علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

با آرزوی بهترین ها

1391/12/22 23:39
نویسنده : الهام
842 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام....

بالاخره مامانم امروز تعطیل شد و ما به امید خدا فردا عازم مشهد هستیم....پیش خانواده مامان و بابا و یا به عبارتی خانواده خودم....

آره خودم میدونم و مطمئن باشید به یاد همتون هستم و اگه خدا قبول کنه نایب الزیاره هستم.... آخه نیست که دل ما بچه ها خیلی پاکه دعامون زود زود مستجاب میشه...

یه مدت ما نیستیم البته با شناختی که من از مامانم دارم ول کن نیست اونجا هم یه جایی پیدا میکنه برای ثبت دست گل های به آب داده شده توسط من بی گناه مظلوم.....

در هر صورت میخوام بهترین ها رو براتون آرزو کنم و پیشاپیش سال نو رو به همگی تبریک بگم....همتون و دوست دارم...

بعد از تعطیلات بازم میام با کلی ماجرای تازه...

دلم براتون تنگ میشه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
23 اسفند 91 8:00
مامان الهام ایشالا که در کنار خانواده بهتون حسابی خوش بگذره ولی ما هم دلمون تنگ میشه براتون اگه براتون امکان داشت کارهای این گل پسرو ثبت کنید.


ممنون گلم.
گلبرگ
23 اسفند 91 17:53
سفر بخیر...
علی رضا جون و الهام عزیز، زیاد برامون دعا کنید


به روی چشم.
مامان کیامهر
23 اسفند 91 18:12
سلام خوشا به سعادتون . اختصاصی به یاد ما هم باشین. سال خوبی داشته باشین . روی ماه گل پسری را ببوسین


چشم عزیزم.ممنون
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:54
عزیزم عیدتوون مبارک
زیارت هم قبوووول