علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

سرسفیدی تا چه حد؟؟؟؟

1392/2/28 14:48
نویسنده : الهام
729 بازدید
اشتراک گذاری

سرسفید به چه کسی اطلاق می شود؟؟؟

خودت ببین دیگه....

امروز با مامانم رفتیم دکتر...آخه می دونی از اول بهار من به شدت آلرژی دارم و همش سرفه های خشک میان سراغم مخصوصا تو شب ها این در حالی است که من اصلا بهشون کاری ندارم خودشون اومدند تو گلو و ریه هام....باور کن...

و بخاطر طوفان های چند شب اخیر و گرد و خاک سرفه هام خیلی شدید شد و مامان نگرانِ من،منو برد دکتر...

و من اونجا یه لحظه آروم نگرفتم و تا وقتی تو نوبت بودیم(حدود سه ساعت) همش در و نشون می دادم و دستور بیرون رفتن و صادر می کردم...

آخه می دونی چند وقته مامان تو خونه دلش می گیره و دَدَرررر نرفته و از اونجا که من همیشه خیلی به فکر مامانم هستم  و به سلامت روح و روانش خیلی اهمیت می دم خواستم یه کم تو خیابون ها بگردونمش تا نوبت به ما برسه..

آقای دکتر برام اسپری ضد حساسیت داد و وقتی اومدیم بیرون خانم منشی نحوۀ استفاده از اسپری و به ما توضیح داد و من با دقت گوش دادم....

و اینک ما رسیدیم خونه.. و من سریعاً کار بدی کردم و میرم سراغ کمک اسپری (ماسک) و از تو جعبه درش آوردم آخه خیلی فضولیم!! نه کنجکاویم گل کرده بود...اگه شما هم جای من بودید همین کار و می کردید...البته فضولی مامانم بیشتر از من گل کرده بود و رفت سراغ اصل جنس یعنی اسپری..

هم اکنون دارم عکس العمل خرگوش کوچولو رو در مقابله با این ماسک زشت که خودم هم ازش خوشم نمیاد ارزیابی می کنم..

ولی همش فکر می کنم یه جای کار ایراد داره و سیستم من با سیستم خانم منشی متفاوته!!!

و بالاخره یافتم!!!!

و شروع می کنم به سرِ هم کردن سیستم خودم...

چند بار تلاش می کنم ولی احساس می کنم هنوز اون قدر ها هم تو این کار حرفه ای نیستم پس به شیوۀ خودم از مامانم کمک می گیرم..

و حالا یه سیستم فولِ فول دارم درست شبیه سیستم خانم منشی...پس می تونم خرگوش کوچولو رو از شر این سرفه های بد نجات بدم...بیا خرگوش کوچولوی نازم.. این برای سلامتیت خیلی خوبه پسر خوبی باش و اصلا گریه نکن درست مثل علیرضا!!!!مرد باش..

نفس بکش کوچولو..

و حالا کارم خیلی سخت میشه چون خرگوش کوچولو همش گریه می کنه...باید بگیرمش رو پام...

وای بچه ها احساس می کنم پای خرگوش کوچولو هم گرفته و منم که دکتر همه کاره باید کمکش کنم..

پس چند تا پاف هم نثار پای خرگوش کوچولو می کنم...

و در نهایت من در نقش یه دکتر همه کاره و همه فن حریف چند تا پاف می زنم به پشت خرگوش کوچولو..

خدا رو هزار مرتبه شکر که خرگوش کوچولو موجود زنده نبود و گرنه!؟!؟

مطمئناً زمانی که مهران مدیری فیلم مردِ همه فن حریف (مرد هزار چهره) رو می ساخت،  من تو این دنیا نبودم وگرنه از من به جای خودش به عنوان نقش اول فیلمش(مسعود شصت چی) استفاده می کرد و من می شدم آچار فرانسۀ کارهای مهم!!!

این یه بازی بود بچه ها ولی یادم می مونه همیشه وقتی کاری رو بلد نیستم و یا تخصصم در مورد اون کامل نیست بهش کاری نداشته باشم و اون کار و بدم به متخصص های همون کار تا انجام بدند... مطمئنا کار دنیا با انجام ندادن یه کاری که در تخصص من نیست رو زمین نمی مونه...

پس نخود نخود هر که رود سرِ تخصص خود... و بی خیال کار بزرگان...

و منم که نی نی ام و باید برم شیرم و بخورم.... بای ... بای....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 15:23
ماشالا واقعانم سرسفیدی هستی واسه مامانت
بچه های این دوره زمونه همشون باهوشن
ماشالا....
ایشالا که علیرضا جونمم زودی خوب بشه

مرسی خاله جونم.
مامان آرمينا
28 اردیبهشت 92 15:38
آفرين عليرضاي باهوش كه بالاخره راه استفادش رو كشف كرد
انشالله زودتر خوب بشي عزيزم

مرسی خاله جونم.
محسن
28 اردیبهشت 92 15:39
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید.
گلها
28 اردیبهشت 92 16:51
ارسال رایگان------ قیمت بسیار مناسب عرقیات باغ گلها مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
mani مامان طاها
28 اردیبهشت 92 17:59
کلاغا مریض بشن علیرضا خان ای مرد همه فن حریف. ماشاالله به آچارفرانسه نی نی وبلاگ
مامان امین
28 اردیبهشت 92 21:50
آفرین به آقا علیرضا که بالاخره فهمید که کار هر کس نیست خرمن کوفتن. عزیزم بلا به دور ایشالا که زود زود خوب بشی خدا نکنه گل پسر خوشگل ما مریض باشه. همیشه تندرست و سلامت باشی گل خاله

ممنون خاله جونم.
مامان کیان کوچولو
29 اردیبهشت 92 2:26
آخی عزیز خاله ایشالله که زودی خوب میشی ..
مامانی خوب پسرمون میخواسته ببینه چی به چیه
؟؟؟

آره واقعا.
مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 4:06
سلام خانومی یه پست در مورد روانشناسی کودکان دارم خیلی اموزنده و جالبه حتما بازدید کنین
مامان عبدالرحمن واویس
29 اردیبهشت 92 9:35
عزیزم خدابدنده انشاالله هرچه زودترخوب شی الهام جون خسته نباشی عزیزممممممممممممم
پرهام ومامانش
29 اردیبهشت 92 13:30
امیدوارم دیگه یه بار استفاده کنی ونیازی نباشه تمدیدش کنه تا اونم بشه مال خرگوشه فدات بشم که میدونی چی برای چیه

خدا کنه!!!جالبه که اصلا تاثیر هم نداره از دیروز تا الان چهار بار استفاده شده و بدتر هم شده...
مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 4:42
عسل خالشه دیگه این پسر طلا
مامان پارسا
30 اردیبهشت 92 8:36
آفرين به اين پسر باهوش

مرسی خاله جونم.