علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

چگونه خود را سرگرم کنیم؟؟

1392/2/18 15:10
نویسنده : الهام
7,868 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه اساسی حوصله ام تو خونه سر رفته و به هر چی متوسل میشم تکراری شده خیلی....

می رم کنار جاروبرقی ولی متاسفانه جاروبرقی هم دیگه منو خوشحال نمی کنه...اصلا فکرشو نمی کردم یه روزی از جاروبرقی که عشق چند ماه پیشم بود خسته شم....مامان خونه رو جارو می زنه و من اصلا جاروبرقی رو تحویل نمی گیرم...

تا این که:

از اونجا که خونۀ ما به لطف بازی کردن من همیشه میدون جَنگه تو خونه یه سر خودکار پیدا می کنم و با اون خودم و این طوری سرگرم می کنم:

دارم رفتار این آقای سرِ خودکار رو در عبور از این تنگه آزمایش می کنم...

و آقای سرِ خودکار از این ارتفاع سقوط آزاد انجام میدن.. و منم خیلی خوشحالم. حالا فکر می کنی این کار چه مدت منو سرگرم کرد؟؟؟

این دفعه حدود یه ساعت با این سر خودکار و جاروبرقی مشغول بودم..برای من که متولد مرداد هستم و مرتب تغییر موضع میدم یه ساعت خییییییییییییلی زیاده!!!

و بعد از این عمل انرژی بَر خیلی گرسنه شدم و اومدم به شیوۀ مردان بزرگ و ریش سفید رو مبل لم دادم و دارم بیسکوئیت می خورم...

مامان های مهربون ما بچه ها اونقدر هم متوقع نیستیم که تو این اوضاع اقتصادی برامون اسباب بازی های جورواجور بخرید ما خودمون و می تونیم تو خونه سرگرم کنیم...البته اگه بخرید اصلا بدمون نمیاد و دست شما رو رد نمی کنیم و ازتون می پذیریم!!!!!!!!!!!لطفااااااااااااااااااااااااا بخرید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:21
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___
گلبرگ
18 اردیبهشت 92 15:35
مامان عبدالرحمن واویس
18 اردیبهشت 92 23:01
الهام جون دست گلت دردنکنه پستات خیلی قشنگ وباحالن ازطرف من گل پسری روحسابی بوسه بارون کن

خواهش می کنم.این نهایت لطفت و می رسونه.
مامان امین
18 اردیبهشت 92 23:10
آخی عزیزم، حوصلت سر رفته، امین هم از صبح تا شب بازی می کرد، بعد ساعت 12 که می گفتیم برو بخواب می گفت من حوصلم سر رفته الهی بگردم واقعاً به بچه های این دوره خیلی ظلم میشه، پدر و مادرها همش باید کار کنن، بچه ها هم تنهای تنها باید خودشون، خودشون رو سرگرم کنند. عزیزم ایشالا مامان الهام لطف می کنن و یه نی نی دیگه برات میارن که با هم بازی کنید و سرگرم باشید. مگه نه مامانی مهربون زنده باشید و پایدار

ای بابا فهیمه جون.وقتی یادم میاد پارسال برای علیرضا چقدر دنبال پرستار مطمئن گشتم و با چه استرسی می رفتم دانشگاه و می اومدم تنم می لرزه!همین یه دونه شم بتونم درست تربیت کنم خیلی هنر کردم...البته برای کسایی که خونه دارند دوتا بچه خیلی بهتر از یه دونه ست.

دخملی شکلک
19 اردیبهشت 92 11:17
لینک شدی گلم

منم شما رو تو قسمت پیوندهای روزانه لینک کردم.
شهرزاد
19 اردیبهشت 92 13:24
چه مهندسی بشه این پسر
خدا حفظش کنه الهام جان
ببوسش از طرف من
با اجازت لینکت کردم

خواهش می کنم عزیزم.منم آنیتای گلم و می بوسم.