علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

آموزش سرسره بازی در منزل...

1392/1/22 10:35
نویسنده : الهام
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های عزیز امروز با آموزش سرسره بازی در خونه های کوچیک مثل خونه خودمون در خدمت شما هستیم....

نی نی های مهربون چون مامان های ما همیشه سرشون شلوغه انتظار نداشته باشید تو خونه همش با شما بازی کنند البته حق دارید اگه انتظار داشته باشید که در طول روز دو یا سه ساعت با شما بازی کنند....

حتما می پرسید پس بقیه ساعات روز رو چیکار کنید؟؟؟ بهتون میگم....

باید از وسایل خونه کمک بگیرید و با اونا برای خودتون پارک درست کنید... مثلا این صندلی می تونه سرسره خوبی باشه...ولی باید از راهش وارد بشید...این طوری..

بچه ها هرگز در منزل سریع سراغ چیزی نرید و اونو برداریدچون مطمئنا ازتون می گیرند...به این شیوه رفتار کنید..

اول از همه کمی دور و برش رژه برید و اونو ور انداز کنید بعد آروم کمی بهش دست بزنید و منتظر عکس العمل بزرگترهاتون باشید...اگه چیزی گفتند لبخند ملیح بزنید و به کارتون ادامه بدید...

در اینجا ما به همین شیوه برخورد می کنیم و این صندلی رو میاریم وسط و حالا اونو برعکس می کنیم....و میریم روش و سر میخوریم و میگیم اوووووخ خ خ ...

و حالا که از نور فلش دوربین متوجه حضور بزرگترتون میشید به شیوه خودتون رفتار می کنید و فقط لبخند می زنید این طوری...

و حالا می تونید از سرسره بازی در آپارتمان های کوچیک امروزی لذت ببرید...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد طاها
22 فروردین 92 10:46
سلام


خیلی مطالب وعکسای زیبایی گذاشتید


خدا نی نی نازتونو نگه داره


یه سوال داشتم


من میخوام موضوعات وبم رو دسته بندی کنم مثل شما اما موضوعی که ایجاد می کنم نمی دونم چه جوری میتونم مطالب قبلیمو بیارم زیر مجموعش کنم


امیدوارم متوجه منظورم شده باشید


ممنون









من تمام پست های قبل رو ویرایش کردم و بهش موضوع دادم.منتهی اول تاریخ نوشتن پست رو باید نگاه کنید و طبق همون تاریخ تاریخ پست رو هم ویرایش کنید. البته من چون چند ماه بیشتر نیست که مطلب می نویسم این کار ساده بود اگه مطالبتون زیاده خیلی وقت می بره. شاید راه دیگه ای هم وجود داشته باشه که من ازش بی خبرم.






مامان امین
22 فروردین 92 14:55
من جیگر این پسر ناز برم که با اون هوش سرشارش بازی ها رو کشف میکنه و سخاوتمندانه در اختیار همه قرار می ده. مامان الهام ماشالا پسرتون خیلی باهوشه، بچه هایی که باهوشند دوست دارند به همه چیز دست بزنن و کشف کنند مثل آقا علیرضای گل


مرسی مامان امین جون.شما لطف دارید. به باهوشی امین جان که نیست!!!
مامان آرمينا
22 فروردین 92 20:19
اي جان با بازي هاي شيرينش تو رو خدا مواظب پسملي با اين شيطناتش باشي


نگاری
22 فروردین 92 20:37
سلام
جونم عزیزم
وروجک منم بیام سرسره بازی؟

آره خاله جونی خوشحال میشم با شما بازی کنم..
مامان طاها
23 فروردین 92 0:36
ای جانم چقدر شیرینه این پسر.
این مامانیه هنرمندشم انقدر جالب متن رو نوشته که آدم موقع خوندنش کیف میکنه.

مرسی.لطف دارید.
مامان نی نی باربد
23 فروردین 92 2:11
سلام مامان مهربون پسر شیرینی دارید خدا حفظش کنه از وبلاگ شادتون خوشم مییاد از طرف من گل پسرتو ببوس

ممنون عزیزم.شما لطف دارید.
گلبرگ
25 فروردین 92 17:43
لذت بردم علی رضا جون، آریا هم از این کارا زیاد انجام میده... منم کلی خوشم میاد


آقا آرمان
29 فروردین 92 11:19
علیرضا بیا شهر ما با هم بریم تاب و سرسره بازی

مرسی عزیزم.باشه حتما.راستی شما کجایی هستید؟شما هم تشریف بیارید تهران به هم بریم دَدَر...