علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

میخوام برم امام رضا...

1392/5/15 13:12
نویسنده : الهام
640 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی میخوام چیکار کنم؟

می دونی میخوام کجا برم؟

میخوام برای کفترا یه خورده گندم ببرم

اونجا که گنبدش طلاست با کفتراش پر بزنم

دوستش دارم امامَمه، درِ خونه اش و در می زنم

*****

بعضی شب ها تو خونمون بابام به مادرم میگه

میخوام برم امام رضا به خدا دلم تنگه دیگه

بابام میگه امام رضا مریض ها رو شفا میده

دوای درد مردم و از طرف خدا میده

می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخونم

به لطف خدا هفتۀ آینده و در آستانۀ دو سالگی اینجانب عازم مشهد هستیم تا به شکرانۀ بودنمان در جمع خانواده، در جوار حضرتش تولد دو سالگی مان را جشن بگیریم.

از هم اکنون برنامۀ سفرمان را اعلام نموده ایم که بدانید:" درخواست های شما دوستان بر دو دیدۀ مان"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

الناکوچولو
15 مرداد 92 13:58
سلام خاله بهتون رای دادم
لینک شدید

سلام.
ممنونم عزیز خاله
خدا شما رو حفظ کنه.
الناکوچولو
15 مرداد 92 13:59
راسی التماس دعااااااااااااااااااااااااااا خیلی

ختما عزیز خاله.
مامي سام
15 مرداد 92 14:41
خوش بگذره گلم

ممنونم خالۀ مهربونم. ببخشید این مدت گرفتار تبلیغات هستیم و نشد بهتون سر بزنیم.
ز جعفری
15 مرداد 92 15:23
سلام عزیزم خوبی ؟ باکمال خرسندی بهت رای می دم به شرطی که تو ناز وخوش گل من را در حرم امام رضا دعا کنی

سلام خالۀ مهربونم.
چرا که نه، حتما براتون دعا می کنم.
فقط آدرس وبلاگتون باز نشد.
اگه دوباره اومدید حتما برام بذارید آدرس وبتون رو.
خیر ببینید.
آرمان
15 مرداد 92 15:27
دوست خوبم التماس دعا. آقا آرمان

حتما آقا آرمان عزیزم.

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 مرداد 92 15:43
سلام دوست خوبم ازت یه خواهش دارم اونجا منو فراموش نکن و برام دعا کن برای سلامتی همسرم و ایلیا که تنها دارایی من تو این دنیای بزرگن

سلام زهرا جون.
حتما عزیزم. ایشالا به حق این ماه عزیز خدا به همه تون سلامتی بده گلم. حتما یادم می مونه.
نانا
15 مرداد 92 16:06
چشم علیرضا جان.همین امروز بهت رای میدم.موفق باشی.

ممنون نانای عزیزم.
آدرس وبتون درست نبود که بهتون سر بزنم.
ممنون میشم اگه باز هم اومدید آدرس وبتون و بذارید.
پیروز باشید.
بهار مامان ائلمان
15 مرداد 92 16:26
سفر به سلامت مردکوچولوی قصه های مامان.
اونجا که رفتی وقتی رسیدی جلوی گنبد طلایی حرم وقتی چشهای خوشکلت افتاد به کبوترهای روی گنبد وقتی لبخند زدی بهشون وقتی داشتی بهشون دونه میدادی ما رو هم یاد کن شاید خدا نه به خاطر منِ پر از بدی به پاکی دل تو به صافی قلبت که هنوز سفید سفیده دعاهای ما رو هم مستجاب کنه .
خوش بگذره مشهدی علی رضای کوچولو.
زیارت قبول

یک دنیا ممنونم خالۀ مهربونم.
مگه میشه شما رو یادم نباشه، حتما براتون دعا می کنم.
مهتاب
15 مرداد 92 16:40
سلام عزیزم رای دادم

ممنونم.
عادل
15 مرداد 92 16:40
سلام. 179 فرستادم.
عادل
15 مرداد 92 18:15
از گوشی شاگردمم فرستادم.
خاله الهام
15 مرداد 92 18:18
عزيز خاله رفتي يادت نره برامون حتما حتما حتما دعـــــــــــــــــــــا كن
الهام جونم ان شالله به سلامتي بريد وبرگرديد ما رو هم از دعاي قشنگتون بي نصيب نزاريد

حتما خاله جونم.
ممنونم عزیزم. حتما.
الهام(مامان اميرحسين)
15 مرداد 92 18:53
التماس دعاي زياد
سلام منو به آقا برسونين و بهش بگين خيلي دلتنگشم...
خوش به سعادتتون


__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$


باشه عزیزم.
حتما. ایشالا همه رو بطلبه و شما هم به زودی زود مشرف بشید محضرشون.
مامان بردیا
15 مرداد 92 19:15
به سلامتی...التماس دعا

ممنون عزیزم.حتما.

مهتاب
15 مرداد 92 20:56
سلام
قرارش دادم

http://b-andishe.ir/Forum/

بالای سایتم

سلام ممنونم مهتاب جون.
مهتاب
15 مرداد 92 21:02
سلام الهام خانم.مرسی واسه نظرتون

آدمین سایتمون لطف کرده با حرف من

اومدن تبلیغ علیرضا رو تو سایتی گذاشتن که واقعا محبوبه.خودتون دیدید
.اینم لینکشhttp://b-andishe.ir/Forum

توروخدا منو یادتون نره.دعا کنین بعد
این زجرا دلم شاد بشه...خیلی دعام
کنین.خوش بگذره.ایشالله خوش باشین

یک دنیا ممنونم از محبت شما.
توکل به خدا. من به یادتون خواهم بود و براتون دعا می کنم.
ایشالا بتونید به همین زودی زود برید زیارت.
محسن
15 مرداد 92 21:51
من تو رو لینکت کردم علیرضا

ممنون دوست خوبم. متاسفانه آدرس ویلاگتون و نذاشتید تا بیام پیشتون و شما رو لینک کنم.
اگه باز هم اومدید حتما آدرس وبتون و بذارید دوست خوبم.
عرفان
15 مرداد 92 22:01
فرستادم...همونی که گفتی پیامک کنم!!!!!

ممنون دوست عزیز.
عرفان
15 مرداد 92 22:14
خواهش!!!!

لطف کردید.ممنون.
مهتاب
15 مرداد 92 22:32
مامانی علیرضا توانجمن سایتمون عضو

نمیشین علیرضارو هم عضو کنین؟؟؟

ممنون میشیم.

چرا که نه.
الان میایم خودم و همسرم و داداشم و علیرضا همگی عضو میشیم مهتاب عزیزم.
کردوان دانلود
15 مرداد 92 23:48
سایت خوبی دارید.
سری به وبلاگ من هم بزنید.
اگرمی خواهید بامن تبادل لینک کنید خبرم کنید.
وقتی که من را لینک کردی خبرم کن.
درنظرسنجی ماهم شرکت کنید.
نظر یادت نره.


سلام دوست عزیز.
ممنونم از حضورتون.
حتما میام و با کمال میل سایت پرمحتوای شما رو لینک می کنم.
مامان محمدطاها
16 مرداد 92 0:11
دوست خوبم خیلی التماس دعا
پیشاپیش تولد عزیز دلمو تبریک میگم

سلام دوست خوبم.
حتما. مگه میشه دوستان خوبی مثل ما رو یادم بره.
مرسی بابت تبریک تولد علیرضا، عزیز دلم.
لحظه های من و تو
16 مرداد 92 0:27
علیرضاجون من که بهت رای دادم.انشالله موفق باشی
واسه دادش علیرضای منم دعا کن

یک دنیا ممنونم.
حتما این کار و می کنم.
موفق باشید.
خاله اریسا خانوم
16 مرداد 92 0:55
سلام عزیزم.خوش بحالتون.حتما واسه منم دعا کنید.ی مشکل بزرگ داریم.دعا کنید حل شه زودتر.ایشالا مارو هم بطلبه امسال

سلام خالۀ مهربونم.
ایشالا قسمت همه بشه خاله جونم.
حتما براتون دعا می کنم. ایشالا خداوند به زودی مشکل تون و حل کنه و شما رو هم بطلبه برید زیارت.
fateme
16 مرداد 92 1:22
سلام.متاسفم.قبل از شما به یکی دیگه رای دادم
بازم متاسفم

سلام فاطمه جون. همین که اومدی خیلی خوشحالیم. خیر ببینی.
مامان امیرمهدی
16 مرداد 92 1:53
سلام الهام جون دلم براتون خیلی تنگ شده بود
یه مدت نت نبودم ولی حالا با کلی عکس
برگشتم
ایشالا سفر خوش بگذره ما رو هم دعا کنید

سلام عزیزم
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.
ممنون عزیزم.
در اولین فرصت بهتون سر می زنم.
مامان امیرمهدی
16 مرداد 92 1:54
التماس دعا

محتاجیم به دعا.
حتما عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مرداد 92 2:36
سلام وبم برات باز شد

سلام. آره عزیزم.
ریحانه(مامان پارسا)
16 مرداد 92 8:36
الهام جون التماس دعا واسه بچم دعا کن که هر چه زودتر قسمتش بشه بره پابوس امام رضا ،آخه پارسای من تا حالا نرفته بچم.

باشه عزیزم حتما.
ایشالا به زودی زود قسمت آقا پارسای گل هم بشه بره زیارت.
مامان امین
16 مرداد 92 11:31
عزیزم سفر خوبی را برایتان آرزو می کنم. التماس دعا

ممنونم خاله جونم. حتما یادم می مونه.
الناز
16 مرداد 92 14:52
سلام علیرضا کوچولو.من بهت رای دادم.امیدوارم برنده بشی خوشکلم.

ممنونم الناز جونم.
منتظر
16 مرداد 92 16:21
خوشبحالتون توروخدا واسه ما هم دعا کنید...
منتظر پست های سفر مشهدتون هستیما..عکسا رو بزارید تو وب
یا علی

ایشالا قسمت همه بشه.
چشم. در اولین فرصت میذارم.
منتظر
16 مرداد 92 16:22
راستی اگه میشه دو رکعت نماز واسه ما هم بخونید
ممنون

حتما عزیزم.
ali
16 مرداد 92 19:32
سلام
چطوری شیرمرد کوچک
امیدوارم صرو شونصدساله شی عزیزدل دادشی
من کد شما رو به 20008080200فرستادم
امیدوارم موفق باشی

سلام داداش علی
ممنون که رای دادید.
پیروز باشید.

شایان
16 مرداد 92 20:12
دعا فراموش نشه علیرضا جان
دلت مثل من سیاه نیست
برام دعا کن

حتما عموی مهربونم.
شما که دلتون خیلی پاکه.
زهره(مامان.فاطمه)
17 مرداد 92 2:08
بی التماس من برایم سهمی از دعا بگذار.
الهام عزیزم نکنه سرت شلوغ باشه منو یادت
بره.
برای سلامتی همه فرشته های
کوچیک روی زمین دعا کن گلم.



معلومه که یادم می مونه زهره جون
شما مثل خواهرم می مونی.
چشم حتما. ایشالا امام رضا بطلبه به همین زودی بری زیارتش.
بهزاد
17 مرداد 92 7:44
سلام علیرضا...بهت رای دادم..امیدوارم برنده شی..یا علی

سلام عمو بهزاد
یک دنیا ممنونم ازتون.
تنهاترین معلم
17 مرداد 92 14:55
سلام علیرضا جان
امیدوارم خوب خوش و سربلند باشی
عیدتون مبارک
حیف که نمی تونم پیامک بفرستم چون الان ایران نیستم اما آرزو می کنم اول بشی

سلام معلم عزیزم
ممنونم.
عید بر شما هم مبارک
ان شااله هر کجا هستید سلامت و پیروز باشید.
ممنون از آرزوی قشنگتون.
مامان ابولفضل
17 مرداد 92 15:20
التماس دعا....
خوش بگذره..

حتما.
ممنونم.
poori-7
17 مرداد 92 16:11
ممنونم عزیزم...
سعیمو میکنم تا اول بشی...

وای مرسی خاله جونم
دوستون دارم ده ه ه ه ه..تا
زهره(مامان.فاطمه)
17 مرداد 92 17:20
الهام خانم سلام اینقدر سرت شلوغه که
نظرمون رو هم تایید نمی کنی

این چه حرفیه زهره جون
من الان به وبلاگتون سر زدم آخه دلم برای فاطمه جون تنگ شده بود بعد که برگشتم الان نظر شما رو دیدم.
همه نظرات قبلی هم تایید شده شاید نظر شما ثبت نشده باشه. البته چند از شما رو دیدم و تایید کردم ولی نمی دونم منظورت کدوم نظر هست.
در هر صورت از این که باعث ناراحتی شما شدم معذرت میخوام.
رویا
17 مرداد 92 18:32
خواهش میکنم میگم فرشید هم رای بده.موفق باشید

ممنون عزیزم. لطف می کنی.
مامان ایمان جون
17 مرداد 92 19:20
عزیزم به وطن خوش اومدی


ممنونم خاله جونم.
مامان آرمينا
20 مرداد 92 17:49
عزيزم حتما من و دختري و همسري رو دعا كنيد .
پيشاپيش تولد عليرضا جون مبارك و كنار خانوادتون خوش بگذره.
سفر بي خطر .منتظر عكساي تولد گل پسر ميمونيم

حتما مریم جون
مگه میشه برای شما دعا نکنم.
تولد شما هم مبارک عزیزم.
تشکر از لطفت.