علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

قوی ترین مردانِ ایران، نه جهان!!!

1392/3/25 2:14
نویسنده : الهام
411 بازدید
اشتراک گذاری

این بزرگ مردی که در تصویر مشاهده می کنید منم...

"علیرضا نوری"

که با دست توانمند خودم قادرم دو گوی سنگین را از زمین بلند کنم...و روی سکو قرار بدم..

دو تا گوی سنگین رو گذاشتم ادامۀ مطلب دارم میرم بلندشون کنم...

با من بیا و منو تشویق کن و بهم روحیه بده...

پیشاپیش از همکاری شما دوست خوبم در امر تشویق اینجانب سپاس به عمل می آید!!

من دارم این دو تا گوی رو هم زمان با هم از زمین بلند می کنم...

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

و حالا این گوی ها رو حمل می کنم و بر روی سکوی مورد نظر  میذارم....

بگو ماشاله...

زور آزمایی رو حال کردی؟؟؟

نکتۀ جالب این که من تا به حال اصلا مردان آهنین و از تلویزیون ندیدم... تو خونه هم کسی به این صورت زورآزمایی نکرده ولی حالا این که امروز من از کجا شروع کردم به این کار و حداقل دو ساعت با جابجایی توپ ها درگیر بودم یه رازهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله آرتميس
25 خرداد 92 9:52

آفرين پهلوون كوچولو خاله جون كلاس ملاسي چيزي نميزاري به ما هم آموزش بدي آيا؟؟؟؟ لفـــــــــــــــطـــــا


خواهش می کنم خالۀ عزیزم.
اختیار دارید ما خودمون نیاز به استاد داریم!!
مامان شراره
25 خرداد 92 10:32
سلام.ممنونم که به وبلاگ عسلم اومدید.ماشالله گل پسر شماهم خیلی نازه.خدا حفظش کنه

ممنون عزیزم.
مامان ایمان جون
25 خرداد 92 10:45
واااااای چقدر سنگین بود!چقدر خسته شدی!
خسته نباشی گل پسری
خوبه دیگه از این به بعد تو جابجایی وسایل سنگین مامان و بابا میتونن رو کمکت حساب کنن

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــله ما اینیم دیگه... شما هم اگه کاری داشتید در خدمتیم خاله جون

مامان آرمينا
25 خرداد 92 10:47
الهام
25 خرداد 92 11:03
بسلامتی...خداروشکر
مبارکه...
چشم...آهنگ خوب پیدا کنم جایگزینش میکنم!!!
قابلی نداشت
.
.
.
1 ماهی هم بود وب ما آهنگاش اجرا نمیشد،بعضی وقتا ازین مشکلات پیش میاد!

ممنون الهام جون.

مامان امین
25 خرداد 92 11:11
عزیز گلم ایشالا یه روزی تو رو به عنوان قوی ترین مرد جهان ببینم

ایشالا.البته امین جونم تو تیم ملی تکنو ببینیم.
مامان فاطمه
25 خرداد 92 12:19
ماشااله بیا ماساژت بدیم خاله جونم
خداقووووووووووت

ممنون خاله جونم
مامان عبدالرحمن واویس
25 خرداد 92 16:43
فدای قهرمان کوچک ایران باگوی های سنگینش
زهرا مامان ایلیا
25 خرداد 92 17:29
سلام عزیزم پست سالگرد ازدواجم کامل نیست رمزشو بعدا بهت میدم رمز پست گرفتن پوشکم بیا خصوصی بهت بدم ببخشید دیر شد
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:38
ای ول آقا علیرضا.به زودی در مسابقات قویترین مردان جهان می بینیمت دیگه

ممنون خاله جون.
مامان آوینا
26 خرداد 92 0:03
ماشااله مانبودیم پهلونم شده
زهرا مامان ایلیا
26 خرداد 92 0:54
عزیزم من برات فرستادم اما بعضی وقتا تو نی نی وبلاگ پیش میاد که خصوصی ها نمیرسه بیا خصوصی دوباره برات میزارم
محبوبه مامان ترنم
26 خرداد 92 17:39
ای ول به این مرد آهنین کوچک.
خیلی سنگین بود خاله جون؟
خسته نباشید.چرا کمربند پهلوونی نبستی عزیزم؟؟؟؟

خیـــــــــــــــــلی سنگین بود!!!
ریحانه(مامان پارسا)
27 خرداد 92 11:16
ایول
خیلی عالی بود.

ممنون خاله جونم