علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

مسابقه...... مسابقه....

1392/4/9 15:11
نویسنده : الهام
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

عکس منو در حال خوردن قیمه تو پست ثابت دیدی...مگه نه؟؟؟

شما حتما گوشی داری؟؟؟ مگه نه؟؟؟ خودم الان گوشیت و دیدم!!!!

بی زحمت گوشیِ خود را از جیب مبارک در آورده و یه اس ام اس به شمارۀ 20008080200 بزنید....

دست نگه دار اس ام اس خالی نه!!!

شمارۀ 179 رو به 20008080200 اس ام اس کن.

توجه داشته باش که این اس ام اس برای من خیلی ارزشمنده....

اس ام اس کن دیگه!!

فرستادی؟؟؟ رفت؟؟؟

یک دنیا ممنون از لطفت

لطفا به مامانم اعلام کن...آخه می دونی مامانِ من آخر قدرشناسیه...میخواد بیاد وبت و ازت تشکر کنه....

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس از طرف علیرضا جون برای شما دوست با حال.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسل
9 تیر 92 16:26
مامانی لطفا شماهم برای دخترمون رای بدین کد321 رو اس ام اس کنینن ممنون میشم

باشه عزیزم.حتما.
مامان حسنا
9 تیر 92 18:27
سلام خانومی خوبی شرمنده من مسافرت بودم و وقت نداشتم بهتون سربزنم...
عزیزم من حتما به گل پسرتون رای میدم

ممنون گلم.حسنا جونو از طرف من ببوس
الهام
9 تیر 92 19:55
مرسی متاسفانه هیچوقت بطور واضح چه تو مدرسه و چه تو دانشگاه در مورد اینجور مسائل بحث نمیشه!!! فقط یه سری مطالب تکراری و بدرد نخورو هی تکرار میکردیم،ب هیچ دردمونم نخورد!!! عزیز خودمم همچین اطلاعاتی ندارم،مطمئنا فقط تاییدش میکردم،اوایل بیشتر ازین چیزا سر در میاوردم! انشاالله،خدا کنه همینی که تو میگی باشه! اللهم عجل لولیک الفرج
همون عموی نی نی
11 تیر 92 2:06
سلام . ایشالا علیرضا جان نفر اول میشه و نه تنها تو این مسابقه بلکه با کمک شما والدین مهربونش به موفقیت های بیشتری میرسه .
من به علیرضا رای دادم . جواب رای هم الان رسید .

یک دنیا ممنون عموی نی نی.