علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

رجب اومده...

1392/2/22 19:38
نویسنده : الهام
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..سلام...

اینو ببین:

حالا بگو تو مهد همش به من دس دسی و حرکات موزون آموزش داده میشه... نه جانم ما به موقعش حواسمون به همه چی هست و خاطره جون مربی مهدم لطف می کنه و برای همه مناسبت ها به ما کارت میده که یادمون بمونه به بزرگان دینمون احترام بذاریم...

راستی منم تولد امام محمد باقر و تبریک میگم....

یه سؤال فنی داشتم: این رجب کیه که همه به مامانم میگن رجب اومده! رجب اومده! قدر بدونید!

آخه می دونی منم میخوام قدر بدونم ولی نمیدونم باید چیکار کنم؟شما می دونید؟

حالا بی خیال بعدا خودم به شیوۀ مامانم سرچ می کنم و پیدا می کنم. آخه می دونی مامانم فکر می کنه هر چی تو اینترنت هست درست و مستنده غافل از این که خوب خیلی از اینا پایه علمی نداره...نمونه اش همین چیزهایی که مامان اینجانب می نویسه!!!که صد البته نه مستنده و نه علمی!!!

بگذریم ..خوب حالا که رجب اومده مبارکه! خوش اومده...

حالا که رجب اومده میشه هر شب برای شفای نی نی های مریض و مخصوصا آنیتا گلی دعا کنید آخه رجب اومده! رجب اومده! قدر بدونید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عبدالرحمن واویس
22 اردیبهشت 92 20:43
گل پسرم مبارک باشه انشاالله
الهام جون عزیزم برشماهم مبارک وقبول باشهههه

مرسی عزیزم
منتظر
22 اردیبهشت 92 21:51
سلام عزیز..ممنون از لطفتون که اومدید تو وبلاگ من...درواقع فکر نمیکردم بیاید چون معمولا شما مامانا درگیر وبلاگ نی نی هاتون هستید..بهرحال خوشحال شدم..راستی لینکتون کردم به اسم الهان خانم مامان علیرضا..یه چیز دیگه من خواهر( ناهید مامان فاطمه گلی )هستم وب شما رو از تو وبلاگ ابجی دیدم...یه وبلاگ دیگه هم تازه ساختم که موضوعش بنای یک زندگی مثبت هست ایشالا پربار شد خبر میدم تشریف بیارید (فعلا درگیر امتحاناتم هستم) بدردتون میخوره..التماس دعا

خواهش می کنم عزیزم.منم شما رو لینک می کنم.حتما بهم خبر بدید خوشحالم می کنید.موفق باشید.

منتظر
22 اردیبهشت 92 21:53
راستی یادم رفت این ماه مبارک بر شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم..ایشالا استفاده کنید..التماس دعای فرج

ممنون

پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:38
┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃┃



I love you too!!
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
23 اردیبهشت 92 11:55
سلام عزیزم
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد .

علیرضا جونو ببوس

مرسی عزیزم.ایشالا پربرکت باشه.
مامان امین
23 اردیبهشت 92 11:59
عزیز گلم دوست دارم.

من خیلی بیشتر هزار هزار تا...
مامان آیسلی
23 اردیبهشت 92 14:33
عزیزم این ماه براتون مبارک باشه وسرشاراز سلامتی وعشق باشه دوستتون داریم

مرسی عزیزم.و برای شما هم همین طور.