علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

کرفس خورد می کنم!!!

1392/4/13 14:16
نویسنده : الهام
420 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مامانم به شدت در حالِ دیدنِ تدارکاتِ لازم برای ماه مبارک رمضانه و کلی هم ذوق داره آخه الان دو ساله در نتیجۀ حضورِ این جانب نتونسته روزه بگیره!

مامانم الان در نقش مورچه هایی عمل می کنه که برای زمستون آذوقه انبار می کنند!!

مرتب در خالِ خرید و آماده سازیِ سبزی و گوشت و مرغ و حبوبات برای ماهِ مبارکه...

دیروز هم با مامان رفتیم و کرفس خریدیم، تا رسیدیم خونه و کرفس ها رو شستیم و مامان مشغولِ خورد کردنِ کرفس ها شد، غروب شده بود....

.. و باز هم وقتِ پختنِ شامه...پس مامان فعلا بی خیالِ کرفس ها میشه و میره برای پختنِ شام..

و اما حالا نوبت به من می رسه که خودم و برای ماهِ مبارک آماده کنم و هنرِ خودم و نشون بدم...

اساسی مشغولم که مامان منو می بینه و از اونجا که اصـــــــــــــلا دلش نمیخواد برم تو دست و پاش جلوی گاز، اجازه میده به خورد کردنِ کرفس ها ادامه بدم...البته به شیوۀ خودم....

اول از همه کرفس ها رو جابجا می کنم و میارم روی تخته...

و بعد با وسایل کار مخصوص خودم که یه خودکار و یه قاشقه، کرفس ها رو خورد می کنم و با خلال دندون کرفس بازی می کنم و هم زمان آواز می خونم...

خوب من وظیفۀ خودم و انجام دادم بچه ها.... حالا که خوب همۀ کرفس ها رو قاطی کردم، کرفس های خورد شده رو برمیگردونم تو ظرف....

در نتیجۀ این همه فعالیت واقعا خسته میشم و باید آب بخورم...پس آب باقی مونده ته ظرف و هورت میکشم!!!

آخیــــــــــــــــــــــــــش خستگیم در رفت بچه ها!!!!

یادتون باشه شما هم به مامانتون کمک کنید...

هم ثواب داره...هم ثواب داره....هم ثواب داره!!!

مخصوصا این مدلی که من کمک کردم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 14:31
ای وروجک همه کرفس رو خوردی؟؟؟؟ سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییییی
yavar
13 تیر 92 15:30
سلام مرسی از حضورت
رها
13 تیر 92 16:48
خیلی ممنون الهام خانوم شما لطف دارین!خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنین!
ضمنا از اونجایی که من خیلی نی نی ها رو دوست دارم کاری رو گفتید با کمال میل انجام دادم!


ممنون رها جونم.واقعا لطف کردی.بازم بهت سر می زنم.
سعید و معصومه
13 تیر 92 16:55
سلام مرسی سر زدی از دعای زیبات سپاس گزارم.چه بچه شیرینی ای جاااان خدا حفظش کنه برات.من لینکت کردم

ممنون دوستان خوبم.

سعید و معصومه
13 تیر 92 17:01
من به پسر خوشملت رای دادم به دوستامم گفتم که رای بدن

واقعا لطف کردی. یک دنیا ممنون.
بنده خاکی
13 تیر 92 17:47
آهنگ وبتون مناسب نیست سعی کنید عوضش کنید منم به پسرکوچولوتون رای میدم

ممنون دوست عزیز.
مامان امین
13 تیر 92 20:00
الهی قربونت برم که داری به مامانت کمک می کنی گل پسر الهام جون اگه یه بچه ی دیگه مثل آقا علیرضا بیاری حتماً اون هم براتون آشپزی میکنه اون وقت شما هم استراحت می کنید.

ممنون خاله جون.
واقعا، مخصوصا اگه همین طوری کار کنه حتما بهم کمک می کنه
مامان عبدالرحمن واویس
13 تیر 92 23:37
علیرضاجون اخرشی بااین کمک کردنت
فدات پسرزحمت کشم

عزیزم اپم خوشحال میشم بهمون سربزنید

ممنون خاله جونم
اومدم عزیزم
زهره(مامان.فاطمه)
14 تیر 92 9:01
علیرضاخان بازم گل کاشتی.ای وَوووووووول

ممنون خاله زهرۀ عزیزم.بـــــــــــــــوس.
دوقلوهای افسانه ای
14 تیر 92 13:19
سلام دوست عزیز.با افتخار لینک شدی!!
شما هم مارو لینک کنیدممنون میشیم.

منم شما رو لینک کردم عزیزم

الهام
15 تیر 92 13:38
سلام این بار اومدم به آپ اون یکی وبم دعوتت کنم(برای اولین بار) راستی این وب رو هم گروهیش کردم،ممنون میشم به پستهای بقیه بچه ها هم سر بزنی... و اینکه اسم وب رو هم عوضش کردم،اگه تو لینکات اسم وب بود تصحیحش کن! اگرم لینک نشدم،ممنون میشم لینکم کنیو خبر بدی
منتظر
16 تیر 92 9:58
سلام..وای عزیزم نگاه کن واسه خودش کدبانویی میشه..خودمونیما شما هم میخوای از الان کاروبار یادش بدی که دست تنها نباشی..خدا حفظش کنه..پیشاپیش رسید ماه مبارک رمضان رو به شما تبریک عرض میکنم.

میخوام مستقل بشه و از عهدۀ خودش بر بیاد!!!!
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 11:12
سلام الهام خانم مثل همیشه همه چی عالیه عالی عالی

ممنون ریحانۀ عزیزم.این نهایت لطف شما رو میرسونه
الهام
16 تیر 92 11:36
سلامممممممممممممممممم با طنز روحانی مچکریم آپم...میای یا نه؟ مرسی
زهره(مامان فاطمه)
16 تیر 92 11:41
سلام مامانی علیرضا جون خسته نباشی معلومه هنوز درتدارکه ماه رمضانی.علیرضا جون روببوس
اینم برا مامانی

سلام زهره جون
چند روز نبودم
اومدم با کلی ماجرای تازه..
تا بعداز ظهر میام خدمتتون..
الهام
16 تیر 92 12:23
قول میدم تا تو نگفتی نمیرم
چه خوب و عالی...پس آدم خوش خنده ای هستی...مثل منو مرجان
سلام مارو به اعضای خونواده برسون

الهام جان اینایی ک تو میگی 4 سال چ عرض کنم با 40 سال هم درس بشو نیس...روحانی معضل بیکاری و بی پولی رو حل کنه،ملت بازم بش میگن مچکریم!!!

ما مردم ایران از بس اذیت شدیم دیگه با یه حرکت کوچیک مثبت قانع میشیم!!!
این مملکت وضعش خرابتر از این حرفاس...هر کی اومد ب فکر خودش بودو بس،ما ها هیچوقت دیده نشدیم...

امیدوارم این فرهنگ یه روزی اصلاح بشه...فک نمیکنم عمر ما اجازه بده طعمشو بچشیم!!!

فرهنگ سازی از بچگی شکل میگیره،ترک کردن عادتها کار آسونی نیس

موافقم!!! منم منظورم اینه که هر کی بیاد همینه... مگر این که دزدی و پارتی بازی بین مردم از بین بره و فرهنگ کار و تلاش بیشتر جاش و بگیره...
ان شااله..
الهام(مامان اميرحسين)
16 تیر 92 12:54
آفرين

گويا همه چيز شديدا آرومه!!

آره خدا رو شکر...فعــــــــــــــــلا....
الهام(مامان اميرحسين)
16 تیر 92 12:54
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
زهره(مامان فاطمه)
16 تیر 92 13:17
بیصبرانه منتظر شاهکارای جدید علیرضا جان وروایتگر خوبش هستم عزیزم

ممنونم زهره جون.باشه چشم.زودی می آپیم...
می دونی اینقدر کار ریخته سرم که نمی دونم کدوم و اول انجام بدم...
نیلوفر
16 تیر 92 14:08
ممنون امید وارم موفق باشید

مرسی نیلوفر عزیزم.
نیلوفر
16 تیر 92 14:45
نمیدونم می گن دیگه
الهه
16 تیر 92 15:01
الههی چه پسر فعالی ماشالله داره .
خاله جونی مامانم عکس سیسمونیمو گذاشت منتظرتونیم

ممنون الهه جون..
اومدم عزیزم.
خاله الهام
17 تیر 92 10:17
عزيز دلم فداي كرفس خرد كردنت
با چه دقتي هم كار ميكنه


ممنون خاله الهام عزیزم. آخه میدونی مامانم اصلا از کارِ بی دقت و به هم ریزی خوشش نمیاد!!! منم که حرف گوش کُن!!!!