علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

سرآشپز علیرضا...

1392/2/4 18:49
نویسنده : الهام
515 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت دوازده شبه....بابام پای لپ تاپ نشسته و مامانم داره مسواک می زنه. منم مطابق همیشه دمپایی های قرمز مامانم و پوشیدم و دارم تو قلمرو خودم قدم می زنم تا مطمئن بشم همه چی رو به راهه و بعد با خیال راحت سرم و بذارم رو بالش و بخوابم...

با دمپایی های قشنگم می رم تو اتاق خواب جلوی آینه و خیلی احساس خوش تیپی بهم دست میده و سرمست از این احساس زیبا دوباره شروع می کنم به ادامۀ قدم زدن تو قلمرو خودم و میرم تو آشپزخونه....

احساس خوش تیپی ام فولِ فولِ ولی احساس می کنم هنوز هم می تونم خوش تیپ تر باشم...یهو چشم می افته به کلاه قابلمه. همیشه مامانم این کلاه قشنگ رو میذاره روی سر قابلمه. من همیشه آرزو داشتم یه کلاه شبیه این داشتم....آخه میدونی روش کلی گیلاس داره...گیلاس خوشمزه..

حالا که مامان نیست من می تونم از فرصت استفاده کنم و کلی با این کلاه حال کنم...این طوری....

و حالا که مامان اومده و منو می بینه بر خلاف انتظارم نه تنها ناراحت نمیشه کلی هم ذوق میکنه و کلی قربون صدقم میره و منم...." خواهش می کنم...من متعلق به همۀ شما هستم اُ اُ اُ...."

و از ترس این که کلاهم و ازم بگیرند و خوش تیپی منو ناقص کنند در میرم و مامان با دوربینش به دنبال من....و من شاد و خندان اَلفررررررررررررررررررررار...

و این هم یه ژستِ هنری با طراحی خودم از علیرضای تمام تیپ....

خوش تیپ شدم دیگه..مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای خوش تیپ شدن لازم نیست کلی هزینه کرد و لباس های گرون قیمت پوشید...

خوش تیپ شدن چند تا شرط داره: روی خوش و خندون، روی خوش و خندون، و روی خوش و خندون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
4 اردیبهشت 92 18:44
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید

باشه عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
4 اردیبهشت 92 20:38
وااااای پسرم چه نازشدی اینجا عجب پسرخوش تیپی

مرسی خاله جون که بهم اعتماد به نَفَس می دید...منم بووووووووووس
م
5 اردیبهشت 92 11:17
گر در روح، فروغ باشد در شخص، زیبایی خواهد بود. اگر در شخص زیبایی باشد، در خانه، هماهنگی خواهد بود. اگر در خانه هماهنگی باشد، در ملت نظم خواهد بود. و اگر در ملت، نظم باشد در جهان، صلح خواهد بود. «ضرب المثلی چینی»
خاله جون قربون اون چشهای سیاهت، شما در همه حال خوشتیپ و تو دل برو هستی عزیز گلم.

مرسی مامان امین جون.چه ضرب المثل قشنگی نوشتید.
مامان آرمينا
5 اردیبهشت 92 15:12