علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

بستنی چیست؟

1392/4/29 6:07
نویسنده : الهام
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

خوب مگه چیه؟؟؟؟؟

تعجب نداره!!!

دارم بستنی می خورم!!

شما هم اگه مدت مدیدی بهت بستنی نمی دادند و فرنی رو جای بستنی جا می زدند و بهت می دادند بخوری، همین طوری می خوردی....

تازه بقیه اش و ندیدی

بیا ادامۀ مطلب...

من آخرش هم نفهمیدم  بستنی رو باید با دهانم بخورم یا با دماغم...

دماغم تعجب کرده بستنی دیده!!

پس بستنی بستنی که میگن و این همه تلویزیون تبلیغ می کنه تو بودی؟! آفرین به شما که اینقدر شیرین و خوشمزه ای و تو این هوای گرم حسابی می چسبی؟!

می دونم خیلی دلت میخواد...آخه کی می تونه یه بستنی به این خوشمزگی رو دوست نداشته باشه!!!

حالا دارم برات مامانی.... تا شما باشی که به جای بستنی، فرنی به خورد من بدی! یک نقشه ای کشیدم توپ پ پ پ پ پ پ...

ترسیدی مامانی؟؟؟

شوخی کردم مامانی ... باور کن... یه کوچولو بخند... این طوری...

من نمی دونم این بستنی رو با چی می پزند که چوبش هم اینقدر خوشمزه ست!!!!

به.... به....

اینم آخرین ملچ و ملوچ و خداحافظی غم انگیز من با چوب بستنی...

راستی قیافۀ شما خیلی به نظرم آشناست!!

من شما رو قبلا یه جایی ندیدم آقای چوب بستنی؟؟؟

آره من شما رو تو مطب دکتر دیدم...

ببینم... پس چرا اونجا اصلا خوشمزه نبودی و داشتم بالا می آوردم؟؟؟؟

هاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟

غرض ورزی شخصی داشتی؟؟؟؟

به زودی به حساب شما رسیدگی خواهد شد آقای چوب بستنی!!!

شوخی کردم ، نترس آقای چوب بستنی....

من می دونم هر چیزی می تونه خوب یا بد باشه و ماهیت های متفاوتی داشته باشه... درصد بالایی از ماهیت اون به برداشت ما از اون برمی گرده ....

تو مطب دکتر چون از قبل از دکتر می ترسم و احساس بدی دارم چوب بستنی در حدِ بی نهایت برام زشت بود... ولی وقتی بستنی می خورم دید مثبتی دارم و چوب بستنی برام خیلی خوشمزه ست...

همیشه همین طوره...کافیه نگاهمون و عوض کنیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

پرهام ومامانش
28 تیر 92 23:39
نوش جونت

ممنون خاله جونم
مامان عبدالرحمن واویس
29 تیر 92 0:05
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید
وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه
لطفا بعدازخوندن جز بلافاصله خبرشو بهم بدین
منتظرتونم
عزیزم جز20 به نامتون ثبت شد

سلام یاسمین جون
ممنون ازاین همه لطفت.
قبول باشه.
خاله هنگامه
29 تیر 92 0:24
پسر قشنگم عکس های جدید بیست و سه ماهگیت رو دیدم. فکر نمی کنم اگه دنیا رو بگردم پسری به خوشگلی تو پیدا کنم. اون عکست که داری فکر میکنی خیلی قشنگه. اگه میتونی بعدا به من هم بده.

واااااااااااااای ممنون خاله هنگامۀ عزیزم.
شما خیلی نسبت به من لطف دارید..
کُلی بهم اعتمادِ به نَفَس دادید...
چشم حتما. وقتی اومدید خونمون مامانم براتون می ریزه روی موبایلتون.
شما و بچه ها رو دوست دارم ده ه ه ه ه ه ه ه تا..
خیلی زیاده آاااا..د ه ه ه ه ه ه ه تا..
متین مامی ایلیا
29 تیر 92 2:49
الهییییییییییییییییییییییییییییی بگردم که سرت و کلاه میذاشتن و به جای بستنی فرنی بهت میدادن
بخور نوش جونت عزییییییییییییییییییییییزم

می بینید من چقدر مظلوم واقع شدم!!!
زهره(مامان فاطمه)
29 تیر 92 9:35
آخه علیرضا جون مراعات ما رو هم بکن روزه ایم اول صبحی دیدن این بستنی با این صحنه های خوردن تو واقعا دلم خوااااااااااست.
امروز افطار اول یه بستنی میخورم به یاد
علیرضا جون

ای بابا تقصیر من نیست که، همش تقصیر مامانمه پست خوردنی میذاره!!!
روزتون قبول باشه خاله جون.
لطفا موقع بستنی خوردن برای ما هم دعا کنید...
مامان امین
29 تیر 92 10:39
نوش جونت عزیز خاله

ممنون خاله جونم
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:40
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
علی
29 تیر 92 12:11
سلام ممنون که به من سر زدید.من به این نی نی کوچولوی خوشگل رأی دادم.ایشالا موفق بشید.

ممنون دوست عزیز.
Mahtab22
29 تیر 92 14:21
سلام علی کوچولو بهت رای دادم عزیزم ایشالله که میبری

ممنون مهتاب جون.خیلی لطف کردی.
مامان آرمينا
29 تیر 92 15:58
نوش جونت عزيزم
الهام جون تو رو خدا ديگه فرني به جاي بستني بهش نده معلومه خيلي داره لذت ميبره بچه ها عاشق بستني ان و دوست دارن آرميناي منم عاشق بستنيه.
((((عليرضا جون واسطه شدم هميشه مامان بهت بستني بده))))
قربون خنده نازت عــــزيــــــــزم

ممنونم خاله جون.
خیــــــــــــــــــــلی شما رو دوست دارم که از من حمایت کردید خالۀ مهربونم.
بـــــــــــــــوس.
اسماعیل (ساحل)
29 تیر 92 16:46
سلام .

درخواست شما انجام شد.

آرزوی سلامتی برای شما و کوچولو هایتان.



ممنون دوست عزیز
واقعا لطف کردید.
دوقلوهای افسانه ای
29 تیر 92 21:53
سلام خوبی عزیزم یه سر به وبلاگم بزن پست جدید گذاشتم بیا نظر بده خوشحال میشم !!!!!! منتظرم.[

حتما عزیزم.
اومدم.
صمد و احسان از استریو چناران
30 تیر 92 13:46
سلام از وب زیباتون بازدید کردیم در نوع خودش خیلی جالب بود.در ضمن هردوی ما با 4 خط به هر دو دلبندتان رای دادیم انشالله موفق باشید.به ما بیشتر سر بزنید

ممنون از لطف زیادی که داشتید
حتما باز هم میام بهتون سر می زنم.
HeLeN
30 تیر 92 14:43
تبریک میگم مامان خوبِ این کوچولوی ناز!
واقعا خیلی وب قشنگیه اما قشنگ تر از اون این کوچولویه!
خیلی بانمکه حسابی نازه!!!!!
میدونین واسه این از وبتون خوشم میاد که آخر هر مطلبی یه نتیجه هست! خیلی هم قشنگه حرفاتون
راستی خوشحال میشم به وبم سر بزنید همه ی مطالبتونو خوندم اگه زحمتی نیست یه سری هم به وب من بزنید و اگه سفارشی داشتید در خدمتم!
اما به خاطر این کوچولوی ناز خوشمل نمیخاد چیزی بدید فقط لینکم کنید کافیه آخه خیلی نازه!به کوچولوهاتون هم رای دادم امیدوارم موفق باشید


ممنون هلن عزیز
الان میام پیشتون.
HeLeN
30 تیر 92 15:55
این یکی از استایل هامونه:
http://lovely-mina-much.blogfa.com/page/jb-ts
البته ما استایل های زیادی داریم و من دارم روی یه استایل جدید هم کار میکنم اگه به قسمت قالب ها و همچنین ست ها مراجعه کنید میتونید استایل هامونو ببینید
برای سفارش چند تا عکس از کوچولوتون لازمه
البته بستگی به استایل داره که اندازه ی عکس های چه اندازه ای باشه
شما میتونید خودتون هم اگه استایل خاصی مد نظرتون هست بگید تا واستون بسازم
امیدورام مشتری بشید!


میام الان هلن عزیزم
شایان
30 تیر 92 15:59
سلام الهام خانوم و پسر گلتون علیرضا جون
باشه حتما به هدیه زندگیتون رای می دم
پویا جان هم بدلیل مشکلات کوچکی تا یه مدتی نمی تونه پست بذاره
بعدش انشاالله قوی ظاهر میشه
به لطف خدا
انشاالله پسرتون پیروز مسابقه یا جشنواره یا هرچی شده
بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
یا حق


به لطف خدا ایشالا همیشه سلامت باشید و بدون مشکل.
ممنون شایان عزیز به لطف شما.
شما رو لینک کردم.
HeLeN
30 تیر 92 16:01
آهان ببخشید یادم رفت بگم منو لطفا با عنوان وبمweet Codes لینک کنید مر30

باشه عزیزم.
محبوبه مامان ترنم
30 تیر 92 17:24
دورتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بگردم با این بستنی خوردنت.

واااااااااااای خجالتم میدید خاله جون
شما هم بفرمایید بستنی..
شایان
30 تیر 92 22:32
سلام مامان علی رضا
من هم شما رو با نام وبتون لینک کردم
به امید موفقیت

ممنون شایان عزیز.
navid
30 تیر 92 23:41
sssssssssssssssalam
man ham ray dadm be ali reza , dostesh


ممنون نوید عزیز
شایان
31 تیر 92 11:02
سلام
تو وب ما یه مساببقه هست
می تونی بیای و توش شرکت کنی جایزه هم داره

اومدم.
شایان
31 تیر 92 11:13
سلامی دوباره
به پسرتون و دوستش رای دادم
پست اول رو بخونید
رو بخش مسابقه کلیک کنید
توضیحات است

ممنون.
اومدم باشه.
شایان
31 تیر 92 11:35
اگه دوست داشته باشید می تونم عکس پسرتون رو بذارم تو وبم
تا بهش رای بدن
اگه دوست دارید بگید بهم

یک دنیا ممنونم از شما شایان عزیز.
چرا که نه؟!
شایان
31 تیر 92 11:54
ببینین
خوبه؟

عالیه ممنون
atefe
31 تیر 92 18:21
خواهش ....
باشه چشم

ممنون عاطفه جونم.

مامي سام
4 مرداد 92 12:46
نوش جونت عزيزم

ممنونم خاله جونم.