علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

منحنی های رشد من

1391/12/21 20:10
نویسنده : الهام
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفتیم مرکز بهداشت یک نقطه به هر کدوم از منحنی های رشد من اضافه شد و از اونجا که مامانم به خودش اعتماد نداره که بتونه این منحنی رشد ها رو تا وقتی بزرگ تر شدم برام نگه داره ازش عکس گرفته و میذاره اینجا که جاش امن امن باشه.

خدا به خیر کنه آخه میدونی این روزهای آخر سال مامان داره کامپیوتر رو هم خونه تکونی می کنهYellow Head Funny Smiley و هر چی عکس از قبل مونده که وقت نداشته بذاره رو میذاره تا پروسۀ دست گلهایی رو که من به آب دادم کامل کنه.

 بابام میگه مردم عکس های قشنگ بچه هاشون و انتخاب می کنند و میذارند تو وب اونوقت مامان تو هر وقت یه دسته گلی به آب میدی سریع همون و میذاره با کلی پیاز داغ.... خلاصه اینکه بابام فکر میکنه با این گزارشات فردا دیگه کسی به من زن نمی ده...Yellow Head Funny Smiley بابام خیییییییییییییییییییلی آینده نگره این طور نیست....Yellow Head Funny Smiley 

اینم منحنی وزن من از تولد تاحالا:

و اینم منحنی قد من:

و این هم از دور سرم:

و این هم اولین رد پای من در این دنیا:

نه جانم اسم مامانم و تو بیمارستان خط نزدند بچه پرورشگاهی و سر راهی هم نیستم مامانم به خاطر شرایط کارش مجبور شد با فتوشاپ پاکش کنه.اصلش موجوده شما نگران نباشید....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
22 اسفند 91 8:06
مقدمت گلباران. سالم باشی و تندرست