علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

عیدی خاطره جون

1391/12/21 16:49
نویسنده : الهام
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

امروز طبق معمول دوشنبه ها ساعت یک مامانم منو گذاشت مهد و رفت سر کار. و قرار بود بابام ساعت 6 بیاد دنبالم. وقتی اومد خاطره جون مهربون مربی مهدم یه کارت تبریک سال نو و یه سبزه داد به بابام برای من. میدونم خیلی دلت میخواد کارت منو ببینی....

این کارت و خودش برای همه بچه ها درست کرده بود و کلی زحمت کشیده بود واقعا ممنونم خاطره جون...داخل کارت رو هم ببین...

و توش این متن قشنگ رو نوشته بود:

بابام سبزه رو تو ماشین جا گذاشته در اولین فرصت عکس سبزه رو هم مامان میذاره تا من همیشه یادم بمونه که خاطره جون چه هدیه قشنگی بهم داده... و اینم سبزه...

منم قراره فردا به خاطره جون عیدی بدم البته به شیوه خودم... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
22 اسفند 91 8:04
سلام الهام جون، عید شما و آقا علیرضای گل پیشاپیش مبارک.من با اجازتون شما را لینک کردم.


ممنون عزیزم.عید شما هم مبارک. منم شما رو لینک میکنم