علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

دعا.... و دعا.....

1392/1/28 14:23
نویسنده : الهام
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

ممنون میشم ازتون که به وبلاگ دوستمون آنیتا جون به آدرس زیر سر بزنید و برای سلامتی دوست خوبم و آرامش مامان جونش دعا کنید:

http://anita_samare_eshgh.niniweblog.com/

این روزها یکی از بزرگترین مشکلات بیماران نیاز به داروهایی است که وارد ایران نمیشه. اگر کسی از شما هست که به داروهایی که این روزها تو بازار نیست دسترسی داره و یا میتونه پیدا کنه به آنیتاجون و کوچولوهای دیگه ای که از بیماری رنج می برند کمک کنه.

دوستتون دارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدطاها
28 فروردین 92 16:07
خیلی وبلاگ تکون دهنده ایه
با اجازت منم همین مطلبو تو وبلاگم میذارم

خواهش میکنم عزیزم.منم چند وقته با آنیتا و مستانه جون آشنا شدم.تو رو خدا همگی دعا کنید و کمک...
مامان امین
28 فروردین 92 23:31
هان مشو نومید چو واقف نه ای ازسرّ غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور
بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است، متبرک کسی است که علیرغم همۀ رویدادها قلب خود را به سوی خدا می گیرد و می گوید: به «تو» توکل می کنم.
تصمیمات خداوند مرموزند اما همواره به نفع ما هستند.

100 درصد باهاتون موافقم.من با تمام وجودم اینو تجربه کردم و علت یه سری مسائل بعد چند سال برام روشن شد.
مامان طاها
28 فروردین 92 23:56
راستش انقدر عصاب خودم خورد هست که دلم نیومد به وبلاگشون سر بزنم چون میدونم اگه ببینمش و دقیقا بدونم مشکلش چیه حالم از اینی که هست بدتر میشه. فقط فقط میتونم براشون دعا کنم. ان شا الله که هر چی زودتر خدا شفاش میده.
آقا آرمان
29 فروردین 92 11:03
علیرضا جون منم قول میدم برای آنیتا جون دعا کنم وقتی به امامزاده شهرمون رفتیم برایش دعا می کنم