علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

به سوی شرق

1392/10/1 23:44
نویسنده : الهام
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزتر از جانمان

به دنبالِ اتمامِ ترم و متعاقباً پایان کلاس های مادرمان و به لطف پروردگار فردا صبح عازم ولایت هستیم.

بعد از رسیدن و اسکان در ولایت، پست مربوط به شب یلدا روی نت خواهد رفت و ما میزبان شما دوست عزیزمان هستیمقلب

فرا رسیدنِ اربعین حسینی را تسلیت عرض می نماییم و از تک تک شما دوستان التماس دعا داریم.

علی رغمِ خط و نشان کشیدن های بابایمان مبنی بر نبردنِ ما و مادرمان به مشهد باز هم اگر توفیق نصیب شد و خداوند قبول کرد نائب الزیاره همۀ دوستان هستیمماچ فقط شما دعا کنید فرصتی پیش آید و بابایمان ما را به مشهد ببرد چون دلمان خیلی تنگ شده استخیال باطل

بسیار دلمان برایتان تنگ می شود... به امید دیدارِ مجازی شما دوستانبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ستارگان آسمان من
2 دی 92 22:28
التماس دعا
فهیمه
3 دی 92 12:01
سفر بخیر عزیز گلم
مامان محمدحسین
3 دی 92 14:45
خاله من دعا میکنم برین مشهد شما هم برای ما دعا کنین که دیگه جیغهای بنفش نکشم و مامانم رو اینقد حرص ندم....
(زهره)مامان فاطمه
3 دی 92 15:54
سفر بیخطر عزیزم التماس دعا
خاله فاطی
3 دی 92 23:09
سلام عزیزم التماس دعا خوش بگذره
امیرمهدی کوچولو
3 دی 92 23:49
سلام الهام خانم شما رو به خدا هروقت مشهد تشریف میبرید مرا هم دعا کنید چون من از اونجا و از حرم آقا امام رضا علیه السلام خیلی خاطره دارم. سالهای 70 تا 74 هم اونجا دانشجو بودم.( دانشگاه فردوسی )
مامان عبدالرحمن اویس
4 دی 92 9:55
خوش بگذره عزیزم
خاله الهام
4 دی 92 11:01
عزيزم يلدات مبارك منتظر سفرنامه يلداييت هستيم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 دی 92 12:07
به اقام سلام منو برسون و التماس دعااااااااااااا خیلی خیلی خیلی محتاج دعاااااااااااااام
ستارگان آسمان من
5 دی 92 3:41
به سلامت عزیزم ...التماس دعا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:25
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!