علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

آموزش موتورسواری پیشرفته

1392/2/14 16:34
نویسنده : الهام
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

نی نی های عزیز امروز با آموزش موتورسواری وارونه در خدمت شما هستیم...

این آموزش برای اون دسته از نی نی ها طراحی شده که پاشون به رکاب موتور نمی رسه و نمی تونند خودشون رو با موتورشون ببرند گردش...

در مرحلۀ اول موتور خود را به حالت وارونه قرار دهید...اگه زورتون نمی رسه اصلا نگران نباشید من راهش و بلدم....

ژست وارونه کردن موتور به خودتون بگیرید و به صورت ممتد نق بزنید...اونقدر ادامه بدید که اعصاب بزرگترتون خورد بشه و خودش بیاد براتون برعکسش کنه. نگران نباشید نیاز نیست زمان زیادی رو نق بزنید بزرگترهای ما بی اعصاب تر از اونی هستند که فکرشو می کنید!!!(فقط برای خنده!!!)

پس از وارونه کردن موتور روش بشینید و اگه بزرگترتون داره از شما عکس می گیره فیگور گرفتن یادتون نره چون با وجود این اینترنت پر سرعت بعید نیست فردا عکس خودتون رو روی صفحۀ اول یاهو ببینید....مطابق شکل...

و اول از همه موتورو از نظر فنی چک کنید..

برای شروع لازم نیست خییییییییییییییییلی حرفه ای عمل کنید و تک چرخ بزنید می تونید با چرخوندن چرخ جلویی شروع کنید ...

سپس رکاب های موتور و به جای دسته ها با دستتون بگیرید و آروم پاتون رو روی گاز فشار بدید...نه خیلی فشار ندید یه وقت در اثر قدرت موتورتون خونتون نره هوا..

و به این صورت جای پاتون رو هم محکم کنید که ژست تون تکمیل باشه...

دقت داشته باشید که شما دیگه یه آماتور نیستید پس می تونید در حین موتور سواری تخمه و چایی بخورید، با گوشی تون صحبت کنید و یا مثل من تلویزیون تماشا کنید و یک دسته موتور و کنترل کنید...

در ادامۀ تلاش برای حس دیگر دوستی خرگوش کوچولو رو هم سوار موتورمون می کنیم و می بریم گشت و گذار...منتها این بار برعکس دفعات قبل دیگه اصرار نداریم خرگوش کوچولو جلو بشینه دلیلش و وقتی بزرگ شدم ازم بپرسید.. الان نمی تونم توضیح بدم چون حرف نمی زنم...

و در نهایت از این کارتون سرمست از شادی باشید..

حالا خرگوش کوچولو رو با موتور تنها بذارید و چرخوندن چرخ های عقب و تجربه کنید

و اگه اصرار داشته باشید مدت مدیدی به این شیوه موتورسواری کنید این آینۀ عبرت و ببینید و توجه داشته باشید که هر چیزی حدی داره...و ساعت دوازده شب وقت مناسبی برای موتورسواری وارونه نیست..

 دالللللللللللللللی..نه نگران نباشید خدارو شکر بخیر گذشت..

فقط دارم خودمو برای مامان و بابا لوس می کنم و از اونجا که چند وقته یاد گرفتم وقتی اوف میشم مامان و بابا منطقۀ اوف فَ رو بوس بوس کنند الان هم بعد از بوس بوس خوب شدم و خوابیدم...(بعضی وقت ها که بابا خونه نیست و من اوف میشم تا میاد قبل از سلام علیک اول باید بوس بوس کنه و من حسابی حواسم جَمعه...)

نی نی های عزیز امیدوارم این شیوۀ موتورسواری براتون مفید بوده باشه...و اون رو به دوستانتون هم آموزش بدید...خوش باشید و حالشو ببرید....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امین
14 اردیبهشت 92 16:42
خاله جون ممنون که موتور سواری رو بهمون آموزش دادید. منم از موتورسواری خوشم میاد. یه بار وقتی 18 سالم بود سوار موتور داداشم شدم. البته از این موتور الکی ها نبود. خیلی باحال بود. عزیزم موقع موتور سواری حواست رو جمع کن که اوف نشی.

آفرین به خالۀ موتورسوار خودم.باشه خاله جونم.
گلبرگ
15 اردیبهشت 92 0:22
مامان عبدالرحمن واویس
15 اردیبهشت 92 11:21
سلام خاله جون وقت داری به عبدالرحمن واویسم اموزش بدی اخه شما ماهرتری بهترمیتونی بهشون یادبدی.....................
واسمون یه وقت خالی کن تا بیایم اموزش موتورسواریییییییییییییییییییییییییییی

همه جوره در خدمتگزاری حاضریم.
مامان آیسلی
15 اردیبهشت 92 12:45
ممنون ازت خاله جون منم به آیسل این مدل موتورسواریو یاد میدم عزیزم

خواهش می کنم.قابل شما رو نداشت خاله جونم.
آقا آرمان
15 اردیبهشت 92 13:24
ولی من راه بهتری برای تو پیشنهاد میکنم
اگر توی خانه خودتان میز های کوچک پذیرایی دارید یک بالشت روی آن بذار و سوار شو اونجوری خیلی بیشتر حال میده
من دوتا دوچرخه دارم اما اینجوری بیشتر حال می کنم

باشه آرمان جونم.حتما امتحان می کنم.
مامان امیرمهدی کوچولو
15 اردیبهشت 92 15:27
علیرضاجون سلام
امیرمهدی هم این کارهارو خوب بلده مخصوصا وقتی که به هدفش نمی رسه فقط بلده نق بزنه.
حالا هرکاری که دوست دارید بکنید ایشالا بزرگ که شدین به حسابتون می رسیم.

سلام.آخه ما هنوز کوچیکیم...

مامان آوینا
15 اردیبهشت 92 20:51
سلام شازده، دست مامانتو ببوس خیلی برات وقت میذاره، من هر وقت به وبلاگت سر میزنم باید یه صفحه رد کنم تا به مطالب قبلی برسم.
میدونی مامانت بیکار نیست فقط خیلی خیلی عاشقته

می دونم خاله جونم.مرسی.
مامان طاها
15 اردیبهشت 92 23:52
خیلی آموزشت کامل بود خاله جون مرسی. طاهای منم موتورشو وارونه میکنه اما دیگه روش نمیشینه حتما این مدلم یادش میدم.
مامان زهرا
17 اردیبهشت 92 15:38
قربونت برم خاله جون با این موتور سواری
مامان مانی
20 اردیبهشت 92 0:05
تازه می فهمم چرا عنوان وبلاگ پسرت رو گذاشتی شیرین کاری های علیرضا الهام جون.
واقعا خیلی جالب بود.
راستی عزیزم منم با کمال میل لینکتون کردم

ممنون شما خیلی لطف دارید.