علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

چه طوری آسان و راحت نظر بدیم ؟؟؟؟

1392/2/29 14:22
نویسنده : الهام
803 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

میخوام کارتون و در نظر دادن خیلی راحت کنم البته این کار و قبلا مدیریت محترم دخملی شکلک انجام دادند و من از اونجا که خیییییییییییلی به راحتی شما فکر می کنم ارجاع میدم به همون مطلب با این آدرس:

http://anis1391.niniweblog.com/post305.php

پیشنهادم اینه که حتما وقت بذار و بخونش دیگه از وارد کردن نام خودت و آدرس وبلاگت تو هر نظر دادن راحت میشی... میگی نه؟؟ الان برو ببین!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پویا تم
29 اردیبهشت 92 15:47
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان آنیتا
29 اردیبهشت 92 17:14
سلام عزیزم . من خیلی دنبال زمینه عکسی مثل اینی که شما توی وبتون گذاشتید (من و مامانم) گشتم اما پیدا نکردم . اگه میشه آدرسش رو برام بذارید . خیلی ممنون میشم

عزیزم تو گوگل بزن "فتوفونیا فارسی"خودش میاره بعد برو تو فریم هاش همین و می بینی بعد عکس تو آپلود کن خودش میذاره تو قاب و بهت میده.موبایل هایی هم که اندروید داره فتوفونیا دارند ولی بهترین راه گوگله. موفق باشی
مامان آنیتا
29 اردیبهشت 92 17:23
مرسی گلم

خواهش می کنم عزیزم.
مامان طاها
30 اردیبهشت 92 0:40
مامانی خصوصی داری.
مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 2:00
سلام گلم من همه نظرات و تاءید میکنم مخصوصا دوستای خوبی مثل شمارو نمیدونم چی شده !!!!!!!
خودمم از این قالب بیشتر خوشم امد اما خوب هنوز خیلی کار داره دوست داشتم عکس ایلیا رو بزارم بالای قالب و....


پس شاید ثبت نشده.آره این یکی قشنگ تره.
مامان آیسلی
30 اردیبهشت 92 13:40
آخ خاله قوربونش چرا سرفه میکنی آی سرفه های بد برین بیرون نازمو اذیت نکنین

من اصلا بهشون کاری نداشتم خودشون اومدند خاله جون.
مامان عبدالرحمن واویس
30 اردیبهشت 92 15:18
عزیزم خیلی خوب شداین راهکاروبهمم معرفی کردی حسابی راحت شدم ازادرس نوشتن
دست گلت ندرده

خواهش می کنم یاسمین جون.
منتظر
30 اردیبهشت 92 16:13
سلام پست جدید: اینفوگرافیك | صحنه انتخابات 92