علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

هورا... هورا...

1392/5/19 3:55
نویسنده : الهام
2,740 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را هزار مرتبه شکر که بالاخره این رقابت نفس گیر به پایان رسید و ما از امروز می توانیم مادرمان را ببینیم!!

و اینجانب علیرضا خان نوری از بین 753 نی نی ناز، با مجموع 1216 رای و با سه رای اختلاف با نفر سوم در مکان چهارم قرار گرفتم.

از تلاش و همراهی تمامی دوستان صمیمانه سپاسگزاریم.

جایزۀ نقدی این مسابقه اهدایی به موسسۀ محک هست از طرف دوستان رای دهنده. قبول باشد دوستان عزیزم.

به امید بهبودی همه کودکان مبتلا به سرطان

فعلا خیلی شب است، فردا با پست "اندر حکایت جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ" به روزیم.

_________________________________________________________________________

بد خواب نوشت:

حالا که مادرمان از چند شبانه روز تبلیغات خلاص شده و می باید دمی بیاساید خواب به چشمانش نمی آید و در پی ویرایش عکس مان است برای ارسال.

این هم عکس انتخابی ما جهت چاپ در مجلۀ شهرزاد

این گل پسر امیر علی پسرِ تنها خالۀ ماست (خالۀ راستَکی) که نوروز امسال با هم انداختیم. مادرمان این عکس مان را خیلی دوست می دارد و می گوید نگاه ما و امیر علی خیلی قشنگ است. کلاً مادر ما از عکس های مصنوعی و غیر طبیعی آتلیه ای خوشش نمی آید. چیکار کنیم دیگر ما و بابایمان هم باید به حرفش گوش دهیم، مادرمان است دیگر، نمی توانیم که عوضش کنیم!!

فقط آرزو می کنیم نی نی وبلاگ این عکس ما را باز پس نفرستد و از ما نخواهد که عوضش کنیم آخر مادرمان از باز پس فرستادن عکس مان بدجوری دچار یأس فلسفی می شود!!!

نکتۀ فنی این جاست که مادرمان یک عکس هم از عدسی خوران ما برای مسابقه ارسال کرده بود ولی هیچ تبلیغی برای آن انجام نداده بود و امروز دیدیم این عکس با کد 166 دارای 32 رای می باشد.

http://www.niniweblog.com/images/festival92/166.jpgهمین جا اعلام می کنیم رای هایی که این عکس به دست آورده، حلال ترین رای است!! تازه بیننده دس دسی کردن ما را ندیده است و رای داده است!!! آخر نی نی وبلاگ موقع تایید عکس دس دسی ما را سانسور کرده است!!

این هم مدرک حلال ترین رای...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

زهره (مامان فاطمه)
19 مرداد 92 2:16
چهارررررررررررررررررم شدی تبریک واقعا.
تبریک خیلی خیلی زحمت کشیدی عزیزم.
ایشااله توی همه مراحل زندگیت جز نفرات اول باشی.

یک دنیا ممنونم خاله جونم
ایشالا فاطمه جون هم همیشه موفق باشه

پرهام ومامانش
19 مرداد 92 2:18
تبریککککککککککککک الهام جون

ممنونم عزیزم
همه اش از لطف شما دوستان خوب بود.
خاله هنگامه
19 مرداد 92 13:02
عزیزم تبریک میگم که چهارم شدی.مهم اون چشمای خوشگلته که تو تمام دنیا اوله.

ممنونم خالۀ مهربونم.
شما لطف دارید. چشمهاتون قشنگ می بینه.
بهار
19 مرداد 92 14:00
وایییییییییییییییی !علیرضا جان مرد کوچک قصه های مامان مبارک باشه خاله . و از اون مهمتر تبریک به مامان به خاطر تلاشهای شبانه روزیش و به خاطر محبتی که به بچه های محک داره .خدا قبول کنه ازتون .و سلامتی و شادکامی رو برای تو پسر ناز و خانواده دوست داشتنیت ارزو میکنم .


ممنونم بهار عزیزم
همه اش بخاطر لطف و حمایت دوستان خوبی چون شما بود.
خدا حفظتون کنه.
دوقلوهای افسانه ای
19 مرداد 92 14:11
روزگار عجیبی است...

این روزها

انگار آدم ها...

به دست هم پیر می شوند

نه به پای هم!...

-------------------------------

سلام الهام جون نتیجه رو بهمون خبر بده هاااا


سلام
ممنونم مریم و محبوبۀ عزیزم
الان میام پیشتون.
Spring
19 مرداد 92 14:11
سلام
تبریک میگم عزیزم شما همیشه واسه ما اولی

سلام
ممنونم دوست عزیزم
همۀ این ها بخاطر تلاش های بی وقفۀ دوستان خوبم بود.
پیروز باشید.
s-a
19 مرداد 92 14:23
علیرضا جان تبریک میگم . انشاااه مرد بزرگی بشی و در مسابقه زندگی هم جز
اولی ها باشی

ممنونم دوست مهربونم.
ایشالا شما هم همیشه پیروز باشید.
اکبر زرنگ
19 مرداد 92 14:45
سلام.
امیدوارم عباداتتون مورد قبول خدا قرار گرفته باشه.

خواستم بدونم نتیجه مسابقه چیشد.

سلام
به لطف دوستان خوبی مثل شما علیرضا نفر چهارم شد.
الان میام و بهتون سر می زنم.
یک دنیا ممنونم از لطفتون.
زهره(مامان.فاطمه)
19 مرداد 92 15:40
سلاااااااااام بیا وبلاگم سر بزن

سلام. الان میام زهره جون.
الهام(مامان اميرحسين)
19 مرداد 92 15:41
مبارك باشه عزيزم
شايسته برنده شدن بودي!!


ممنونم دوست خوبم.
خیلی لطف دارید.
mamane m@ni
19 مرداد 92 15:52
آفرین خاله تبریک می گم
ولی ما منتظر اول شدنت بودیما
ایشالا همیشه تو زندگی موفق باشی
مامانی واقعا خسته نباشید واقعا سنگ تموم گذاشتی برای گل پسرت
از طرف ما حتما ببوس روی ماهشو

ممنونم خاله جونم.
میخواستم بگم ایشالا دفعۀ بعد ولی یادم اومد که مامانم دیگه پشت دستش و داغ کرده که تو این مدل مسابقات شرکت کنه!
×××××
ممنونم دوست عزیزم
دستت و می بوسه.
مامان آوینا
19 مرداد 92 17:03
مبارکه ایشا اله در مسابقات اصلی زندگیت اول بشی

ممنون خاله جونم.
مامان محمدطاها
19 مرداد 92 17:12
زیارت قبول
برگشتید؟؟؟؟؟
برای رتبه چهارم از صمیم قلبم باورکنید از صمیم قلبم تبریک میگم


هنوز نرفتیم عزیزم
سه شنبه عازم مشهد هستیم.
ممنونم به لطف شما بود که چهارم شدیم.
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 17:59
تبريك ميگم.موفق باشي عزيزم
پيشاپيش زيارتتون قبول

ممنونم عزیزم
منم به شما تبریک میگم.
الهی که همیشه علی جون سلامت باشه و سایه تون روی سرش.
میام پیشتون و شما رو لینک می کنم.
leyla
19 مرداد 92 18:42
سلام من اومدم رای هم دادم ولی دیر،به امید بهبودی همه کودکان

سلام عزیزم.
همین که اومدی برام یک دنیا ارزش داره لیلای عزیزم.
خیر ببینی
امیدوارم هیچ کودکی مریض نباشه.
یلدا
19 مرداد 92 20:13
سلام عزیزم هنوز وقتش تموم نشده؟یا الان وقت داره؟من از وبلاگ عشق من اومدم یلدامحمدی.

سلام یلدای عزیزم.
وقت تموم شده گلم
ولی همین که بی تفاوت نبودی و اومدی یک دنیا برام ارزش داره.
آدرس وبلاگت رو نذاشتی که بیام پیشت. تو گوگل هم گشتم نتونستم شما رو پیدا کنم.
الهی که عاقبت به خیر بشی دوست خوبم.
اگه باز هم اومدی آدرس وبلاگتون و بذارید.

ندا
19 مرداد 92 20:17
سلام الهام عزیز من پیام تو رو و درخواست رای دادان به علیرضای گلم رو دیدم و اومدم بگم که بهش رای دادام و امید وارم که بتونه موفق بشه و تلاش های شما بی نتیجه نمونه
از طرف من پیسر کوچولوتو ببوووووووووس

یک دنیا ممنونم عزیزم.
خدا رو شکر که دوستان خوبی مثل شما اطرافم هست.
دستت و می بوسه ندا جون
الهی که عاقبت به خیر بشی.
موفق باشی.
ندا
19 مرداد 92 20:23
آخ آخ آخ الهام جون فکر کنم دیر بهت خبر دادام که بهش رای دادم حالا اشکال نداره موفقیتتون رو تبریک میگم

اشکالی نداره ندای عزیزم
مهم اینه که می بینم هنوز هم اطرافم کسانی رو دارم که نسبت به من بی تفاوت نیستند.
poori-7
19 مرداد 92 20:49
دوست داشتم اول بشید ولی نشد دیگه...علیرضا چوچولو تبریک میگم بهت...ایشالله همیشه موفق باشی و کلا واسه مامانت و بابات و خانوادت افتخار بشی...

ممنونم پوری عزیزم
این نهایت لطف شما رو می رسونه.
به لطف شما دوستان عزیز بود که رای جمع شد. خسته نباشید.
یک دنیا ممنونم از لطفتون
خاله اریسا خانوم
19 مرداد 92 22:46
تبریک عزیزم.عیدتم مبارکککککککککک.ایشالا همیشه و همه جاموفق باشی گل پسر.منم دلم برا شما تنگ شده بود.بسلامتی رفتید مشهد؟

ممنونم عزیزم.
عید بر شما هم مبارک.
ایشالا سه شنبه همین هفته عازم هستیم.
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 7:44
سلام عزیزم
شما هم با افتخار لینک شدید

سلام.
ممنونم.
فاطمه
20 مرداد 92 7:52
سلام تبريك ميگم

سلام.ممنونم دوست عزیزم.
شما رو با افتخار لینک می کنم.
مامان امین
20 مرداد 92 8:05
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبالکههههههههههههههههههه
تو خود نمره بیستی تو مثل هیچ کسی نیستی

وااااااااااااااااای
یک دنیا ممنونم خاله فهیمۀ عزیزم.
شما هم خالۀ بیستی هستید.
خاله الهام
20 مرداد 92 8:37
سلام عزيز خاله
خيلي خيلي تبريك ميگم ان شالله در همه مراحل زندگيت هم موفق باشي عسلم

آفرين الهام جون چه كار قشنگي ميكني كه به موسسه محك هديه ميكني

سلام عزیزم
یک دنیا ممنونم بابت تبریکت الهام جون.
اگه لطف و کمک شما نبود اصلا ممکن نبود بتونیم رای جمع کنیم.
منم به شما تبریک میگم. رتبه آرتمیس جون هم خیلی خوب بود.
از طرف همه رای دهنده ها اهدا شد به محک. ایشالا خدا قبول کنه.
محبوبه مامان ترنم
20 مرداد 92 12:56
سلام عزیزم.
چند روز نبودم دلم تنگ شده بود واسه شما و علیرضا جونم.
تبریک می گم . چهارم هم خیلی خوبه بین این همه شرکت کننده.
ایشااله که توی همه مراحل زندگیش موفق باشه علیرضای عزیزم.
چه جای خوبی هم هدیه دادی جایزه اش رو. قبول باشه الهام جان.
خدا علیرضا رو واسه تو و دل پاک و مهربونت حفظ کنه.
راستی مشهد میری التماس دعا.
ایشاالله که خوش بگذره بهتون.

سلام گلم.
من بیشتر دلم برای ما تنگ شده بود.
رسیدن به خیر.
ممنونم بابت تبریکت. این رای ها همه به لطف دوستان خوبی چون شما جمع شد.
خدا ترنم جون رو هم برات حفظ کنه عزیزم.
حتما یادم می مونه.
موفق باشید.
الهام مامان محمدحسین
20 مرداد 92 13:50
تبریک می گم کوچولو دوست داشتنی....

ممنونم خالۀ عزیزم
شما رو لینک می کنم تا با هم دوست باشیم.
مامان سويل و اراز
20 مرداد 92 14:35
سلام الهام جون
يه تبريك جانانه واسه تو كه تلاش كردي و زحمت كشيدي و تبريك ديگه به گل پسري كه به عنوان نيني شكمو اتخاب شد ايشالا هميشه موفق باشين عزيزم
عكسشو بعد چاپ تو مجله بذار ببينيم

سلام عزیزم
ممنون از این همه لطفت نسبت به ما
منم به شما تبریک میگم عزیز دلم.
حتما میذارم ببینید..
یه دختر خوب
20 مرداد 92 16:45
وبت زیباست علیرضا کوچولو
مرسی ب وب من امدی
عزیزم تو مسابقه اول شدی؟
من ی مدت ب وبم سر نزدم پیامکم نفرستادمولی انشالله اول شدی

نه خاله جونم چهارم شدم
ولی نگران اول نشدنم نیستم خالۀ مهربونم.
اشکالی نداره
مهم اینه که الان اومدید و با هم دوست شدیم.
یه دختر خوب
20 مرداد 92 16:47
عزیزم اسم منم الهام
راستی با اسم همون علیرضا کوچولو لینکتون کردم

از آشنایی با شما خوشحالم الهام عزیزم
ممنون منم شما رو لینک می کنم.
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:44
سلام دوستم.
با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید

سلام عزیزم
عید بر شماهم مبارک.
حتما. اومدم گلم.
مامان آرمينا
20 مرداد 92 17:53
بازم تبريك ميگم
عزيزم بالاخره زحماتت نتيجه داد و موفق شدي واسه جايزه خيلي كار خوبي كرديد قبول باشه

ممنونم مریم جون.
از طرف شماها بود که رای دادید و زحمت کشیدید.
مامان عطرین
20 مرداد 92 20:20
به به مبارکه خسته نباشی الهام جون

من بعد مدتها اومدم وبمو به روز کنم گفتم اول سری بزنم ببینم علیرضا مسابقه را چکار کرد بعد برم به کار خودم برسم بهر حال تجربه خوبی بوده و ممنونم از اینکه اونو با کمال صداقت با ما هم در میون گذاشتی من هر وقت بیام کل پستای همون صفحه را میخونم اما اصولا یک نظر میگذارم چون نمیخوام کیفیت فدای کمیت بشهو همیشه هم به اینهمه عکسی که میگیری و مطلبی که مینویسی ماشالا میگم امیدوارم سایه ات بالای سر علیرضا چان همیشه مستدام باشه

سلام عزیزم.
ممنون که به یاد ما بودی.
خوشحالم کردی که اومدی.
خواهش می کنم این حداقل کاری بود که از من ساخته بود
شما خیلی لطف می کنی باور کن آمار نظرات اصلا برام مهم نیست و همین که میای خوشحالم می کنی...
روی ماه عطرین جون و می بوسم.
مامان آوینا
21 مرداد 92 1:20
ای داد بیداد خاله جون چه پست جالبی گذاشتی در عین اینکه نشون میده دلت چقدر خونه، حسابی حال دادی و حال گرفتی. بازم شما. مامان ما که حاضر نیست یه عکس درست و حسابی از ما برای وبلاگمون بگیره جه برسه بفرسته و اینقدر زحمت بکشه. بوس بوس

ممنونم آوینا جون.
من از دست کسانی که بی تفاوت بودند ناراحت نشدم شاید به هر دلیلی حق داشتند و الان هم ناراحت نیستم. من برای وقت ارزشمند خودم که هدر رفته ناراحتم.
ایشالا مامان هم عکس های مسافرت شمال رو به زودی میذاره تا ما بیایم ببینیم.
ریحانه(مامان پارسا)
21 مرداد 92 9:18
مبارک باشه عزیزم لیاقت داشتی با این همه سعی و تلاش جزء برنده ها باشی خدا قوت الهام جون.


ممنونم ریحانه جون.
مامان امین
21 مرداد 92 10:03
الهام جون واقعاً مادر نمونه ای هستی که برای رأی آوردن آقا علیرضا این همه وقت گذاشتی. خدا قوت برای دستیابی به آرزویت نهایت تلاشت را بکن حتی اگر امکانات محدودند. الهام جون شما باید به خودتون افتخار کنید که چنین پشتکاری دارید نه اینکه خودتون رو سرزنش کنید به خاطر حرف دیگران. انسان هر چه قدر تلاش کنه نمی تونه نظر همه رو جلب کنه چون سلیقه ها متفاوته پس نگران حرف دیگران نباش و فکر نکن این وقتی که برای آقا علیرضای گل صرف کردی بیهوده بوده مطمئن باش که در آینده آقا علیرضای گل ما هم برای شما وقت خواهد گذاشت. (قانون کارما) در ضمن از این پست هم شما هم ما نکته های خیلی خوبی یاد گرفتیم ممنون از شما دوست عزیز

ممنونم فهیمه جونم.
این نهایت لطف شماست.
خدا می دونه که به خاطر حرف دیگران ناراحت نیستم اون مطالب و فقط برای گوشزد کردن نکات اخلاقی نوشته ام.
شاید اونها هم به هر دلیلی حق داشتند...
خودم ناراحتم که ماه رمضونم هدر رفت و آرامشم...همین...
البته از نتیجه راضی هستم و خوشحالم که عکس علیرضا رو چاپ می کنند و در آینده می بینه و شاید خوشحال باشه.
ممنونم از نظر کرانبهاتون فهیمه جونم.
arash
21 مرداد 92 22:22
سلام آبجی خیلی خوشحال شدم منم به شما و کوچولوی نازتون تبریک میگم ایشالا تو همه مراحل زندگیتون موفق باشید. منم یه ساعت پیش رسیدم خونمون جاتون خالی
mamane m@ni
26 مرداد 92 0:58
واااااااااااااای چقدر اون پستت طولانی بود واقعا به پیام بازرگانی احتیاج داشت ولی من تا شانزده ی مرداد رو خوندم می دونم دیگه چیزی نمونده که تموم شه ولی باور کن نمی تونم ادامه بدم
تو فرصت آینده حتما ادامه اش رو می خونم

قربونت عزیزم
حالا فکر کن نوشتنش چقدر سخت بود!!!
نمیخواد همه اش و بخونی عزیزم
چیز مهمی نیست، برای خودم جالبه فقط!
aysan
26 مرداد 92 14:18
سلام، موفقیتتونو تبریک میگم

سلام. یک دنیا ممنونم
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 13:44
تبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتتریک میگم عزیزم

ممنونم خاله جونم
نیلی
11 شهریور 92 14:26
هرچنددیر.......ولی تبـــــریک میگم...

ممنونم نیلی عزیز
کاش آدرس وبتون و می ذاشتید می اومدم پیشتون.