علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

باز هم کمک کنید...

1392/5/16 4:38
نویسنده : الهام
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام

نتایج مسابقه "نی نی شکمو" به روز رسانی شد و این جانب با 204 رای اضافه شده نسبت به دور قبل و با  900 رای دقیق مانند دور قبل هم چنان در جایگاه پنجم قرار دارم.

نکتۀ جالب توجه این که در حال حاضر اختلاف با نفر چهارم فقط 6 رای و با نفر سوم فقط 29 رای است. پس حتی یک رای شما دوستان عزیزم می تواند فوق العاده کارساز باشد.

لطفا کمک های خود رو از ما دریغ نفرمایید.

لینک نتایج

تا اعلام نتایج نهایی فقط دو روز دیگر باقی ست. لطفا با آرا ارزشمند خود به ما کمک کنید.

و این هم نتیجۀ تصویری:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

ریحانه(مامان پارسا)
16 مرداد 92 8:37
من مطمئنم که با تلاش شما حتما نتیجه بهتر از این میشه موفق باشی دوستم.

ممنونم ریحانه جون.
دنیا
16 مرداد 92 10:50
سلام عزیزم موفق باشی

سلام. ممنونم.
elham
16 مرداد 92 10:53
بهت رای دادم
امیدوارم نتیجه خوبی بگیری

ممنونم دوست عزیزم.
elham
16 مرداد 92 11:11
حتما عزیزم
الهام
16 مرداد 92 11:26
دختره متولد 82 نوشته :
.
.
.
از تنها بودنم راضى نيستم , اما خوشحالم که با خيليا نيستم ...
اونوقت ما تا 10 سالگى واسه هليکوپتر باى باى ميکرديم چراغ بزنه برامون ...!:|
............................................................................................................
خدایا
این همه روزه بگیریم, گشنگی بکشیم, آخرشم پول بدیم تا قبول شه !؟
آخه این چه مهمونی بود !؟
پیشاپیش عیدت مبارک !


خلاصش اینکه آپم...(نمیدونم چی چی)

عید بر شما هم مبارک عزیزم.
اومدم.
مامان امین
16 مرداد 92 11:30
عزیزم نگران نباش نفر اول هیچ کس نیست جز آقای علیرضا نوری

خدا از زبونت بشنوه فهیمه جون. گرچه بعید به نظر می رسه!!!
مائده
16 مرداد 92 15:58
وبلاگ زیبایی داری اگه بالینک موافقی خبربده تالینکت کنم.

ممنون مائدۀ عزیز
با کمال میل.
prp
16 مرداد 92 16:20
سلام من با گوشی همه خانواده رای دادم
موفق باشین

ممنون دوست عزیز. خیر ببینی.
خاله الهام
16 مرداد 92 17:33
الهام جونم اصلا ناراحت نباش عزيزم

تا الانم تلاشت خيلي خوب بوده ان
شالله تا جمعه راي بيشتري جمع ميشه

ممنون عزیزم
ناراحت که نیستم ولی بازم باید تلاش کنم.
دل آرام
16 مرداد 92 17:55
سلام توليد كننده انواع عروسك و اسباب بازي هستم در صورت امكان از سايت من ديدن كنيد موفق و سربلند باشيد

سلام. با کمال میل.
خاله الهام
16 مرداد 92 18:09
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک

عید بر شما هم مبارک الهام جون.
shiva
16 مرداد 92 18:46
رای دادم داداش

ممنونم آبجی جونم.
shiva
16 مرداد 92 20:01
خواهش علیرضا داداشی . فقط برا خودمو مارتیک. اون یکی برا قالبه لازم نیست خودش خودکار باز میشه .

در ضمن خودتم لینک شدی به شرطی که همیشه بیای و نظر بدی

باشه شیوا جونم.
مجله اینترنتی میهن
16 مرداد 92 20:18
بروزم
زهراجون
16 مرداد 92 21:14
بهت رای دادم عزیزم
2 تا خط داشتم با دوتاش فرستادم
بووووووس

ممنونم خاله زهرا جونم.
آذر زمانی
16 مرداد 92 22:51
سلام عزیزم. حتما تو هم قول بده بهم سر بزنی همیشه دوست دارم کوچولوی من

سلام خاله آذر مهربونم.
معلومه که بهتون سر می زنم و شعرهای زیبای شما رو می خونم. دوستون دارم ده ه ه ه..تا
baran
16 مرداد 92 23:18
سلام دوست عزیز
وبت جالب بود
بمنم سربزن و لینکم کن
منتظرتم

سلام
با کمال میل.
تنهاترین معلم
16 مرداد 92 23:19
سلام عیدتون مبارک
از لطف شما سپاسگزارم
سلامت وسربلند باشید

سلام
ممنونم از حضورتون معلم عزیز.
عرفان
16 مرداد 92 23:25
من یه بار شرکت کردم و دیگه نمیتونم!!!!!

بله می دونم آقا عرفان
شما همون اول معرفت خودتون رو نشون دادی
خدا حفظتون کنه.
الهام(مامان امیرحسین)
16 مرداد 92 23:44
تبریک میگم
پر بازدید شدین!!!!
همون قدرم بی معرفت شدین!!!



ممنون عزیزم پربازدید بودن که تبریک نداره بخاطر تبلیغاته الهام جون
به یادتون هستم همیشه
ولی متاسفانه بخاطر تبلیغات چند روزی نتونستم بیام و سر بزنم
آخه دست تنهام
الان میام پیشتون.
مسیحای سبحان
16 مرداد 92 23:55
سلام عزیزم
بنده هم به شما رای دادم ایشالا موفق و پیروز باشین.
ضمنا از این که به ما هم سر میزنین ممنون.
پسر گل و ماهی دارین خدا حفظشون کنه.
برندگی حقشه واللللللللللا
ضمنا پسرم محمدسبحان جان هم برا خودش وبلاگی داره به اسم دل نوشته های محمدسبحا
به آدرس
http://masihasobhan2.blogfa.com
هر کدوم از این دو وبلاگ رو که دلتون بخواد تمایل به تبادل لینک داریم با افتخار و مباهات فراوان.خبر دادن از شما
ممنون الهام خانوم
پسر گلتونم ببوسین

سلام خیلی خوشحالمون کردید که اومدید و رای دادید.
محمد سبحان جون و با افتخار لینک می کنم.
ممنون از نظر لطفی که داشتید.
مسیحای سبحان
17 مرداد 92 1:28
حتما
ممنون
منم تو اولین فرصت به محمدسبحان جان میگم لینکتون کنه
خواهشمندم


خیلی لطف می کنید.
baran
17 مرداد 92 1:34
slm man taze ba webe ghashangeton ashna shodam

khili khosham omad az kareton
nini khoshmeli darin khoda hefzesh kone
man khale nmisham vas hamin dos daram khaleye alireza basham
khale fadash k enghad ba namake


سلام باران عزیزم
مقدمتون گلباران
به خونۀ مجازی پسرم خوش اومدید.
داشتن خالۀ مهربونی مثل شما برای علیرضا باعث افتخاره
خیر ببینی.
محمد
17 مرداد 92 3:18
سلام
خوبید
پیشاپیش عیدتون مبارک

رای دادم
موفق باشید


ممنونم محمد عزیز.
عید برشما هم مبارک.
انسیه مهدوی
17 مرداد 92 4:19
سلام عزیزززم به زنم به تخته هزار ماشالا..چقدر نازی شما.
چشم عزیزم خیالت راحت واست فرستادم کمترین کاری بود که می شد انجام داد ایشالا که برنده میشی نگران نباشیااااا.

سلام خالۀ مهربونم.
این نهایت لطف شما رو می رسونه.
ممنونم که بی تقاوت نبودید.
ایشالا به لطف دوستان خوبی مثل شما.
khashayar
17 مرداد 92 5:29
سلام منم به شمارای دادم موفق باشین،اگه خواستین تبادل لینک هم میکنیم

سلام.
یک دنیا ممنونم. با کمال میل لینکتون می کنم.
سارا
17 مرداد 92 5:56
سلام علیرضا جونی و مامان الهامش
منم رای دادم به گوگولی پسر
انشاالله که برنده ی مسابقه میشه

سلام عزیزم
خیلی لطف کردی.
من شما رو لینک کردم سارا جون.
صالح
17 مرداد 92 6:25
گفته بودی که پیامک بفرستم
من فرستادم شما هم به جاش من رو لینک کن و خبر بده باشه؟

ممنون از لطفتون صالح عزیز.
با افتخار لینک شدید.
رضا
17 مرداد 92 8:00
سلام
خوشحالم که باز جزو نفرات برتر هستید
من یکی دو تا خط داشتم فرستادم
ایشالله موفق باشید
دیگه نمیشه حرفتون رو زمین انداخت که

سلام
ممنونم آقا رضا
عاقبت به خیر بشی الهی
خدا شما رو برای مادرت حفظ کنه.
علی
17 مرداد 92 9:53
سلام،تلاشم رو می کنم که بتونم پیام های زیادی بفرستم.
نگران نباشید

سلام
یک دنیا ممنون علی عزیز
الهی که عاقبت به خیر بشید.
محدثه
17 مرداد 92 10:26
سلام مامان علیرضا جون خوبی من به نینی شکمو رای دادم شما هم یادتون نره برام دعا کنیدا

سلام عزیزم.
خیلی لطف کردی گلم.
حتما مگه میشه دوستان خوبی مثل شما رو یادم بره.
ثنا
17 مرداد 92 13:16
ابجی منم رای دادم

ممنونم ثنا جونم
خیر ببینی.
الهام
17 مرداد 92 13:27
مراجع عظام تثلید حضرات آیات مکارم شیرازی،نوری همدانی،جعفر سبحانی،شبیری زنجانی،جوادی آملی،وحید خراسانی،صافی گلپایگانی،جواد فاضل و هاشمی شاهرودی امروز را روز پنجشنبه و فردا را روز جمعه اعلام کردند از همینجا خسته نباشید میگیم باز هم آپیم(زندگی به شرط خنده)
آرزو
17 مرداد 92 13:29
سلام رای دادم
امیدوارم نی نی خوشگلت موفق باشه

سلام
ممنونم از رای ارزشمندت عزیزم
ایشالا عاقبت به خیر بشی.
هلی تی تی
17 مرداد 92 15:10
سلام .
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را
ساقی امشب می کند تعطیل این میخانه را
گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید
خورده یا نا خورده باید ترک کرد این خانه را

پیشاپیش عید مبارک .

ممنون
عید بر شما هم مبارک
poori-7
17 مرداد 92 15:50
امیدوارم بیشتر بشن...ایشالله خدا درستش میکنه...علیرضا خان اول میشه....

ممنونم عزیزم. به لطف شما و توکل به خدا.
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 17:18
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران پیشاپیش عیدتون مبارک گلم
رویا
17 مرداد 92 17:50
بهت رای دادم
امیدوارم نتیجه خوبی بگیری

ممنونم خالۀ مهربونم.
علی
17 مرداد 92 18:23
خواهش می کنم علیرضا جون کاری نکردم که قربونت،
انشاءالله که برنده بشی
نگران نباش خدا همین نزدیکی هاست...
عید هم به تو و همه اعضای خانوادت مبارک

ممنونم داداش علی
عید بر شما هم مبارک
موفق باشید.
khashayar
17 مرداد 92 18:52
سلام لینکتون کردم موفق باشین

سلام ممنونم.
zahra & mohamadreza
17 مرداد 92 18:56
سلام دوست خوبم ممنون که اومدی به وبم.خیلی دوست دارم بهت رای بدم اما خوب هیچ گوشی ایندور وبرا پیدا نمیشه شرمنده.ولی وبلاگت خیلی جالب

سلام
خواهش می کنم عزیزم
همین که اومدی ممنونتم.
A-R-I-Y-A
17 مرداد 92 18:58
سلام
پیامک رو ارسال کردم علیرضا جونم
ایشالا همیشه موفق باشی گلم

سلام
ممنونم داداش آریا.
خیر ببینی.
ثنا
17 مرداد 92 19:02
به اطرافیان خبرمیدم

ممنونم از لطفت ثنا جونم.
کارن
17 مرداد 92 19:03
سلام.منم یه وبلاگ دارم .حدود 4 ماه دارم.
خوشحال میشم بهم سر بزنی باهم دوست بشیم

سلام.
با افتخار لینک شدی کارن عزیزم.
رها
17 مرداد 92 19:13
رای دادم

ممنونم عزیزم.
سمانه
17 مرداد 92 20:52
سلام موفق باشی.رای دادم

سلام خاله سمانۀ عزیزم
ممنونم که بهم لطف کردید
خدا بهتون بهترین عیدی رو بده.
کاش آدرس وبتون و میذاشتید می اومدم پیشتون تشکر می کردم.
یک دنیا ممنونم.
SaYa
17 مرداد 92 21:02
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم

عید بر شما هم مبارک سایای عزیزم.
arezu68
17 مرداد 92 21:04
آخه من قبلا رای دادم
118 رو فرستادم
اون قبل شما گفته بود...وگرنه حتما رای میدادم

یک دنیا ممنونم خاله جونم.
همین که اومدید خیلی شادم کردید خدا شادتون کنه.
нєηgαмєн
17 مرداد 92 21:08
علیرضا کوچولو سلام
همین که پیامت به دستم رسید بدون اومدن به وبت پیامک زدم کدتو عزیزم
امیدوارم تواین جشنواره اولین نفرباشی
بازم بهم سربزن کوچولوی دوس داشتنی:-*
ممنونم بابت دعاتون

سلام خالۀ مهربونم
یک دنیا ممنونم از این همه محبت شما.
خیلی لطف کردید.
حتما بازم بهتون سر می زنم خاله دوست داشتنی.
الهی که خیر ببینید.
нєηgαмєн
17 مرداد 92 21:47
ممنونم
پس یه التماس دعای مخصوص دارم یادت نره منو

حتما خاله جونم.
مگه میشه شما رو یادم بره.
sina
17 مرداد 92 22:21
سلام داداش بهت رای دادم فقط بخاطر اینکه گفتی سهم شما دعای خیر مادرم ممنونم که به وب من اومدی

سلام داداش سینا
ممنونتم که رای دادی بهم.
الهی که خیر دنیا و آخرت نصیب شما بشه.
ebrahim
19 مرداد 92 0:41
سلام
عید شما مبارک
من هم دو بار رای دادم
امیدوارم برنده بشی علیرضاجون

سلام
ممنون عید بر شما هم مبارک
یک دنیا ممنونم از رای ارزشمندتون
منتها ساعت 12 زمان رای گیری به پایان رسید متاسفانه.
در هر صورت خیلی لطف کردید.
الهام(مامان اميرحسين)
19 مرداد 92 15:43
ممنون عزیزم پربازدید بودن که تبریک نداره!!!!
×××××××××××××
چرا نداره؟؟
خيلي هم داره؟؟
اين يعني محبوب شدين كه بازديدتون رفته بالا!!
خيلي هم تبريك داره!!

ممنونم الهام جونم
بازدید ما به خاطر محبوبیت مون نبود به خاطر تبلیغات مسابقه بود.
این لطفت و می رسونه عزیزم.
SamaN
3 شهریور 92 13:12
سلام خوبی وبلاگ زیبایی داری
خوشحال می شم بهم سر بزنی
عکسای علیرضا بی نظیر بود و امیدوارم لحظه های خوبی رو در کنار پسرتون داشته باشین
من لینکت می کنم

سلام
ممنونم دوست خوبم
باشه حتما میام پیشتون.
منم شما رو لینک میکنم.