علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

آخه چرا؟؟؟؟؟

1392/1/21 22:44
نویسنده : الهام
431 بازدید
اشتراک گذاری

اصلافکر نکنید دارم شکلات می خورم... آخه کدوم نی نی شکلات و با این همه حرص و ولع میخوره؟؟؟؟

این چیزی که دارم میخورم خیلی خوشمزه ست!!!

وای ی ی ی ی دندونم شکست بس که زور زدم امان از دست این مامانی که این همه مهرشو عوض می کنه. این مهر اون مهری که همیشه می خوردم نیست کلی رو مهر قبلی کار کرده بودم و تازه حالا راحت می تونستم بخورمش. این یکی هنوز گوشه هاش نپریده و خوردنش سخته..... 

ای وای بازم مامان اومد و من الان شکلات خوشمزه ام و از دست میدم... هنوز میخواستم بلند شم مثل همیشه مهر و محکم بزنم به دیوار تا لبه هاش بپره و خوردنش راحت تر باشه...

حیف شد... من نمیدونم چرا بزرگترا اجازه نمی دن ما آزاد باشیم....من که ماشین بنز و اسباب بازی گرون قیمت و سفر خارجه نخواستم ... یه مهر میخوام که همش فقط یه ذره خاکه... خاااااااااااااک.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
21 فروردین 92 23:12
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


چشم عزیزم.حتما.
مامان امین
22 فروردین 92 15:03
ای شیطون بلا مگه مامان جون بهت غذا نمی ده که مهر می خوری؟ این گل ها رو امین جون گفته برات بزارم عزیز گلم

آخه وقتی مهر این قدر خوشمزه ست چرا غذا بخورم... اونم تو این گرونی الان.
مرسی امین جونم.دوست دارم....
گلبرگ
25 فروردین 92 17:44

مامانی یکی از دلایل مهرخوردن بچه ها کمبود آهنه

راستی نمیدونستم!!!
مامان زهرا
27 فروردین 92 1:16
چقدر قشنگ توصیف میکنی شیطونی های پسرتو افرین به این همه صبر و حوصله اصلا عصبانی هم میشی

مرسی لطف داری.آره چه جورم عصبانی میشم!!!