علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

من و بعبعی ها....

1392/1/17 16:53
نویسنده : الهام
4,131 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی من تو تعطیلات کلی بعبعی ناز دیدم و دنبالشون دویدم تا اونا رو بگیرم ولی نمیدونم چرا از من فرار می کردند من فقط می خواستم نازشون کنم...

اینجا هم دارم به بعبعی ها کمک می کنم برن خونشون که یه وقت خدای نکرده گم نشن و مامانشون دعواشون کنه...

و حالا دارم بعبعی ها رو به طرف میز غذا هدایت می کنم....

فکر می کنم بعبعی ها باید خیلی تشنه باشند میخوام شیلنگ آب و ببرم و بهشون آب بدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امین
18 فروردین 92 9:04
سلام مامان الهام معلومه این گل پسر حسابی از طبیعت اونجا لذت برده و همه چیز و از نزدیک لمس کرده چه سعادتی بهتر از این، ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی عزیز گلم


سلام عزیزم.واقعا حسابی لذت برد. ممنون با آرزوی بهترین ها برای شما.
مامان ایمان جون
19 فروردین 92 17:05
ماشالله چه پسر ناز و ماجراجویی درست مثل پسر من (البته تعریف از خود نباشه)
علیرضا جون چند تا از اون بعبعیی ها رو با خودت میاوردی
تو این اوضاع و احوال گرونی خیلی به دردت میخوره ها
مامانی به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم

مرسی خاله جون. حتما
شکوه
19 فروردین 92 19:02
سلام خوبی.این ادرس وبلاگمونه تونستی سر بزن و نظر بده.امیدوارم اطلاعاتش مفید باشه


باشه عزیزم. حتما می بینم.
آقا آرمان
30 فروردین 92 16:29
علیرضا بچه نباید باهرکس و هرچیز بازی کنه چون شاید خدایی نکرده دچار بیماری شود توهم اشتباه کردی که رفتی کنار بعبعی ها اشکال ندلره مهم اینه که به تو خوش گذشته