علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

هورا... هورا...

1392/5/4 5:17
نویسنده : الهام
625 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها مچکریم... خاله ها مچکریم...عموها مچکریم!!

به لطف خدا و دوستان خوبی مثل شما که این روزها حسابی هوامون و داشتید و رأی دادید و تبلیغ کردید، من با تعداد 416 رای رفتم صدر جدول.

دوستان عزیزم:

1- رای گیری برای انتخاب نفرات برتر تا عیدفطر ادامه داره.

2- شما دوست عزیز هم با ارسال رای، در قرعه کشی کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز شرکت داده می شوید.

فعلا توضیحات دیگه ای نمیشه داد آخه به لطف پایتخت نشینی از ساعت 6 تا الان که خیلی شبه (یک بامداد)  آب مون قطعه.

دیشب هم برق مون قطع شد.

نتیجۀ اخلاقی این که همه با هم صرفه جویی کنیم.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

بعداً نوشت: آب باریکه ای فعلا برقرار شده و میشه سحری پخت پس بیایید همه با هم سحری نخوریم آخه الان که وقت سحری خوردن نیست....همه با هم:

179 رو به 20008080200 پیامک کنید و به من رأی بدید لطفاً....میشه؟؟؟؟

طاعاتتون قبول و لطفتون مستدام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بهار
4 مرداد 92 1:33

تبریک به مرد شماره یک عرصه بخور بخور.
امیدوارم همیشه توی زندگیت یک یک باشی مثل الان مرد کوچولوی قصه های مامان.

ممنون خاله بهار عزیزم.
این به لطف دوستان خوبی مثل شماست.
مامان ایمان جون
4 مرداد 92 1:46
وااااااای اعصابم خورد شد!!!
الهام جون یه وقت فکر نکنی وب علیرضا جونی نمیام ,چرا اتفاقا همه ی پستاشو میخونم و میدونی که چقدر این ناز پسر و این بیان شیرینتو دوست دارم ولی........
یه چند وقتیه وب شما با ما همکاری نمیکنه , اصلا قسمت نظرات باز نمیشه الآن هم شانسی باز شد.(در اوج نا امیدی)
علیرضا جووووون مبارکت باشه عزیزم **
تو لیاقتشو داری.
بوووووووووس

نه عزیزم.
شما لطف دارید.
ممنون مامان ایمان جونی.
این نظر لطف شماست
fahime
4 مرداد 92 5:07
tabrik alireza jonam mano amo hanozm barat tabliq mikonim ishala aval shi

واااااااااااااای یک دنیا ممنونم خاله جونم.
دلم برای شما و عمو جونم خیلی تنگ شده.
مامان آرمينا
4 مرداد 92 10:29
وااااااااي خيلي خوشحال شدم

ممنون مریم جون. این ها همه به لطف دوستان خوبی مثل شماست.
فاطمه
4 مرداد 92 20:40
سلام من فاطمه هستم که واسم نظر گذاشتید

ممنون از حضورت فاطمۀ عزیزم.
متین مامی ایلیا
5 مرداد 92 4:17
اول شدنت مبارک پسر طلا

مرسی خاله جونم.
ریحانه(مامان پارسا)
5 مرداد 92 8:32
آفرین مامانی خیلی عالیه ایشاا... که نفر اول بشه

ممنونم ریحانه جون.
خاله الهام
5 مرداد 92 9:29

عزيز خاله تبريك
يه دست يه هوراااااااا براي مامان الهام خسته نباشي عزيزم

ممنونم الهام جون.حالا اگه پایین تر نیاد خیلی خوبه!
شما هم خسته نباشید. رتبۀ آرتمیس جون هم خیلی خوب بود. تبریک میگم.
ریحانه(مامان پارسا)
5 مرداد 92 10:09
از صمیم دل بهت تبریک میگم دوست خوبم خیلی خوشحال شدم که زحماتت نتیجه داده تا الان ایشاا... تا آخر هم همین جوری باشه امیدوارم

مرسی خاله ریحانۀ عزیزم.
امیدوارم تا آخر همین طوری باشه.
خاله الهام
5 مرداد 92 12:49
ان شالله كه پايين تر نمياد

ان شالله به لطف شما دوستان خوبم.
مامان محمدطاها
6 مرداد 92 22:54
ای بابا چرا نظرات ارسال نمیشه

منم همین مشکل و دارم متاسفانه!
مامان محمدطاها
6 مرداد 92 22:55
همین الان بالاخره به علیرضاجونی رای دادم
هورااااااااااااااااااااا

ممنون دوست خوبم.
نرگس
7 مرداد 92 8:33
به به چه پسر دست گلی چشم مامانی حتما بهش رای میدم مخصوصا که هم اسم همسری منم هست


ممنون نرگس عزیزم.

خیلی لطف دارید.




فرزانه
8 مرداد 92 21:57
وای چقدر نازه ایشون من بهش رای دادم.به امید موفقیت
اعظم
13 مرداد 92 2:16
سلام وبلاك قشنگي وزيباي داري وآقا پسر با نمك ودوشت داشتيي است خدا انشاالا... برايتان نگهدارش كندبا سايه پدر ومادرش انشاالا...


سلام اعظم عزیز
این نهایت لطف شما رو می رسونه
شما هم در پناه حق پیروز باشید.
hamed
14 مرداد 92 12:28
با سلام ممنون به وبلاگ سر میزنید.خواسته شما انجام شد من به شما رای دادم. با تسکر
behzad
14 مرداد 92 16:24
برات فرستادم انشااله موفق باشی

ممنونم عمو جون.