علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

کی کجا بشینه؟؟؟؟؟؟؟

1392/2/4 19:59
نویسنده : الهام
516 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم خسته از سر کار برگشته و من و از مهد آورده خونه. منم تو مهد حسابی خوابیدم و سرحالم و میخوام دوچرخه سواری کنم اونم نه به شیوۀ معمول....دو نفره میخوام دوچرخه سواری کنم...

هفتۀ پیش بابام منو برد پارک و چون من دوچرخه ام و نبرده بودم و از دیدن نی نی های دوچرخه سوار حسابی فیلم یاد هندوستان کرده بود با اصرار از باباجون خواستم تا منو سوار دوچرخه کنه و بابایی منو گذاشت پشت سر یه نی نی که با هم دوچرخه سواری کنیم و از پشت سر منو گرفته بود که نیفتم...

وقتی از پارک برگشتیم بابایی تازه فهمید چه اشتباهی مرتکب شده چون از همون روز اگه بابایی خونه باشه باید رو موتورم بشینه تا من پشت سرش سوار شم و اگه خونه نباشه من سوار موتورم نمیشم...و همش غر می زنم...

امروز هم خرسی رو آوردم و به مامانم حکم کردم که اول خرسی رو سوار کنه تا من پشت سر خرسی سوار شم.... این طوری...

و حالا یه پام و رو زمین می کشم و موتور و راه می برم البته دنده عقب....این کار و چند روزه یاد گرفتم قبلا فقط روی موتورم می نشستم و نق می زدم تا یکی بیاد منو راه ببره....

و خرسی همش می افته و من نق می زنم که مامانم دوباره بیاد خرسی رو بگیره تا من پشت سرش سوار شم و حساااااااااااااااااااااابی دارم رو اعصاب مامان خسته ام راه می رم....اینطوری...

حالا دیگه از خرِ شیطون پیاده شدم دست از سر مامانم برداشتم و میخوام فقط خرسی و خرگوش کوچولو و نی نی رو سوار کنم و ببرم دَدَررررررر....

این خرسی هم که اینقدر چاقه و رو موتور جا نمیشه و همش می افته...

منم از موتورسواری محرومش می کنم تا درس عبرتی بشه براش که دیگه رژیم بگیره و وزنش و کنترل کنه.... و حالا خرگوش کوچولو و نی نی رو می برم دَدَررررر تا حالشو ببرند....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازی
4 اردیبهشت 92 20:11
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داری ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.............؟؟؟؟؟

نازی عزیزم.من به هیچ کس نفرستادم و مستقیم رفتم یه عکس نشونم داد که اصلا شبیه کسی که واقعا دوست دارم نبود!
مامان عبدالرحمن واویس
4 اردیبهشت 92 20:41
ای جونم فدای بازی کردنات خاله جونمم
مامان امین
5 اردیبهشت 92 11:23
خاله جون ایشالا همیشه سالم و شاد باشی و همیشه تو رو در حال بازی و شادی ببینم.
مامان عبدالرحمن واویس
5 اردیبهشت 92 11:27
سلام الهام جون...........امروزداشتم تووبت سرمیزدم متوجه پست ثابت وبلاگت شدم ....چقدرباعلیرضاجون شبیه هستین خداواستون نگهش داره عزیزمممممممممم

مرسی عزیزم.خدا بچه های شما روهم حفظ کنه.
مامان ایمان جون
5 اردیبهشت 92 11:47
موتور سواری که تنهایی حال نمیده!مگه نه علیرضا جوووووووووون؟؟؟؟؟؟