علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

عدسی خیلی خوشمزه ست...

1392/1/23 23:40
نویسنده : الهام
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

من تازه از حموم اومدم و مامانی لباسامو پوشیده و یه ظرف از عدسی که پخته برام آورده تا بخورم و خودش رفته تو آشپزخونه....

این کارشو خیلی دوست دارم میخواد منو مستقل بار بیاره....

من فکر می کنم مامانی زحمت کشیده برام عدسی پخته و باید همشو بخورم...اصلا فکر نکنید من خیلی گرسنمه و یا از قحطی در اومدم...نه من فقط به خاطر این که دل مامانم نشکنه دارم می خورم...اصلا خودت ببین و قضاوت کن...

خسته نباشی مامانی حالا باید دوباره منو ببری حمومیییییییییییییییییییی!!!

احساس می کنم مامانم یه خورده شوکه شده و میخوام روحیه شو عوض کنم پس هوس می کنم شادی کنم و شروع می کنم به دسسسسسسسسسسسسست دسسسسسسسسسست...

و حالا با دو قاشق اقدام به خوردن می کنم که مامانم خییییییییییلی خوشحال باشه...مامانی برو خوش باش و حالشو ببر....

ممنونم مامانی که اجازه دادی هم حال کنم و هم غذا بخورم...دیدی چقدر خوب غذامو خوردم...حالا فقط باید لباسامو بشوری...کثیف شدن لباسام به این همه حالی که از غذا خوردن بردم نمی ارزیدنیشخندنیشخندنیشخند؟؟؟؟؟(اینم یه روش برای این که وقتی لباسامونو کثیف می کنیم از دل مامان در بیاریم...)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدطاها
24 فروردین 92 7:23
عزیییییییییییییییزم
ماشاالله
آفرین الهام جون با دیدن این صحنه خوب تونستی آرامشتو حفظ کنی
من که فکر نکنم دلشو داشته باشم

مرسی عزیزم...چاره ای نیست دیگه!!!
مامان امین
24 فروردین 92 10:10
دست مامان گلت درد نکنه که غذای مقوی برات درست کرده معلومه خیلی خوشمزست که شما این طوری با حرص و ولع می خوری نوش جونت عزیز گلم


مامان عبدالرحمن واویس
24 فروردین 92 15:11
سلام مامانی خوشحال شدم به وبم اومدین باافتخارلینکتون میکنم

خواهش میکنم عزیزم. منم شمارو لینک می کنم.
مامان نی نی باربد
25 فروردین 92 2:06
نوش جون خاله جونی .معلومه که دست پخت مامانی خیلی خوش مزه است جای ما هم بخور


مامان ایمان جون
25 فروردین 92 16:25
آفرین علیرضا جون بیخود نیست که من اینقدر از تو خوشم میاد,غذا رو باید دو لپی خورد مثل مردا
فداششششششش


گلبرگ
25 فروردین 92 17:41
آفرین پسر مستقل، ادامه بده...
خدا حفظت کنه


مامان آرمينا
26 فروردین 92 17:19
نوش جونت بشه عزيزم واقعا كارات بامزن خاله جون

لطف دارید خاله جونم