علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

خبر تازه چه داریم؟!؟!

1392/7/1 9:19
نویسنده : الهام
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان

خبر.... خبر...

خبر اول این که دیروز و امروز را میهمان مهد بوده ایم و تازه به منزل بر گشته ایم...

و دومین خبر: ساعت 7 از منزل حرکت خواهیم کرد، زیرا بالاخره امام رضا ما را نیز طلبیدقلب

نکات مهمی که وجود داشت این بود که ار آن جا که ما در حرم حضرت معصومه، معصومانه خوابیدیم از طرف ایشان سفارش شدیم به برادرشان امام هشتم، و این گونه شد که ما نیز طلبیده شدیم...

بعد از این که بر خلاف سال های قبل، امسال توفیق حاصل نشد که بتوانیم روز میلادش را درکنار حرم مطهرش جشن بگیریم، مادرمان بسی دچار یأس فلسفی شدند...

دیروز به صورت کاملا اتفاقی مادرمان بعد از شنیدن مکالمۀ دو نفر از همکاران با یکدیگر متوجه شدند که ارگانی که ایشان در آن مشغول خدمت هستند، در مشهد مهمانسرا دارد...

از آن جا که همۀ دوستان و فامیل مان ساکن مشهد هستند ما همیشه به دلیل رفت و آمد به منزل ایشان از یک سفر صرفاً زیارتی  محروم می شدیم... چون از یک طرف مسیر تا حرم طولانی بود و از طرف دیگر دید و بازدیدها آن قدر وقت گیر بود که اجازه نمی داد بتوانیم چندین بار به حرم برویم...

به دلایل مذکور امشب بعد از رسیدن، خاله جانمان ما را به منزل خود خواهند برد تا نصف شبی به اتفاق امیر علی و مصطفی خان، آنقدر به زمین و زمان بکوبیم تا همسایه ها شاکی شوند!!! البته ما فقط یک شب را قصد داریم در منزل خاله جانمان بگذرانیم و بقیۀ اوقاتمان را در مهمانسرای نزدیک حرم خواهیم گذراند... البته هنوز به خاله جانمان چیزی نگفته ایم و عن قریب است که درگیر یک جنگ جهانی شویم!!!عصبانی

مادرمان دیشب تا آخرِ وقت در رفتن تردید داشتند ولی امروز صبح که مثلِ همیشه ایشان را از همان برق های سه فازِ معروف گرفت، به خواست خدا در عرض سه ساعت کارهای مربوط به مهمان سرا و بلیط و هماهنگی های مربوط به آن صورت پذیرفت و ما به همراه خاله نسرین و مادرمان عازم مشهد مقدس هستیم... تازه حتی بابا و دایی محسن مان را نیز نمی بریم آخر امام رضا فقط ما را طلبیده استاز خود راضی البته برای ما که خیلی خوب شد... ان شاءاله تا باشد از این برق های سه فاز و چهار فاز و ... رو به بالا!!!

نائب الزیارۀ تمامی دوستان عزیز هستیم... ما هر روز قبل از رفتن به حرم نظرات را چک خواهیم کرد اگر هر یک از شما کار خاصی داشت خوشحال می شویم بتوانیم انجام دهیم....

ما را حلال کنید....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

صدف
31 شهریور 92 17:44
سلام خوب هستید ؟
یک دنیا از لطفتون ممنونم.
سفرتون هم بی خطر انشالا . ممنون که به یادم هستید. التماس دعا

حتما صدف عزیزم.
مگه میشه شما رو یادم بره.

خاله هنگامه
31 شهریور 92 19:48
خوش به حالتون که امام رضا(ع) شما را طلبیده.التماس دعا.مامان علیرضا تو رو خدا مواظب پسر خوشگلمون باش و زودبرگرد.

خیلی به یادتون بودمم هنگامه جون.
برای شما و بچه ها مخصوص دعا کردم
الهام مامان محیا
1 مهر 92 0:03
واای خوش به حالتون
تو رو خدا یه چیزی به امام رضا بگین که اون قدر دلش برامون تنگ بشه که توی یه ماه ما رو هم بطلبه
انگار کم سعادت شدیم
خیلی حرفهای گفتنی به امام رضا دارم که بنویسم میشه یه دفتر .
التماااااااااااااااااااااس دعاااااااااااااااااا
شدیداااااااااااااااا

الهام جون.براتون خیلی دعا کردم و خواسته تون و از امام رضا خواستم. مهم اینه که دلتون خیلی میخواد برید زیارت. شک ندام که اگه بخواید برای آقا کاری نداره که شما رو بطلبه. مطمئنم به زودی به زیارتشون مشرف می شید.
ی ذختره خوب
1 مهر 92 8:41



الهام
1 مهر 92 11:58
سلام خانومی

عزیزمی...

بسلامتی،خوش بگذره...التماس دعا

پیشاپیش : زیارت قبول[بوسه]

سلام عزیزم.
برات دعا کردم الهام جون.
ایشالا به زودی عروس بشی
مامان کیامهر
1 مهر 92 13:01
لطفا سلام ما را هم برسونین و دعا کنین قسمت ما هم بشه .

سلام عزیزم. به یادتون بودم و براتون دعا کردم. ایشالا به زودی مشرف بشید پابوس آقا.
خاله الهام
1 مهر 92 15:55
خوش به حالت خاله جونم كه سفارشي داري ميري زيارت
الهام جونم اميدوارم اينبار بتوني با آرامش زيارت كني
التماس دعا گلم


سلام خاله الهام عزیزم
ایشالا قسمت شما بشه.
خدا رو شکر این بار با آرامش نسبیِ بهتری زیارت امکان پذیر شد
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:32
التماس دعا

براتون دعا کردم زهرا جون.
مامان محمدطاها
2 مهر 92 5:12
خیلییییییییییییییییییییییییی التماس دعا

براتون خیلی دعا کردم عزیزم.
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 11:20
وای خداااایا خوش بحالتون . تابستون نرفتید مشهد یامن اشتباه میکنم .خلاصه یادت نره دعامون کنی .سلام مخصوص به امام رضا برسون بگوو امسال هم مارو بطلبه.

بله تابستون هم رفتیم منتها فرصت خوبی برای زیارت جور نشد، خیلی مختصر بود.
ایشالا قسمت بشه به زودی برید زیارت. ما که دعا کردی امام رضا شما رو بطلبه. خدا کنه که دعای ما مستجاب بشه.
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 11:21
سلام الهام جونم مواظب خودت وعلیرضای عزیزم باااااااش .
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 14:02

بلاخره دیدمت الهام جون خیلی خوشحالم

قربونت عزیزم. ممنونم از لطفت.
ی ذختره خوب
2 مهر 92 17:30
صندلی داغ شماره 2 باحضور مجتبی بدووووووووووووووووووووو
فاطی
2 مهر 92 20:53
سلام عزیزم
التماس 2اااااااااااااااای فراوون

به یادتون بودم و براتون دعا کردم.
mamane m@ni
3 مهر 92 1:02
خوش به حالت علیرضا جون که طلبیده شدی
فقط و فقط التماس دعا
ایشالا سفر خوبی داشته باشید
منتظر خوندن سفرنامه تون هستیم

ایشالا قسمت شما هم بشه به زودی.
براتون دعا کردم عزیزم.
به زودی در این مکان یک سفرنامه به ثبت خواهد رسید.
الهام مامان محیا
3 مهر 92 19:09
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
صدف
3 مهر 92 21:14
سلام . خوبین؟
از سفر برگشتین؟
خوش گذشت؟
زیارت قبول .
منو هم دعا کردین ؟؟

سلام عزیزم.
بله دیروز اومدیم.
ممنون عزیزم.
جاتون خیلی خالی بود صدف عزیزم. براتون مخصوص دعا کردم.ایشالا قسمت بشه به زودی برید زیارت.
مامان پارسا
4 مهر 92 8:08
التماس دعا

عزیزم به یادتون بودم.
مامان محمدحسین
4 مهر 92 15:57
خیلی خیلی التماس دعا...

براتون دعا کردم مامان محمد حسین جون. ایشالا هر چی خوبیه خدا بهتون بده.
مامان بردیا
5 مهر 92 23:00
به سلامتی.ایشالا خوش بگذره.زود برگردین دلمون تنگ میشه

ممنونم عزیزم. ایشالا قسمت همه بشه.
ما خیــــــــــلی بیشتــــر...
مامان آرمينا
6 مهر 92 0:36
سلام الهام جون تولد آوينا جون رو تبريك ميگم به وبلاگ آوينا رفتم ببخشيد ولي يه سوال داشتم شما هموني هستيد كه كنار عليرضا جون هستيد ؟آخه خيلي مشتاقم كه شما دوست خوبم رو ببينم وبدونم كه با اون تصويري كه از شما دارم نزديك هستيد يا نه؟

سلام عزیزم.
ممنون مریم جون.
بـــــــــــــله خودمم. حالا شبیه تصویر ذهنی شما هستم؟
منتها صورتم پیدا نیست وگرنه به مهدیه جون می گفتم حذفش کنه متاسفانه به خاطر شرایط کاریم نمی تونم عکسم و تو وب بذارم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مهر 92 10:58
نیومدی هنوز

اومدیم عزیزم. به زودی به روز میشیم.
صدف
6 مهر 92 17:40
کجایی علیرضاخان ؟ دلمون برات حسابی تنگ شده مرد کوچک

همین جا زیر سایۀ شما صدف جونِ مهربونم.ما بیشتر دلتنگتون شدیم
مامان حنانه زهرا
7 مهر 92 12:41
مامانی یه دنیا ممنون که تنهام نذاشتین وپیشم اومدین

وظیفه ست عزیزم.