علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

آموزش دوچرخه سواری به شیوه علیرضا

1392/1/20 9:56
نویسنده : الهام
604 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مامانم به وبلاگ امین جون سر زده بود و از دوچرخه سواری امین جون لذت برده بود و از اونجا که واقعا!!! جوگیر شده بود تصمیم گرفت عکس هایی رو که از دوچرخه سواری به شیوه بزرگترها از من تو تعطیلات گرفته بود بذاره تو وبم....

اصولا من تو تعطیلات اصلا تو خونه بند نمی شدم البته اگه شما هم یه جایی با اون همه جذابیت می رفتید درست مثل من رفتار می کردید و هر کسی وارد خونه می شد سریع می رفتید جلوش و خودتون رو براش لوس می کردید تا شما رو ببره ددر...

یه روز که خونه آقاجونم بودم یهو یه دوچرخه که برای مهدی پسرعموم بود و براش کوچیک شده بود و حالا تو انباری آقا جونم جا خوش کرده بود توجه منو به خودش جلب کرد. سریع رفتم سراغش و با کمک آقا جونم یه کم دوچرخه سواری کردم... حالا میخوام به نی نی های دیگه هم آموزش بدم...ببین...

اول از همه وسایل مورد نیاز: یه دوچرخه که زیاد فرقی نمیکنه چه شکلی یا چه مدلی باشه چون همه مدل رو آموزش دادم، یه مامان که زیاد براش مهم نیست که لباسای شما کثیف بشه و رشد خلاقیت شما براش در درجه اول اهمیت قرار داره، یه آقاجون مهربون که برای شما وقت میذاره....

و حالا اصل مطلب:

قدم اول اینه که دوچرخه رو از نظر فنی چک کنیم.....البته این کار فقط برای این دوچرخه که یه مدت استفاده نشده انجام میشه... نی نی های عزیز شما که هر روز از دوچرخه تون استفاده می کنید لازم نیست از نظر فنی چکش کنید مگر این که مورد مشکوکی ببینید(معنی مشکوک رو می تونید از مامانتون بپرسید)

حالا چک کردن فنی دوچرخه....ابتدا از بزرگتر خود بخواهید دوچرخه را نگه دارد تا شما همه قسمت های اون رو چک کنید...

اگر دوچرخه شما کمک داشت می توانید از همون اول سوار بشید و با رعایت قوانین و مقررات گاز بدید ... ولی اگه مثل این دوچرخه کمک نداشت باید به این شیوه عمل کنید...

اگه بزرگتر شما مثل آقا جون من مسن باشه مجبورید از خودتون هم مایه بذارید و یه کم هل بدید....به این صورت...

حالا دیگه شما خیلیییییییییییییییییییییییییی دوچرخه سوارید و با این آموزش حرفه ای شدید و به اصرار باید از بزرگترتون بخواید که دوچرخه رو ول کنه تا به تنهایی هنرتون و نشون بدید...

و صد البته بدیهی ست که دوچرخه تون می افته و اوخ خ خ میشه... موقع اوخ شدن دوچرخه اصلا نترسید و با کمال خونسردی لبخند بزنید تا بزرگترتون به شما اعتماد کنه و شما رو با دوچرخه تنها بذاره...

و حالا که کسی نیست استرس شما هم کم شده و می تونید چرخ دوچرخه تون رو بچرخونید و از دوچرخه سواری به این شیوه لذت ببرید...

امیدوارم از آموزش دوچرخه سواری لذت برده باشید. حالا برید و حالشو ببرید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلبرگ
20 فروردین 92 10:48
ممنون علی رضاجون، کمک زیادی بهمون کردی عزیزم

خواهش میکنم خاله جون
مامان امین
20 فروردین 92 13:37
جیگر این گل پسر دوچرخه سوار، خاله چقدر حرفه ای دوچرخه سواری رو توضیح دادی راستی خاله جون به نظر من برای بچه هایی که وب ندارند هم می تونی داخل کانون ها کلاس بزاری و تعلیم بدی


فکرخوبیه باید با مامانم صحبت کنم. تو این اوضاع اقتصادی وخیم خیلی ایده خوبیه و به خانواده هم کمک میشه.