علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

ورزش ورزش سلامتی...

1392/1/23 16:11
نویسنده : الهام
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم با کامیونم بازی می کنم که مامانم میزنه شبکه ورزش...

وای این عموها چقدر باحال یک دو سه می کنند...درست مثل وقتی من میرم خونه خاله و با فاطمه یک دو سه می کنم...فکر کنم اینا از من و فاطمه یاد گرفتند...منم کم نمیارم و به سرعت از جا می پرم و میرم جلو تلویزیون...

از اون جا که منم چند روزه که خوب غذامو خوردم بازوهام خیلی قوی شده و زور داره از تو بازوهام میزنه بیرون... پس مجبببببببورم خودم و تخلیه کنم و باهاشون ورزش کنم....و از همه مهم تر کم نیارم..

حالا روی پنچه می دوم و اولین حرکت و خیلی آکروباتیک انجام می دم...

ای بابا من که خودم یه ورزشکار حرفه ای هستم...من و با این عموها چه کار... اصلا ببینم اینا بلدند مثل من ورزش کنند...

نه جانم هنوز زوده اینا مثل من حرفه ای عمل کنند من خودم استاد ورزشکاریم دیگه.... پس باید به صورت خودمختار عمل کنم و به جای تقلید از عموها به طور مستقل عمل کنم و خلاقیت به خرج بدم....پس شروع می کنم به حرکت دایره وار به شیوه خودم...

البته این حرکت و هر وقت در اوج ترکوندنم و یا تلویزیون آهنگ شادی پخش می کنه انجام میدم.مادرجونم هم همش نگرانه که یه وقت سرم گیج نره و زمین بخورم....ولی من مشکلی ندارم،یعنی فعلا ندارم....

به نظر شما اگه من در کنار این عموها برم شبکه ورزش و برای مردم آموزش بدم بهتر نیست... یه جورایی روحیه مردم هم عوض میشه...این طور نیست؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان کوچولو
23 فروردین 92 18:31
آخی عزیزم شیطونیاشو دوس دارم ..
اِ مامانی لاکپشت ما اونجا چی کار میکنه ؟؟[hr
مامان ایمان جون
23 فروردین 92 20:15
وای علیرضاجون فدات شم
تو چقدر با نمکی آخه عزیزم
اون عموها تازه باید بیان از تو یاد بگیرن خوشگل خاله
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای علیرضا جون

مرسی خاله جونم.منم بوووووووووووس
مامان امین
24 فروردین 92 10:08
خاله جون به نظر من اگه شما بری برای تلویزیون کار کنی وقتی ببینن که حرفه ای عمل می کنی دیگه نیازی به موندن اون عموها نمی بینن و همشون رو مرخص می کنن. قربون اون قد و بالای ورزشکارت

مرسی خاله جون.از این که به من اعتماد به نفس میدید ممنونم.
گلبرگ
25 فروردین 92 17:41
آفرین به این همه تمرکز