علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

کمک....کمک...

1392/5/14 1:51
نویسنده : الهام
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

نتایج جدید مسابقۀ نی نی شکمو امروز به روز رسانی شد.

و با وجود تلاش زیادی که داشتیم متاسفانه بعد از سقوط چهار پله ای از رتبۀ اول به چهارم در دور قبل، بار دیگر با سقوط یک پله ای از چهارم به پنجم مواجه شدیم!!!!

و هم اکنون با 696 رای در رتبۀ پنجم هستیم.

حتی یک رای ارزشمند شما دوست عزیزی که تا به حال رای نداده اید می تواند کمک چشمگیری برای بالا رفتن رتبه در جدول باشد. پس لطفا هم اکنون برای ارسال پیامک اقدام کنید و به ما کمک کنید. رقابت نفس گیری در پیش است.

از شما که همواره نهایت لطف را نسبت به ما داشته اید بی نهایت سپاسگزاریم.

تا عید فطر هنوز هم مهلت هست و ما هنوز هم فرصت داریم و با کمک شما می توانیم باز هم بالا برویم.

از لطف همگی سپاسگزاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

محبوبه مامان ترنم
12 مرداد 92 13:31
ای بابا.....
مگه بقیه چند تا چند تا رای می دن ؟
آخر هفته دارم می رم خونه مامانم. قبل از عید فطر تلاشم رو می کنم واسش.

200 تا 300 تا محبوبه جون
رقابت خیلی شدیده.
ممنون میشم عزیزم
تا می تونی تلاشت و بکن.
سلام منم بهشون برسون.
مامان طاها
12 مرداد 92 15:31
قول میدم شب که رفتم خونه مامانم اینا با گوشی مامان و بابام بهت رای بدم خوشگله.

خیلی لطف می کنید خاله جونم.
مامان عبدالرحمن واویس
13 مرداد 92 0:18
وای الهام جونم چه بدشدعزیزم
راستی بخاطرکم لطفی که میکنم منوببخشیدعزیز م بخداوقت کنم وسرعت نت هم بهتربشه میام عزیزم
شرمندتم بخدا

این چه حرفیه عزیزم
دشمنت شرمنده باشه.
من اصلا از شما انتظار ندارم گلم.
مامان بردیا
13 مرداد 92 1:53
ماماني خيلی خودتو اذيت نكني

چاره ای نیست عزیزم.
نجنبم همه زحمتی که تا به حال کشیدم هدر میره. چه کنم؟
محمد امین
13 مرداد 92 2:02
سلام و عرض ادب حتما در خدمت شما هستم > همین الان پیامک میزنم .
ah
13 مرداد 92 3:42
سلام بهت رای دادم خوشگله...
ღ♥ღ صحیفه نور ღ♥ღ
13 مرداد 92 4:28
سلام به کوچولوی نازنینم علیرضا خان نامدار خوبی خاله ؟ عکسهای قشنگتو دیدم الان و همین الساعه بهت رای دادم ماشالله به این پسر خوشگل پایدار باشی پسرم ...
الهام
13 مرداد 92 11:29
من :پاشو بیا!
تو :کجا؟
من :وبمون
تو :برا چی؟
من :آپم
نکته طالع بینی ایتالیایی + کمی خنده)[شیطونک]

نتیجه :منم بالاخره خوب میشم...!!!



الهام
13 مرداد 92 12:04
ممنون عزیزم



اختیار داری،دیگه تا اخرش هستیم باهات
ممنون الهام عزیزم.
مهسا
13 مرداد 92 12:59
سلام سلام. ممنون که به وبم سر زدی. منم به آقا پسر خوشجل شما رای دادم
مامان حنانه زهرا
13 مرداد 92 13:56
سلام عزیزم
ممنون که زحمت کشیدی وپیش ما اومدی
راستش اینقد رفتم وبه وبلاگا سر زدم ونظر گذاشتم ولی بعضیا به خودشون زحمت نداده بودن یه کوچولو بیان پیشم دیگه انگیزه ای واسه نظر گذاشتن نداشتم با این حال همیشه چند تا گل واسه یادگاری میذارم.خیلی خوشحال شدم دیدم اومدین
اینم به افتخار مامان بامعرفتی مثل شما هـــــــــــــــــــــــــــــــــوراواینام از لپ مادر وپسری
تقدیم باعشق

این چه حرفیه عزیزم
من دلم نمیخواد نسبت به دیگران بی تفاوت باشم.
این نهایت لطف شما رو می رسونه دوست خوبم.
مامان حنانه زهرا
13 مرداد 92 13:56
با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر در ارتباط باشیم
مرسی

خواهش می کنم دوستی با شما باعث افتخاره.
منم شما رو لینک می کنم.
مامان حنانه زهرا
13 مرداد 92 13:58
من با گوشی خودم رای دادم اما میگردم یه خط پیدا میکنم وبهش رای میدم

یک دنیا ممنونم عزیزم.
elena
13 مرداد 92 14:10
سلام عزیزم از دار دنیا دو خط داشتیم با هر دو خط به علیرضامون رای دادیم
ღ♥ღ صحیفه نور ღ♥ღ
14 مرداد 92 0:44
سلام به روی ماهت علیرضای قشنگم خوبی خاله جون ؟ خواهش میکنم گلم کاری نکردم .... چشم با گوشی بچه هام و همسرمم بهت رای میدم خوبه خاله
نيما
14 مرداد 92 13:06
چشم من رفتم كه به عليرضاي گل شما راي بدم راي دادم تمام شد خدا حفظش كنه
فرشین
14 مرداد 92 16:09
سلاممممم من بهت رای دادم کار جالبی کردین اینجوری ک مشخصه واسه اقا پسرتون وبلاگ درست کردین خ خوشحال میشم ک منو لینک کنی اسمم فرشته س...راستی فرشین اسم دختره
حامد
14 مرداد 92 16:30
سلام دستورتون اجرا شد به خانوادمم گفتم رای دادن179روبه 20008080200 ارسال کردن نماز روزه شما هم قبول باشه .
جوانی از بلوچستان
14 مرداد 92 18:06
باسلام من بهتون رای دادم ما رو از دعای خیر محروم نکنید
اسما
14 مرداد 92 18:24
اپم سر بزن
خاله الهام
14 مرداد 92 18:55
عزيز خاله ان شالله اين دفعه صعود كني واصـــــــــــــــــلا پايين نياي
آرا رو ديدم خيلي شديده

ممنون خاله الهام
ایشالا به لطف شما دوستان خوب.

اکبر
15 مرداد 92 0:12
سلام مامان علیرضا. از اینکه تا الان 45 رای برا کوچولوت جمع کردم خوشحال باش. خودم هم از اینکه تونستم به قولم عمل کنم خیلی خوشحالترم بازم تلاش میکنم. بخدا به تمام دوست و آشناها شماره و کد را فرستادم همشون هم بهش رای دادن و یکی یکی خبرم دادن. بخدا عین حقیقت رو گفتم. دیگه بقیش با خدا.
اکبر
15 مرداد 92 0:17
بازم سلام.
همشون پیام رو فرستادن و پیام نینی وبلاگ رو دریافت کردن.
خیلی هاشون فکر میکنن مسخرشون کردم.

سلام اکبر عزیز
یک دنیا ممنونم از محبت شما
حق دارند، نی نی وبلاگ هم ما رو مسخره کرده، والا!
اکبر
15 مرداد 92 0:38
من فقط انجام وظیفه کردم چون قول هم داده بودم.
هیچ وقت قولی نمیدم که نتونم انجامش بدم.
ان شالا که شما هم موفق باشی و خبر پیروزی علیرضا کوچولو هم به ما برسه.

خیلی به ما لطف کردید
ایشالا بتونیم لطف شما رو جبران کنیم.
الهام
15 مرداد 92 1:05
چشم علیرضا خان همین الان رای میدیم
الهام
15 مرداد 92 1:15
حتما گلم قوووووووووووووول

مرسی خالۀ مهربونم.
هدیه بیدی
15 مرداد 92 1:57
رای دادم.
mojtaba
15 مرداد 92 11:50
سلام ...

به علیرضا کوچولو رای دادم ...

اگه مایل به تبادل لینک هستن منو با نام جالبترین ها لینک کنین و بهم بگین که به چه نامی لینکتون کنم

سلام ممنون
با افتخار لینک شدید
خیر ببینید.
poori-7
15 مرداد 92 11:59
من خودم موبایلمو دزدیدن...با موبایل مامانم رای دادم با مال بابام و داداشم هم شب رای میدم...به جز وبلاگم جای دیگه ای نمیرم...ولی سعی میکنم واستون رای جمع کنم...

ممنونم پوری عزیزم
خیلی لطف می کنی
خیر ببینی
poori-7
15 مرداد 92 12:02
لینکتون کردم...

ممنون عزیزم.
poori-7
15 مرداد 92 12:13
گذاشتم...ایشالله اول بشه...
مهتاب_(تو وب فرشین)
15 مرداد 92 12:23
مامان علیرضا سلام.منم مهتاب.

بااینکه زیاد حالم خوب نبود هم خودم رای دادم هم به چند نفر دیگه گفتم رای دادن الان هم یه خط دیگه پیدا کردم رای بده..

ایشالله برنده شی علیرضا.
برای منم
خیلی دعا کنین.

راستی آدرس سایتو گذاشتم میتونین هم عضو بشین هم لینکمون کنین.

سلام مهتاب عزیزم
خیلی لطف کردی.
باشه هم لینک می کنم و هم عضو میشیم.
یک دنیا ممنونم از محبتتون.
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:32
سلام دوســـت جونم
شما رو با افتخار به دیدن
آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم...
قالبهای جدیدی اضافه شدن
که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست

بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید..........

ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد

همراه با نمونه کار

اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی

از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید...

مادام منتظر حضور مهربونتونه

با کمال میل دوست عزیز.
موفق باشید.
همسفر
16 مرداد 92 2:01
سلام امیدوارم عشق مادریت پایدار باشه .من هم مامان امیرعلی ام به ما سربزن

سلام.ممنونم عزیزم.
حتما میام بهتون سر می زنم.
منتظر
16 مرداد 92 16:20
راستی به روزم
سادات
17 مرداد 92 15:07
سلام به علیرضاکوچولو ومامان جون پر تلاشش...
عید برشماهم پیشاپیش مبارک
چشم بهتون رای میدم....
انشاآ...رتبه خیلی عالی بیاری

سلام به دوست خوبم.
طاعاتتون قبول باشه.
ممنون از رای ارزشمندتون
ان شااله و به لطف شما
علی
20 مرداد 92 16:13
در خواست تبادل لینک.

چرا که نه، با کمال میل.