم!!
مامان آرمينا
9 خرداد 92 15:17
چي بگم غير از اينكه خيلي خنديدم و آفرين عليرضا جون كه به هدف خودش رسيد و تونست با چنگال ميوه بخوره ولي خاله جون در هر صورت يه جتنمني.
الهام جون خوبه كه در آخر پيامهاي مفيدي گفتي

ممنون مریم عزیزم.
الهام
9 خرداد 92 16:57
سلام خوشحالم کردید به ماسرزدید.اگه دوست داشتیدمارولینک کنید بهمون بگید.بازهم منتظرتون هستیم

باشه عزیزم.
مامان حسنا
9 خرداد 92 20:38
وای از دست این علیرضا کلی خندیدم
آپــــــــــــــــــــــــــم خاله جون منتظر شمام

باشه عزیزم.
فروشگاه نادین
10 خرداد 92 10:29
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز متشکریم. فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
مامان ترنم
10 خرداد 92 10:46
به به چه آقای جنتلمنی اینجاست.
جشن و پایکوبیت با چنگال منو کشته خاله جون.
خوبه که از حق خودت دفاع کردی و چنگال رو گرفتی از مامانت...

شما لطف دارید خالۀ عزیزم.
مهسا
11 خرداد 92 8:08
سلام
ممنون من لینکتون کردم شما هم لینک کنین

باشه عزیزم.
مامان محمدطاها
11 خرداد 92 12:00
آخر یه روزی من این جنتلمن کوچولو رو میگیرم یه دل سیر میچلونم
(زهره)مامان فاطمه
26 شهریور 92 8:40
چرامن این پستو ندیده بودم من که همه پستاشو سرمیزدم
جیگر جنتلمن

برای خاله زهرۀ عزیز و جنتلمن خودم