علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

سرخ ... آبی....

1392/2/29 13:43
نویسنده : الهام
769 بازدید
اشتراک گذاری

من آخرش خوب متوجه نشدم همین سرخ و آبی که همه میگن یعنی چی؟ و چرا بابام و عموم همش سر این چیزا با هم حرف می زنند...فقط حرف آااااااا!!!

منم بی طرفیم و نسبت به هر چی سرخ و آبی هست اعلام می کنم و استثنائاً در این یک مورد با سبک مامانم موافقم و به شیوۀ مامان رفتار می کنم و تصمیم دارم برای رهایی از هر گونه حرص و جوش و کُرکُری خونیِ رقیب، همیشه طرفدار تیم بالای جدول باشم...

حالا اگه طی بازی های لیگ تیم بالای جدول جاشو داد به یه تیم دیگه به راحتی تغییر موضع خودمون و اعلام می کنیم...به همین سادگی!!!

و اما...چند روز پیش که داشتم در ادامۀ پروسۀ کمک به مامان کابینت ها رو مرتب می کردم دو تا درِ ظرف ماست پیدا کردم یکی سرخ و یکی آبی...و ماجرا از همین جا شروع شد....

هر روز این دو تا رو با خودم می برم دَدَررر با موتورم... و از همه مهم تر این که باهاش روحیۀ خودم و مامانم و عوض می کنم ...این طوری...

من طبق معمول نشان های مخصوصم و دستم گرفتم و دارم تو قلمروم قدم می زنم که یه آهنگ شاد (آهنگ نقاشی نقاشی) از شبکه پویا شروع میشه و  شادی منم هم زمان شروع میشه...

و حالا دست هام خسته میشه ولی دلم نمیاد شادی نکنم آخه می دونی آهنگش خیلی شاده....

و حالا روی پنجۀ پا بلند میشم و شادی مو مضاعف می کنم...

و در اثر چرخیدن و افراط در ابراز شادی سرم گیج میره و می شینم...

دیدی به همین سادگی میشه با سرخ و آبی حال کرد و لذت برد...

پس چرا باید این همه انرژی مصرف کنم و برم استادیوم و حرف بد بزنم و حرف بد بشنوم و با دو تا گوش نسبتاً کر و یه سرِ کمی تا قسمتی در آستانۀ انفجار و اعصابی ناراحت برگردم خونه....

خوب معلومه دیگه من بایدم نظرم این باشه...چون من هنوز معنی عششششششششششششششششق به فوتبال و درک نکردم...

تازه الان دارم معنی شو می فهمم....

عشششششششششششششق فوتبال یعنی: کُرکُری خوندن و کَل کَل کردن و جنگ روانی راه انداختن!!!!

عشششششششششششششق فوتبال یعنی:استفاده از ادبیات نادرست و متاسفانه حتی بین بازیکنان و دست اندر کاران تیم ها!!!

عشششششششششششششق فوتبال یعنی: بی احترامی به طرفدار تیم مقابل!!!!

عشششششششششششششق فوتبال یعنی:بی حرمتی به مربی و سر مربی و بازیکنان تیمی که عاشقش هستیم!!!!

عشششششششششششششق فوتبال یعنی: اعتراض های متوالی و فرصت ندادن به همه تا کارشون و انجام بدند...

شاید من این قدر درکم پایینه که عششششششششششق به فوتبال و درک نمی کنم؟!؟!

با این وجود بهتر نیست اصلا دست از طرفدار بودم بکشیم؟؟؟

نظر شما در مورد عشششششششق فوتبال؟؟؟؟

در پایانِ این پست از دست اندر کاران شبکۀ پویا و نیز عموهای فیتیله بخاطر آهنگ های شاد و کودکانه ای که پخش می کنند و نقش مهمی در سرِ کار گذاشتن!! نه خوب در آموزش نی نی ها دارند تشکر میشه زیاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرمينا
29 اردیبهشت 92 13:53
من كه اصلا از فوتبال خوشم نمياد ولي ولي آهنگ هاي عمو فتيله رو دووست دارم همون بهتر كه عليرضا جون با برنامه عمو فتيله سر گرم بشه

موافقم مریم جون.
محسن
29 اردیبهشت 92 13:56
ایران پاپ آپ بهترین راه کسب درآمد و افزایش بازدید وبلاگ شما هم اکنون با ورود به لینک ما برای ثبت نام اقدام کنید. http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=1865
مامان ترنم
29 اردیبهشت 92 13:59
سلام . ماشاالله چه پسر ناز و شیطونی دارید. من همیشه داستانهاشو می خونم و البته شما هم خیلی قشنگ خاطراتش رو می نویسید.نوع نگارشتون خیلی جالبه. مرحبا به این مامان خوش ذوق. با اجازه لینکتون می کنم. این هم وبلاگ دخترمه . خوشحال میشم به ماسر بزنید.http://tarannom-diaries.niniweblog.com/

باشه عزیزم.دوستی با شما باعث افتخار منو علیرضاست. الان اومدم.
مامان امین
29 اردیبهشت 92 17:11
آفرین به این آقا علیرضای باهوش که بیخودی سر خودشو درد نمیاره مگه فوتبال چیه خاله 24 نفر دنبال یه توپ هستند آخر سر هم گیر هیچ کدومشون نمیاد من هم تو هیچ دوره از زندگیم از فوتبال خوشم نمیومده و نخواهد آمد.

منم موافقم خاله جون.ممنون که منو تایید کردید.اعتماد به نَفَسَم رفت بالا.
مامان محمدطاها
29 اردیبهشت 92 17:35
سلام چه تفاهمی اتفاقا منم هروقت این اهنگ پخش میشه برای لحظاتی از دست پسملی یه نفس راحت میکشم
مامان ایمان جون
30 اردیبهشت 92 7:32
عزیزم دلم,دلم برای تو و کارای قشنگت تنگ شده بود
منم با تو موافقم بازیهای خودت خیییلی باحالتره

منم دلم برای شما تنگ شده بود..
مامان عبدالرحمن واویس
30 اردیبهشت 92 15:20
علیرضاجونم بی طرفیت مبارک یه راه خوبی پیش گرفتی طرف دارهمونی میشی که اولین نفرجدول باشه
اخ من قربون پسرکم برم که انقدتودل بروهستش

ممنون از لطفتون خاله جونم.
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 13:56