علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

شب آرزوها ....

1392/2/26 16:51
نویسنده : الهام
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستم...

امشب

لیلة الرغائب شب آرزوها،

که داری آرزوهای بزرگت رو بهش میگی...

و بهش میگی که لحظه ای نگاهش و ازت دریغ نکنه...

و بهش میگی برای داشتن جهانی بهتر منجی رو بفرسته...

و برای شفای بیماران دعا می کنی..

و برای عاقبت به خیریِ همه دعا می کنی..

و آرزوهای کوچیک و بزرگی که امشب زمان استجابت اون هاست...

آرزوم اینه که:

شب آرزوت پر باشه از ستاره های استجابت

التماس دعا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مححمدطاها
26 اردیبهشت 92 17:09
آرزومند بهترین آرزوهای آرزومندان هستم التماس دعا
سمیه
26 اردیبهشت 92 17:14
سلام دوست عزیز... امشب ما رو از دعاتون بی نصیب نگذارید
فروشگاه نادین
26 اردیبهشت 92 17:48
فروشگاه لوازم جشن تولد
مامان زهرا
27 اردیبهشت 92 14:33
سلام دوست جونی چه خوبه که دوست خوبی مثل شما هم مثل من اهل تهرانه خوبه حالا دوستیمون پر رنگ تر میشه بچه هامونم تقریبا همسن هستن

آره عزیزم.خیلی خوبه.
روژین
27 اردیبهشت 92 20:27
من شمارو لینک کردم

منم شما رو لینک می کنم عزیزم.
مامان نادیا ونلیا
28 اردیبهشت 92 0:22
ماشالا به این گل پسر
ما هم آپیم عزیزم

باشه گلم اومدم.